Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak inaczej można nazwać chwilową większą moc jak tej mocy w rzeczywistości nie ma ciągnik.Podam inny przykład na podstawie sam.osobowego który ma 150 a włączając boosta ma 200KM i co?ma mieć w dowodzie rej. że 200 konny?

Edytowane przez Jurmiczek
Opublikowano

a co to jest ten boos?

Silniki z Turbo mają podawaną moc maksymalną z pracą turbo-sprężarki właśnie.

Myślę, że nie ma co ciągnąc tego tematu dalej?

Dowiedziałeś się jaka moc będzie w dowodzie rej. i co ewentualnie będzie przy realizacji umowy z agencją.

Co oferuje JD też wiadomo. Co to jest IPM można doczytać.

 

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

 

Silniki z Turbo mają podawaną moc maksymalną z pracą turbo-sprężarki właśnie.

 

 

ale silnik z turbo nie moze miec innej mocy podawanej niz ta z pracującą turbiną bo nie i koniec kropka, bo jak to sobie wyobrazasz silnik z turbiną i w niem nie pracuje turbo?

 

co do samej mocy i co kto wymaga,

 

to agencja wymagać powinna mocy znamionowej bez żadnych dodatków czyli boostów, ale idą sobie na łatwiznę i patrzą tylko w dowód a tam to już jest inaczej trochę, przeważnie podawana moc znamionowa z boostem.

 

z własnego przykładu ciągnik w agencji max 110KM, w dowodzie 131KM, w agencji przeszedł bez problemu, bez aneksu, wystarczyło oświadczenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v