Skocz do zawartości

Polecane posty


padre1989    9

PILNIE !!!!!USTAWIENIE LAPEK SPRZEGLOWYCH . W ZETORZE 7245 .....niektorzy pisza ze pierwszy stopien ma dotykac lozyska inni ze nie drugi stopien 0.7mm niektorzy 0.3 mm powiedzicie jak to jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


Radekk    154

Na samej górze jest temat przyklejony o sprzęgle trzeba było tam poszukać.Sprzęgło w zetorze ustawia się ma wymiar łapek od zagłębienia pokrywy sprzęgła. Po ustawieniu łapek na odpowiednie wymiary dosuwa się tylko łożysko od Wom blisko łapek zostawiąjac ze 3mm luzu.Łożysko od jazdy wypycha wysprzęglik i jego nie wyregulujemy . Zobacz tu http://www.agrofoto....220#entry831502

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piotr1216    1135

Sorki Łapki ustawia się w I i II stopnia ustawia się w nich do 0,15 mm, przynajmiej tak piszą w instrukcji

Edytowano przez Piotr1216

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to odległość łapek II stopnia od łożyska należy ustawić na 4mm :) (jak na rysunku wrzuconym przez @Radekk na podanym w linku temacie), a łapki jezdne - na styk. Oczywiście wszystko po wcześniejszej regulacji względem pokrywy sprzęgła.

 

Sorki Łapki ustawia się w I i II stopnia ustawia się w nich do 0,15 mm, przynajmiej tak piszą w instrukcji

 

0,15mm to tolerancja ustawienia pomiędzy trzema łapkami tak I, jak i II stopnia - czyli 0,15mm od ustawienia 0mm dla I stopnia i 4mm dla II stopnia.

Edytowano przez Agrozeto_Kalisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez center
      Czym pryskacie pszenice na miotełkę i chwasty żeby było tanio i przelecieć raz ??
    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez MrTomo1919
      Witam wszystkich. Mam problem a raczej zapytanie co do sprzęgła w bizonie. Otóż po właczeniu biegu który też czasem wchodził ze zgrzytem puszczam pedał sprzęgła a kombajn praktycznie stoi w miejscu dopiero gdy ręką uniosłem pedał to powolutku kombajn ruszył. Kombinowałem już poluznic cięgiełko które łączy pedał ze sprzęglem ale wtedy biegi już wogóle nie chciały wejsc. Więc jedyne co mi przyszło na myśl to zjechana tarcza sprzęgłowa ale to też troche mnie dziwiło bo kombajn oryginalnie nie ma nawet 1000mtg wiec już tarcza??? Rozkreciłem sprzegło no i co sie okazało; poprzedni właściciel chyba az za bardzo dbał o ten kombajn smarując go wręcz do bólu bo w obydowie sprzegła było pełno smaru dosłownie wszystko dociski tarcza az sie tam smar nie miescił wyciągłem stamtąd dosłownie pól wiadra smaru . Wszystko dokładnie wyczysciłem szmatami i odtłusciłem rozpuszczalnikem w miare możliwosci a tarcze kupiłem nową poniewaz koszt nie duzy a tamta od tego smaru zrobiła sie czarna. I tu moje pytanie czy po założeniu teraz nowej tarczy reguluje sie jakos łapki czy nie , bo zauważyłem na ich koncach sróbki takie ze jak sie wykręci to zmniejsza sie odległosc miedzy nimi a łożyskiem oporowym, jeżeli tak to jak?? Dodam jeszcze że nowa tarcza jest grubsza od starej o niecały milimetr i że nic wczesniej czyli od nowości nie było robione przy sprzęgle.
×