Skocz do zawartości
Kent

John Deere nowa seria 5R?

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Kent    1

Witam.

Piszcie jeśli macie jakieś info odnośnie nowej seri 5 JD, kiedy premiera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Też nie słyszałem o nowej 5R. Ale nie mając co robić przeglądałem amerykańską wersj strony John Deere'a i znalazłem tam parę ciekawostek dotyczących

wogóle serii 5. Perwszą był brak wogóle serii R- pewnie dlatego, że tam ten przedział mocy zalicza się do grupy ultility, czyli po chłopsku ,,raczej na ogródek niż na pole''.

Natomiast seria 5M ma fajną maskę, co można zobaczyć na prospekcie- przynajmniej na niektórych obrazkach: http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5m/5m_tractors.html

 

Co do 5E to 3 cylindrowe wersje mają oryginalne kabiny (takie jak cała reszta serii 5) i wyglądają z nimi jak porządne John Deere'y a nie jak te z polskimi kabinami.

Oczywiście wszystkie te modele różnią się danymi technicznymi, ale nie wiem na ile to jest różnica w konstrukcji a na ile różnica w przeliczaniu np: HP na KM

No i na końcu jest jeszcze seria 5D o mocy 45-55 KM.

 

Broszura:

http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5d_5e_series/5d_5e_series_tractors.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Maski ta amerykańska seria M ma super, ale kabiny ładniejsze te na polski... czyli pewnie i europejski rynek. I tak może odbiegając od tematu bo miało byc o R. Ta amerykańska e-M-ka też jest made in china?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adikpl1    179

Montowana w łamerykańskiej fabryce chyba Augusta Works ale podzespoły jak przedni most, przekładnia i tylny most z chińskiej fabryki JD podobnie jak 5M z Manncheim.

A i brak w łamerykańskiej wersji półramy a inna maskę ma dzięki temu że już posiada filtr DPF pod maską.

A w instrukcji taka ciekawostka dotycząca filtra: "Generally, DPFs on engines below 175 hp / 130 kW will require servicing at about 3,000 hours while engines at or above 175 hp / 130 kW will require servicing at about 4,500 hours. As ash levels rise in the DPF the capacity for soot storage is reduced and the back pressure of the exhaust system will rise more frequently. The Exhaust Filter’s dash lamp indicator or the diagnostic gauge will indicate when the DPF needs servicing."

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Kent    1

Właśnie o tę maskę chodzi, słyszałem jeszcze o silniku z 16 zaworami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Dostałem od dealera cynka że produkcja 5R euro IIIA powoli zbliża się do końca, nie wiem niestety do kiedy można je zamawiać. Mam nadzieję że zdążę zamówić po rozpatrzeniu wniosku MGR :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

menos    4

właśnie kończą 5R podobno do sierpnia można zamawiać nowa seria ma mieć silnik z filtrem i pewnie coś jeszcze zmienią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Ee do sierpnia koopa czasu :) Uspokoiłeś mnie tą wiadomością.

Na amerykańskiej stronie JD jest nowa seria 5M z normą Tier 4i,

http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5m/5m_tractors.html z broszury tutaj podanej wynika że wyposażony jest w silnik PowerTech PWX o pojemności 4,5l z filtrem upakowane w nowej masce. Myślę że 5R będzie posiadał to samo serce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KoNiU4718    7

Gadałem ostatnio z dealerem i są to ostatnie chwile na zamówienie 5r w starej wersji... Sam dokładnie nie wie jak te nowe mają wyglądać itp. ale pewnie chodzi tu o normy emisji spalin. Do kiedy się da to przytrzymają ciągniki bez Ad Blue...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss    492

Noew też nie będą miały ad blue/scr. Jd unika tego przynajmniej w małych ciągnikach. Pojawi się filtr cząstek stałych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


agro146    0

zastanawiam się nad kupnem ostatnich ciagników serii 5090 i chce do niego przesadzic tur metal-fach z 2007 r z MTZ 82 i czy bedzie do niego pasował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





Piters182    18

Nareszcie, taka była dziura w tych modelach, była 5M uboga, a później 6MC i 6RC a to już duże ciągniki. Ale raczej przesadzili z tymi bajerami, cena będzie straszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WiLLy06    1

Co do ceny to można się miło zaskoczyć albo przedstawiciel w bednarach miał złe informacje. Interesowałem się głównie 5085m, lecz dealer zaproponował po nowym roku serię 5r która w standardzie posiada maksymalne wyposażenie 5m + amortyzowana kabina i tuz przedni standard, skrzynia command 8 czyli bezstopniowa.... cena za całość (5090r) tu mnie powalił 176tyś netto... jak myślicie chyba się pomylił? Bo maks wyposażenie 5085m gdzie skrzynia z dwoma polbiegami bez amortyzacji i tuza 170tyś netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



sz2p    0

Od kiedy przekładnia bezstopniowa posiada 32 biegi w przód i 16 w tył :lol:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adikpl1    179

Silnik PWX z EGR DOC i DPF co może sprawiać kłopoty przy użytkowaniu na niskich obrotach np. przy pracy z ładowaczem. Mają w ofercie silnik PSL z systemem EGR DOC i SCR co wydaje się byłoby lepszym rozwiązaniem

http://www.dieselprogress.com/August-2016/Deere-Launches-PowerTech-PSL-45L-Diesel/#.V_Xmr_mLSUk

Ciekawe jakie jest miejsce produkcji. tylny most w ogóle nie przypomina starej 5R a wręcz jest taki sam jak w 5M, który ma podzespoły produkowane w Chinach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piters182    18

Kolego jeśli by to miał być silnik z SCR to zapomnij o ściętej masce, doskonałej widoczności czy zwrotności. A co do skrzyni to raczej ją powinni nazywać Direct Drive bo jest bardziej do tej skrzyni podobna. Ciekaw jestem jak wygląda podłokietnik w tej najprostrzej która ma zmianę sekcji wajchą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?
×