Skocz do zawartości

Zetor 25 PROBLEM z hamulcami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam problem z lewym hamulcem w Zetorze 25.

Mianowicie: Jak go zdemontuję i poskładam jest dobrze, ale po jakimś czasie (ok. 3-4h jazdy) hamulec się zaciąga. Nie to, że rozprężają się szczęki czy coś, ale tam na wale hamulców jest podwójna nakrętka z śrubą (całość do regulacji docisku bębna do ramy hamulców na obudowie). Po zmontowaniu bęben ma nieznaczny luz ale po tych kilku godzinach tak go zaciąga, że szczęki są ściśnięte poprzecznie na tyle, że strasznie obciąża to silnik.

 

Jeśli ktoś miał taki problem proszę o pomoc.

Opublikowano

Miałem podobny problem tylko w innym ciągniki... U mnie problemem było ze do hamulca dostał się olej... Dokładnie to nie wiem bo to mechanik naprawial ale objawy były takie same jak u ciebie.

Opublikowano

Czyli po prostu te 2 nakrętki- kontra nie trzyma i się samo dokręca.

Zastosuj nakrętki samo kontrujące dostępne w każdym sklepie żelaznym.

 

To by było proste, ale to nie są zwykłe nakrętki samokontrujące. To są dwie nakrętki pierścieniowe produkowane specjalnie do Zetora z lewym gwintem. Także w żelaznym się ich nie dostanie :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KubaMF
      Witajcie, nie znalazłem takiego tematu tutaj. Więc zdecydowałem założyć nowy i zapytać o parę rzeczy. Mianowicie, po kilkudziesięciu latach nadszedł czas na wymianę pompy podnośnika, jej lepszy czas już dawno minął. A teraz jak doszedł rozsiewacz i rozsiewanie po jednym big bagu + inne cięższe maszyny dały jej na pewno mocno popalić. I tu moje pytanie czy jest opcja aby ściągnąć, górną pokrywę podnośnika "plecak" i potem wałek z pompy jakoś cofnąć aby uniknąć rozpoławiania ciągnika? Tak gdzieś mi się kiedyś obiło to o uszy ale nie ma nigdzie tego dokładnie opisanego który wałek jak to cofnąć i ogólnie jak to ma wyglądać. Z góry dziękuje za pomoc w naprawie. Jaką pompę polecacie żeby to w miarę pochodziło ? 
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

    • Przez Harnas16
      Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v