Skocz do zawartości
Pawlak1319

Renault 103,14 turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pawlak1319    0

Witam:) próbowałem naprawić nagrzewnice bo wcale nie grzała i idąc po wężach doszedłem do puktu gdzie te węże były odcięte (pod kabiną przy zbiorniczku od spryskiwaczy) moje pytanie do was gdzie muszę je wpiąć aby był obieg? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Szukaj zaślepionych przewodów od nagrzewnicy po prawej stronie za alternatorem.

A zanim podepniesz nagrzewnicę to może lepiej ją wyjmij i sprawdź szczelność, żeby nie było zdziwienia. Bo ktoś ją z jakiegoś powodu odpiął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawlak1319    0

Witam ponownie. Podłączyłem te przewody i po jakieś godzinie nagrzewnica zrobiła powiedzmy że ''letnia'' dopiero poźniej po dłuższej jeździe się lepiej nagrzała. No to założyłem dach uszczelniłem ,i wgl nie leciało ciepłe powietrze. Nie mam pojęcia czemu tak wolno sie nagrzewa i czemu nie grzeje. Płynu w chłodnicy jest pod korek. Dodam kilka zdjeć może coś jest nie tak nie wiem.

post-60095-0-94782800-1360409350_thumb.jpg

post-60095-0-13451100-1360409373_thumb.jpg

post-60095-0-29629700-1360409390_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Moze termostat juz nie trzyma, ja otwieram te skrytki po bokach pod dachem , tamtedy najlepiej grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

troche masz inna nagrzewnice i dalej od dmuchawy niz w 113

a temperature silnik szybko lapie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Brak lub uszkodzony termostat.

Słaba pompa wody.

Zatkana zakamieniona nagrzewnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×