Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Obciążenie
Lukash3060    105

Tak jak w temacie. Co lepsze ? Przednie koła zalać płynem czy też założyć obciążnik ? Ostatnio jesienią podczas orki po łące szło nie ciekawie i chcę poprawić uciag. Z obciążnikami było dużo lepiej ale niestety były porzyczone a swoich nie mam. I teraz mam wolny czas i zastanawiam sie czy robić zbrojenie do obciążnika i potem zalac go betonem czy też zalać roztwór w koła. Czytałem też w innych tematach że ciśnienie odpowiednie poprawia przyczepnosć i redukuje spalanie . W moim MF mam z przodu opony Barum 13.6 R24 TZR2 i nie wiem zbytnio jakie ciśnienie jest odpowiednie dla nich. Obecnie jest koło 1,5-1,8 atm. Jeśli możecie to podpowiedzcie co lepsze i jakie to ciśnienie ustawić ( w atmosferach ). Będe wdzieczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

No według mnie lepiej zrobić obciążnik. Szkoda że nie masz tuza, ale jakoś musisz sobie poradzić. Ciśnienie to tak około 1 bara, tak żeby opony się uginały ale nie za bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukash3060    105

Jeszcze nie utonołem nim na łące :) U nas bardziej łąki takie ilaste sa i niezbyt w nich wpada :) jedynie gdzie to na torfie znać ślad ale też idzie dobrze :) A przez 3 lata dopiero raz nie mogłem sam wyjechać więc nie jest źle :)

No na balast już mam koncepcję :) Uspawam zbrojenie a mocowanie zrobię normalnie do tego uchwytu co są oryginalnie przymocowywane tylko u doły nawiercę 3 dzióry przez które będe mógł przykręcić śróby żeby nie odrywał mi się od tego uchwytu czy ramki nie wiem jak to nazwać :)

Dzięki za podpowiedź o ciśnieniu :)

Edytowano przez Lukash3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

Myślę, że słownik ortograficzny wystarczająco go obciąży :)

-utonąłem

-dziury

-śruby

Źle się jeździ z płynem (bardzo trzęsie) więc lepiej obciążnik. Dbajcie chłopaki o ortografie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Chyba masz dobre kontakty z polonistą :D (żart) a tak prawdę mówiąc to czytając forum trafia się na wiele błędów i otrograficznych i interpunkcyjnych, ale mało osób zwraca na to uwagę bo większość pisze w pośpiechu :) Sam piszę post a gdy go czytam zauważam że zrobiłem błąd, ale z lenistwa nie chce się ich poprawiać :)

 

Odnośnie obciążenia - chyba jednak będzie spawana ramka i zalana w betonie :) haki zrobię z zawiasów ( utnę w połowie tą zawiniętą część) i u dołu wywiercę 2-3 otwory przez które dam śruby, żeby w czasie jazy się nie zgubił ;) Patent znajomego który na 3 takich uchwytach woził w 3120 i 3690 1,5 t :) Sam planuję zalać koło 400-500 kilogramów:)

 

PS. Dzięki że zwracasz uwagę na to kto jak pisze bo to jest ważne :)

Pozdrawiam! :)

Edytowano przez Lukash3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joachim1997    11

Ja myślę że powinieneś zrobić lub kupić obciążnik a co do ciśnienia chyba trochę musiałbyś zwiększyć na pewno z obciążnikiem będzie inna jazda po łące

Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Na początek bym proponował obniżyć ciśnienie do 1 bara i sprawdzić co się będzie działo a jak będzie źle to dopiero obciążnik zakładać. Ciśnienie 1,6-1,8 bara to jest to jeżdżenia tylko po asfalcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
×