barthez96

Jaki macie Case?

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Pawel1114a    0

Obecnie ma tylko 5mtg. Niespełna miesiąc temu go kupiłem. Czekam na wiosnę wtedy będę wiedział sie sprawuje. Jest to ciągnik który będę wykorzystywać tylko w sadownictwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2

Zielonym? Nie. Kioedys byly biale ale to byly jako Davidy Browny czy jakos tak sie to pisze.

Ja uzytkuje 5150 :rolleyes:


Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    11

masz racje .... Ten od nas Case tez jest maxxum pro... lecz teraz w zamian niego weszla Puma... maxxum powyzej chyba 140 koni nie produkuje potem od 160 wchodzi puma cos sie musi zmieniac i mieszaja modelami... dawniej maxxum pro bylo od 135 do 195 teraz to rozdzielili ...


Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    11

Full wypas to jest stx ja nie mam case

 

ALe MXM175 pro / cs 94/ cf 80 wiem gdzi stoi :D


Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

@ tomek : "prawie jak moje" :D hehe a juz jak do tematu to nie posiadam case heehh :)

z kąd ten pomysł z zielonymi case?


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukotek    3

u mnie stoi CASE MXU 110 w pełnej opcji!!!!


(")_(")_.----.,/)

;^ ^ '; -._ , ')_

( o_, )' __,) '-._)

 

GumiaKi 25 zl:> Widły 60zl:> .... aaaa Prerzucanie gnoju bezcenne !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

nie ma skrzyni 50km/h... :D


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukotek    3

na nasze polskie warunki to 40 km/h to i tak za dużo ale resorowana oś to coś wspaniałego!!!


(")_(")_.----.,/)

;^ ^ '; -._ , ')_

( o_, )' __,) '-._)

 

GumiaKi 25 zl:> Widły 60zl:> .... aaaa Prerzucanie gnoju bezcenne !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam mxu pro ale 135 i bez resorowanej przedniej osi mam już zrobione 1178mtg i spisuje się bez zarzutu.Jest tylko jeden mankament pojawił się wyciek ze skrzyni na wyjściu wałka na przedni napęd wymienili simering(co nie jest łatwe)i po tygodniu znowu leci chyba wałek ale do simeringu przyjerzdzali 1-miesiąc to co dopiero przy wałku? :angry: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    5
na nasze polskie warunki to 40 km/h to i tak za dużo ale resorowana oś to coś wspaniałego!!!

a ile z nia zabuliłes ????


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fire    0

CASE INTERNATIONAL 695xl 94r.

 

I mam problem natury moralnej Na konedata pisze ten model jest produkowany do 1993roku i ma tylko 80 koni .U mnie jak byk pisze ze jest 59k(80KM) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Troche szkoda - temat nie skierowany do mnie ;) Bo ja mam NH ;)


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianoxs
      Witam mam problem z case 5140 ciągnik rozłącza jazdę gdy dostanie obciążenia, bez obciążania jeździ normalnie, trybik się nie zapala. Gdy włączę drugi bieg i zahamuje to się zatrzyma, wcisne i puszce sprzęgło i jedzie dalej (trybik się nie zapala).
    • Przez EdvardNescer
      Witam. Mamy  Case 5150 97r.  Olej i filtr hydrauliczny wymieniony i czasami zapalia sie kontrolka filtra hydraulicznego.   myslelismy ze ten filter z dolu bedzie zenieczyszczony. Sprawdzilismy jego ale jakby czysty. Gdzie szukac problemu? moze ten czujnik czy jak on nazywa sie zle pracuje? 



      Moze nie taki czujnik wkrecony? on mieze cisnienie czy temperaturą? Bo wiecej podobny na taki ktory mieze temperaturą
       

    • Przez karol2306
      Witam
      Wymontowałem tłumik drgań i muszę go wymienić. Czy jest ktoś z forumowiczów kto to już wymieniał i podpowie na jaki wymienił?? Czy oryginał czy zamiennik? Znalazłem zamiennik niby firmy LUK ale spawy na zdjęciu są takie jakieś "słabe". Boje się że nie wytrzymają obciążenia u puszczą podczas pracy..

    • Przez Mateuszmx
      Witam kupiłem niedawno case 5140 i mam problem zrobiłem nim 80 km w trasie wszystko było w porządku ale gdy dojechałem już do domu to na małych obrotach cały czasz rozłącza mi skrzynie i na tablicy zapala sie pierwsza kontrolka po lewej stronie taka zebatka z wykrzyknikiem podswietlona na pomarańczowo ale jak zwiekszyłem mu obroty tak do 1200 to juz normalnie ruszał i jezdził ale dzisiaj przy uprawie małego pola gdzie trzeba było użyc dużo rewersu problem nie znikał nawet przy wiekszych obrotach cały czas rozłaczało skrzynie i zapala sie ta kontrolka może ktos z was wie w czym tkwi problem. Z góry dzięki za pomoc:)
    • Przez Lukasz250897
      czy można wlać olej przekładniowy hy-gard (john deere) do case 135 mx?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj