Skocz do zawartości

Polecane posty

Hektor91    0

POSIADAM MF 6160 DYNASHIFT OD PEWNEGO CZASU REWERS SIĘ ZACINA TZN.RAZ ZAŁĄCZY RAZ NIE.PRZEŁĄCZNIK REWERSU PRZY KIEROWNICY.OD CZEGO ZACZĄĆ SZUKAĆ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otóż przyczyn może być wiele. Może to być spowodowane akumlatorem, jakimś kabelkiem lub modułem. Z tego co napisałeś wnioskuje, że może być uszkodzony czujnik sprzęgła 2 stopnia. Spróbuj przy przełanczaniu rewersu wcisnąć jednocześnie hamulec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maron123    0

podobny mam problem z załaczaniem rewersu czasami musze dwa razy nacisnac na sprzegło by rewers załaczył sie. a akumulator za co jest odpowiedzialny przy rewersie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

@maron123 tak jak pisałem wyżej spróbuj jednocześnie ze sprzęgłem wcisnąć hamulec. Akumlator nieodgrywa aż takiej dużej roli, kolega miał stary, słaby akumlator to wtedy rewers mu niechciał się przełanczać. Ja też miałem problem z rewersem ale taki że po zagrzaniu oleju traktor jeździł cały czas do tyłu i niereagował na inne żadne impulsy. Okazało się że jest uszkodzony moduł. Cena naprawy takiego modułu to 2400-2600zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie nie wiem ale niemożna tego wykluczyć. Tak jak mówiłem powodem może być czujnik sprzęgła spróbuj przełączyć rewers bez sprzęgła i wtedy ręką wcisnąć czujnik sprzęgła ( czujnik ten znajduje się nad stopką sprzęgła pod osłonkami ). Można też skalibrować rewers..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polega na przywróceniu domyślnych ustawień rewersu. Żeby skalibrować rewers należy przysunąć lewarek w lewą stronę i trzymać ( tak jakbyś zmieniał zakresy ), jednoczeście przytrzymać przycisk od blokady tylniego mostu i wcisnąć hamulec. Powinno ci szarpnąć lekko traktorem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    7

Ja posiadam 6190 i mam rewers mechaniczny (druga dźwignia przy biegach) to też trzeba kalibrować? Bo czasami strasznie ciężko zmienić kierunek jazdy zwłaszcza jak jest zimny bo na ciepłym już nie i czy to coś da .

Apropo tej dźwigni to ta od biegów tak? i trzymać w lewo tak jak bym zmieniał zakres żółw - zając tak?

Edytowano przez galoni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maron123    0

Polega na przywróceniu domyślnych ustawień rewersu. Żeby skalibrować rewers należy przysunąć lewarek w lewą stronę i trzymać ( tak jakbyś zmieniał zakresy ), jednoczeście przytrzymać przycisk od blokady tylniego mostu i wcisnąć hamulec. Powinno ci szarpnąć lekko traktorem :)

to znaczy o jaki lewarek chodzi? umnie rewers jest załaczany przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, jeszcze się z takim czymś niespotkałem..

 

Ja posiadam 6190 i mam rewers mechaniczny (druga dźwignia przy biegach) to też trzeba kalibrować? Bo czasami strasznie ciężko zmienić kierunek jazdy zwłaszcza jak jest zimny bo na ciepłym już nie i czy to coś da .

Apropo tej dźwigni to ta od biegów tak? i trzymać w lewo tak jak bym zmieniał zakres żółw - zając tak?

 

No tak tylko niejestem pewien czy ci to zadziała bo to jest sposób na rewers elektorhydr. a nie mechaniczny. Ale warto sprubować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

POSIADAM MF 6150 DYNASHIFT PRÓBOWAŁEM KALIBROWAĆ REWERS NIESTETY DALEJ SĄ PROBLEMY ZE ZAŁĄCZANIEM PRZÓD TYŁ. JESZCZE JEDNO, GDY JEST ZIMNY ZAŁĄCZY I PO CHWILI ROZŁĄCZA.PROSZĘ O POMOC CZY JEST INNA PRZYCZYNA .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariann2828    0

@maron123 tak jak pisałem wyżej spróbuj jednocześnie ze sprzęgłem wcisnąć hamulec. Akumlator nieodgrywa aż takiej dużej roli, kolega miał stary, słaby akumlator to wtedy rewers mu niechciał się przełanczać. Ja też miałem problem z rewersem ale taki że po zagrzaniu oleju traktor jeździł cały czas do tyłu i niereagował na inne żadne impulsy. Okazało się że jest uszkodzony moduł. Cena naprawy takiego modułu to 2400-2600zł.

 

@maron123 tak jak pisałem wyżej spróbuj jednocześnie ze sprzęgłem wcisnąć hamulec. Akumlator nieodgrywa aż takiej dużej roli, kolega miał stary, słaby akumlator to wtedy rewers mu niechciał się przełanczać. Ja też miałem problem z rewersem ale taki że po zagrzaniu oleju traktor jeździł cały czas do tyłu i niereagował na inne żadne impulsy. Okazało się że jest uszkodzony moduł. Cena naprawy takiego modułu to 2400-2600zł.

 

mam ten sam problem z rewersem w mf 6160 po kilkukrotnym przełączeniu tył przód zacina się i jeżdzi tylko do tyłu, gdy chce przełączyć do przodu pika i nie reaguje . Mógłbyś napisać gdzie znajduje się ten moduł o którym pisałeś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×