Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jutro mam egzamin kat.T zetorem 3320 nigdy nie siedzialem w srodku tego ciagnika nigdy go z bliska nie widzialem uczylem sie jezdzic fergusonem 255 a w Wordze w Ostrołęce jest zetor 3320 i prosze o napiasanie mi Gdzie i jak sie odpala swiatła drogowe swiatła pozycyjne ,swiatła mijania no i płyny najlepiej gdzie sie znajduja :D Z góry dziekuje

Gość STIG0013
Opublikowano (edytowane)

poza tym przed egzaminem będziesz mógł sobie nim pojeździć

 

?? pierwsze słyszę...

Mogę się mylić ale czegoś takiego chyba nie ma. Losuje się pytania i do boju :P

http://www.cals.cz/z..._wkladka_PL.pdf --> instrukcja obsługi modeli 3320-7340 wnętrze kabiny masz na 20 stronie.

Wszystko masz tam opisane. Szkoliłeś się na MF więc przejrzyj tą instrukcję żeby wiedzieć gdzie co jest w ciągniku (płyny wskaźniki itp). Prawdopodobnie będziesz też miał zaczep automatyczny.

Edytowane przez STIG0013
Opublikowano

Wszystkie dźwignie są dość przejrzyste. Jak znasz się na przyciskach i symbolach szybko dojdziesz co jest co. Ja zdawałem na 5320, i szkoliłem się na tym samym, i stwierdzam że wszystkiego łatwo się domyśleć.

  • Like 1
Opublikowano

ja dzisiaj zdałem za pierwszym, a uczyłem sie na ursusie 2812 a zdawałem na zetorze proximie 65 i jakoś się udało a nie ma żadnego czasu przed egzaminem na zapoznanie czy jazdę.Siadasz i do boju:)

Opublikowano (edytowane)

Jasne że musi budowę znać, ale jeśli nie miał kontaktu z zetorem to z grubsza powinien powiedzieć gdzie co i jak. Ja uczyłem się jeździć na ursusie 2812, a zdawałem zetorem 5211 i egzaminator pytał się czy znam ten ciągnik. Na egz nic nie pokazywałem z budowy tylko jazda go interesowała :)

Edytowane przez zetor14
Opublikowano

No to Ci powiem że ten zetor w Ostrołęce ma przerobiony przełącznik kierunkowskazów (na taki jak w c330-360) i coś jeszcze chyba, nie pamiętam dokładnie, ale wszystko jest opisane co do czego, są naklejki przy każdym przełączniku, także jak wsiądziesz to się skapniesz co do czego.

  • Like 1
Opublikowano

w ostrołęce jest rozwalony przełacznik ten od klaksonu, drogowych/mijania, kierunków... masz powstawiane przełaczniki obok... pilnuj sie tego... ja z przyzwyczajenia przy parkowaniu na placu uzyłem tego orginalnego ale na szczęście miałem 2 podejscie jeszcze... a i uwazaj na hamulce bo potrafia sie przyciac... mnie by oblał bo zablokowało przyczepe przed wjazdem na skrzyżowanie i chciał wpisac wymuszenie ale jakoś sam wpadł na to ze to nie moja wina

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Cześc udało sie zdać własnie widziałem w tym zetorze przerobiony jest ten przełącznik i też sie na parkowaniu pomyliłem ale szybko znalazłem kierunki a przed jazdą w ciagniku musialem pokazac swiatłą drogowe , mijania ,awaryjne ,kierunki ,swiatła stop i klakson no i pokazałem. jeszcze jedno raz mi sie przycioł hamulec ale szybko puscil i udało sie wyhamowac Zdałem zdałem :D :D dzieki za pomoc :D

Edytowane przez Mariuszbrzeski
Opublikowano

A i zapomiałem dodać chłopaki jak który bedzie zdawał to po odczepieniu przyczepy pamietajcie o klinach ktore podkładamy pod koła przyczepy bo ja już bolec wyciagam a egzaminator mowi a kliny pan podłozył a ja mówie nie ale już sie robi no i tylko powiedział egzamin pozytywny hura :D A mi kumpel mowił ze jego kolega zapomiał o klinach i go egzaminator ud*pił :unsure: Zależy na kogo sie trafi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v