Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oryginalana glowica kosztuje okolo 3000zl a w uzywanej pompie moze znowu mi sie ukrecic glowica

Pompa jest przy ciagniku Renault ceres 95x z silnikiem john deere

Pompa Lucas Type 1138, 8920A090W

Opublikowano

koledzy nie chce zakładać nowego tematu, mam pytanie czy nie znacie jakiegoś dobrego warsztatu regenerującego pompy wtryskowe w okolicach poznania gniezna wrześni konina lub w stronę bydgoszczy , chciałbym oddać pompe ze swojej 120.54 i wtryski , bo od czasu jak mam ten ciągnik irytuje mnie nie równa praca w zakresie 1200-1550 obrotów takie szczekanie i czasem przypierdy, w silniku z kompresją ok itp bo silnik robiłem ,zawory dobrze dotarte sprawdzone naftą , oraz nowe pierścienie i praktycznie nie było progów na tulejach więc, pozostaje tylko kwestia pompy, na zimnym potrzebuje pare obrotów by załapać , a latem po obrocie, tylko ta bardzo nie równa praca, kiedy jest dobrze nagrzany np w orce aż tak źle nie jest aczkolwiek słychać, a jak zimny to masakra. z góry dziękuje za pomoc

Opublikowano

Witam panowie , ja swoją pompę konkretnie stanadyne ( i tak robią wszystkie pompy ) robiłem w zakładzie w Wolsztynie - Diesel System Serwis . W moim przypadku jak ciepły nie chciał palić ( głowica mieliła paliwo ) , zimny było ok . Nowa kosztowała 3 koła , ja zregenerowałem za 1 koło z bodajże 6-io miesięczną gwarancją . Adres firmy:

Wolsztyn ul. Różana 5 ; tel:

508-168-107 ,

(68) 384-28-57 ,

(68) 347-36-89 .

Opublikowano

koledzy nie chce zakładać nowego tematu, mam pytanie czy nie znacie jakiegoś dobrego warsztatu regenerującego pompy wtryskowe w okolicach poznania gniezna wrześni konina lub w stronę bydgoszczy , chciałbym oddać pompe ze swojej 120.54 i wtryski , bo od czasu jak mam ten ciągnik irytuje mnie nie równa praca w zakresie 1200-1550 obrotów takie szczekanie i czasem przypierdy, w silniku z kompresją ok itp bo silnik robiłem ,zawory dobrze dotarte sprawdzone naftą , oraz nowe pierścienie i praktycznie nie było progów na tulejach więc, pozostaje tylko kwestia pompy, na zimnym potrzebuje pare obrotów by załapać , a latem po obrocie, tylko ta bardzo nie równa praca, kiedy jest dobrze nagrzany np w orce aż tak źle nie jest aczkolwiek słychać, a jak zimny to masakra. z góry dziękuje za pomoc

 

 

Witam. Kolego mam taki sam problem w Renault 120-14 pompa Lucas, wtryski zwykłe, wymienione bo lały. Wszystko sprawdzane wraz z pompą, a nawet była już 3 razy na stole i nic nie wykazuje błędów. Proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

WITAM,MAM PROŚBĘ,ABYŚ KOLEGO NAPISAŁ MI CO BYŁO PRZYCZYNĄ U CIEBIE TYCH PRZYPIERDÓW (FALOWANIA) NA ŚREDNICH OBROTACH,

U MNIE JEST TO SAMO W CIĄGNIKU RÓWNIEŻ RENAULT I NIKT KUŹWA NIE POTRAFI MU POMÓC,KAŻDY MAGIK MÓWI CO INNEGO.STAWIAM ŻE TO POMPA,ALE JĄ JUŻ SPRAWDZALI 4 RAZY I WEDŁUG NICH WSZYSTKO JEST OK.

Z GÓRY DZIĘKI ZA JAKĄKOLWIEK POMOC.

 

CapsLock

+ 1 punkt ostrzeżeń

Edytowane przez Marcin91
Opublikowano

koledzy , mam prośbe do posiadaczy modelu 120.54 , potrzebowałbym wszystkie symbole z tabliczki znamionowej na pompie wtryskowej, powinny być trzy rzędy liczb, bo okazuje sie że w mojej 120.54 mam prawdopodobnie pompe wtryskową od 133.54 ,

Opublikowano

pompa była w warsztacie , wymagała jakichs ustawien , okazalo sie ze pompa od 120.54 do 133.54 .mogą być stosowane zamiennie, ja mam w swoim 120.54 pompe od 133.54 . po odebraniu pompy z warsztatu i montażu ciągnik pracuje równo, są jeszcze takie mikro potknięcia ale u mnie mówią ze to już czepianie się :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v