Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A może po prostu regulacja ogrzewania się popsuła i jest nastawione na zimne uważam że płyn pójdzie dopiero jak silnik będzie miał odpowiednią temperaturę bo wtedy pomaga obieg grawitacyjny

Opublikowano

plyn jest uzupelniony ta wskazowka od temperatury mi nie pokazuje wcale a jak przeloze kabelek drugi przy czujniku bo sa dwa jakies to ifdzie na sam koniec

 

plyn jest uzupelniony ta wskazowka od temperatury mi nie pokazuje wcale a jak przeloze kabelek drugi przy czujniku bo sa dwa jakies to ifdzie na sam koniec

Opublikowano

Tylko ciekawe czy płyn na nagrzewnice idzie z za termostatu czy z przed nigdy nie zwracałem na to uwagi jeżeli z za termostatu czyli z bloku to dość szybko powinno grzać jeśli z przed to możliwe że to termostat ale to pewnie kolega sam by poczuł jak padł

Opublikowano

Nagrzewnica jest zawsze wpięta w mały obieg, czyli nagrzewa się od początku pracy silnika.

Sprawdź naciąg paska pompy wody.

Pompa wody może mieć już słabszą wydajność.

Uszkodzony termostat lub jego brak więc woda płynie od razu przez duży obieg, nagrzewnica jest zapowietrzona, silnik się słabo nagrzewa więc i zimno leci z nagrzewnicy,

Opublikowano

ogólnie mówiąc to ja mam tez problem z ogrzewaniem. bardzo słabiutko grzeje. a teraz na dodatek gdy przekręcam stacyjke to wskaźnik od temperatury odrazu idzie na maksa do góry. nawet jak jest ciagnik zgaszony. ciekawe co to jest winne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v