Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam

Jestem od niedawna posiadaczem MF3060 i zauważyłem ze mam problem z pstryczkiem bo nie chce podnosic(czasami zaskoczy i podniesie)A opuszcza bez problemu

Napewno mam nie orginalny alternator(od auta chyba)czy to moze byc tego wina bo kontrolka od ładowania ryży czsami jak przygazuje to gasnie

Obrotosciomierz nie chodzi napewno tez przez altelnator bo tak jeden kabel przy alt. jest wolny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
espar    1

Witam, jestem posiadaczem MF 6130, to nowsza wersja twojego modelu. U mnie jest tak, że po uruchomieniu silnika kiedy są wolne obroty i kontrolka ładowania nie zgaśnie (w instalacji prąd o napięciu akumulatora), podnośnik nie działa. Po dodaniu gazu, kiedy regulator alternatora zadziała i mam ładowanie (kontrolka gaśnie mam 14,3V), podnośnik działa. U Ciebie może być podobnie tzn. brak odpowiedniego napięcia w instalacji komputer odczytuje, jako błąd. A co do tego „pstryczka”, to jest przełącznik :), trzypozycyjny on/of/on, podejrzewam, że może być uszkodzony, (wypalony jeden zestyk), myślę, że możesz go zastąpić podobnym tego typu. Ale do diagnozowania elektryki to potrzebny jakiś podstawowy miernik, bo inaczej jest to jak wróżenie z fusów J. A i należało by zrobić porządek z instalacją ma być jak w książce napisane ładowanie 14,2-14,5 V. Pozdrawiam i udanej diagnozy.

Edytowano przez espar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Pójdź do sklepu i poproś o pstryczka.

Sprzedawca na pewno da ci pstryczka w nos. :lol:

 

Przepraszam nie mogłem się powstrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Napisano (edytowany)

Witam ponownie

Dzieki kolego za rade

Udało mi sie naprawic ten przełacznik dokreciłem srubke,wyczyscilem klemy bo byly zasniedziale i kabel plsowu przy klemie był przygnity i udało sie :D Pstryczek chodzi :P I całe EHR pracuje bez problemu :D

Tylko ten obrotosciomierz mnie meczy ale to musze zacząć od kupna nowego alternatora czy nie tylko

Moze byc wiecej przyczyn??

Edytowano przez kozaktonzola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Jesli alternator nie ma wejscia na kabel od obrotomierza to nie bedziesz mial obrotomierza dzialajacego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Możes rozebrac alternator i wyprowadzic przewod od jednego końca cewki stojana i to będzie twoje wyjście W czyli do obrotomierza.

Jaki dokladnie alternator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za altelnator dokładnie:(

Musze kupic nowy orginalny poprostu

gdzie takich moge szukac orginalnych czesci najlepiej?

Mam koło siebie nie daleko sklep z czeciami tylko oni kroja dosyc ladnie i nie wiem czy nie bedą mi jakaiegos szrotu po regeneracji wciskac

Znacie jakis stronki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Zrób zdjecie alternatora. W niektórych wystarczy odkrecic przewody łaczeniowe i zdjąc tylny plastikowy dekiel i mamy caly mostek prostowniczy z wyprowadzonymi koncami cewek stojana. Lutujemy sie kawałkiem przewodu i już mamy podłaczenie obrotomierza. Koszty??? Brak. Satysfakcja gwarantowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×