Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam mały problem a mianowicie wczoraj zapaliłem swojego MF i po chwili jak się rozgrzał zaczeła palić się kontrolka ciśnienia oleju skrzyni biegów to dzisiaj pojechałem i kupiłem nowy filtr ale dzieje się to samo i zaówazyłem jeszcze ze jak włącze pół bieg ten który działa na przycisk bez sprzęgła i nie bardzo wiem co się dzieje bo olej i pape mam ok. wspomne ze wcześniej jak było ciepło to nic takiego się nie działo.

Edytowane przez Traktorzysta25
Opublikowano

Pisz krótkimi zdaniami. Aby poeta mógł zrozumieć.

1.Jak działają pozostałe funkcje skrzyni sterowane hydraulicznie i podnośnik.

2. Włącz przedni napęd i sprawdź czy wtedy również zanika ciśnienie.

3. Sprawdź manometrem ciśnienie na magistrali.

Opublikowano

Dzisiaj jak dobrze rozgrzałem olej to okazało się ze kontrolka zapala się praktycznie przy każdym ruchu kierownicą. Więc tak myśle ze po półtora roku pompa się zj***ła bo na starej pompie były takie same objawy. I hciałbym tą starą zregenerować. I mam taką prozbe zna ktoś jakąś firme co regeneruje takie pompy.

Opublikowano

Póltorej roku na nowej pompie to troche mało, jeśli kupowałes nowa pompe to (z regóły) powinna miec 2 lata gwarancji, wykręć pompę i zobać co z nią nie tak.

Zobacz czy klin sie na wałku nie zerwał, wałek sie nie urwał w pompie, przez otwory oceń stan tych zembatek co tłoczą olej czy nie mają mechanicznego uszkodzenia jak ukruszenia przez ciała obce jak opiłki lub okruchy okładzin czy coś bo jeśli masz tak uszkodzoną pompę to raz nie uznaja gwarancji bo uszkodzenie mechaniczne a dwa nawet jak zregenerujesz pompe lub kupisz nową to najpierw zlokalizuj miejsce powstawania opiłków aby podoban awaria nie powtórzyła ci sie po raz trzeci. Opiłki mogą być z tarczy od hamulca ręcznego itp. u mnie na przykład opiłki powstały od ocierania tej rurki co udzie od pompy w poprzek całej obudowy do zaworu po drugiej stronie, rurka sie poluzowała jakimś cudem !?!? i opadła na wał i ten ją piłowal.

Co do regeneracji to nie wiem czy uda ci sie ten manewr bo ja osobiście nie znam żadnego zakładu co bu się podjeła takiej naprawy (może po prostu u mnie w okolicy takich nie ma) a co prawda nowa to koszt ok 1400 zł za dobrą firmę ale powinna funkcjonować dużo dłużej niż 1,5 roku.

Opublikowano

Witam!

Jestem tu nowy, więc proszę jakbym coś źle napisał nie krytykować mnie zbyt mocno :)

A więc tak; mam dość banalne pytanie które nurtuje mnei od dłuższego czasu.

Zauważyłem, że podczas hamowania ciągników z napędem na przód koła tylnie jak i przodnie hamuja.. czy w modelach mf 3080, 3090, 3095 są hamulce na przednia oś??

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Hamulcy jako takich nie ma na przednie koła , a odbywa się to poprzez załaczenie przediego napędu, i hamowanie poprzez wał na śliskiej nawierzchni trzeba uwarzać , bo przednie koła nie będą wtedy hamowały tylko zaczną się kręcić w przeciwnych kierunkach. Co do opisu to tak 1 ogranicznik wysokości podnoszenia

2 częstotliwosć tłumienia drgań 3 żółw zając szybkosci opadania, 4 regulacja siłowa pozycyjna i to co pomiędzy nimi

Opublikowano

Mam taki problem. Mianowicie ze sterowania wewnętrznego podnosi mi niżej niż ze sterowania z błotnika. Czasami pojawia się diagnoza 2-4. Co to może być? I gdzie szukać ewentualnie problemu?

Opublikowano

Panowie potrzebuję pomocy , jestem posiadaczem MF 3085 . Otóż mój problem polega na tym , że po odpaleniu ciągnika gasną wszystkie kontrolki od Dynashiftu i i nie da się zmianiać półbiegów, natomiast jeśli wcisnę sprzęgło to zapalają się i półbiegi można zmieniać, lecz gdy puszczam sprzęgło sytuacja się powtarza. Wygląda jakby prąd gdzieś nie dochodził i dopiero ten czujnik pod pedałem sprzęgła pobudza Dynashift. Liczę na wasze rady . Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

U mnie na EHR nie podnosi tak wysoko jak z błotników czy z kabiny tymi przyciskami, trochę pokręciłem tym czujnikiem, który jest pod prawym ramieniem i podnosi prawie na maksa, w każdym bądź razie wystarczająco, chyba, że che dolny zaczep opuścić to muszę podnosić przyciskiem.

 

Może ci coś nie łączy jak gaśnie, sprawdzaj najpierw styki.

Edytowane przez masseyf30
Opublikowano

W moim mf biegi 3-4 wchodzą ze zgrzytem, zeby nie zgrzytnely trzeba wysprzeglic albo na wolnych obrotach.Moje pytanie brzmi ,synchronizatory do wymiany ? Ile one kosztują?

przerabiał juz to ktoś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v