Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam MF-235 od nowośći i przez 20 lat była tylko regenerowana pompa i wtryski, i 3 razy zmieniany uszczelniacz na sprężarce no i nowa pompa wody.Więc można mówić że bezawaryjny, fakt że dopiero ma nieco ponad 2500 mtg i ciężkiej pracy nie widział. To świetny ciągnik pomocniczy a C-330 to do niego nie ma wogule polotu!!!

Opublikowano

235 ma lekki tył jest to wadą .jest nie oceniony przy lekkich pracach polowych,jego +to zwrotnosc szybkosc wstecznego biegu mocny i szybki podnośnik ,spala chyba mniej niż c330 i oczywisce jego bezawaryjność.POLECAM :)

Opublikowano
MF 235MA MNIEJSZY STOPIEŃ SPREZENIA OD 255 I ROZNIA SIE 5KM MOCY.SAM POSIADAM 255 CIAGNIK NIE DO0 ZAJECHANIA.2600MTH I TYLKO POSZEDŁ TRYB OD ROZRUSZNIKA.POLECAM WSZYSTKIM.

U-3512 ma w bloku skrzyni taką "wstawkę" 15-20cm co przedłuża ciągnik, a 2812 nie ma takiej(ta wstawka pewnie ma jakieś przełożenie które zmienia moment). A co do wypowiedzi kolegi co do stopnia spężania to jakim cudem taki sam typ silnika może mieś inny stopień sprężania. Nie wal tu żadnej ściemy :angry: . Daj dowód takiego stwierdzenia :) . Jestem pewien że go nie znajdziesz :)

Opublikowano

3512 czyli 255 ma wieksza dawke na pompie ustawiona i jest mocniejszy 2812 ktorego posiadam jest z 93r ma 38 km a 3512 mam z 92 r i ma 47 km a do tego dochodzi własnie ta wstawka na skrzyni w 3512 jak kolega powiedzał i ma zwolnice a co za tym idzie zwieksza sie siła uciagu . fakt jest troche za lekki ale mozna go obciazyc zaden problem , kwestia tylko wiadomo obciazniki troche kosztuja ale zawsze mozna nalac w koła wody i juz jest ciezszy . 2812 czyli 235 ma chamulce suche szczekowe i dlatego nsłabiej hamuja ale wystarczy rozkrecic troche sprezyne ktora odciaga hamulec i juz jest gicior a 3512 czyli 255 jak kto woli sa chamulce mokre ale jak sie nazywaja to juz nie pamietam i mf od ursusow roznia sie tym ze maja alternator przy sprezarce :) na jednym wałku a ursusy maja po lewej stronie :)

Opublikowano
Macie instrukcje to przeczytajcie a jak nie macie to sie nie udzielajcie cisnienie wtrysku w 2812-235-18,1mpa a w 3512-255-18,6mpa.Oto moj dowod :) :) :)

To czemu piszesz, że stopień sprężania jest inny (dowody:http://www.ursus.com.pl/pl/pdf/2812.pdf i http://www.serwo.yoyo.pl/3512.html) to że pompa dodaje pod innym ciśnieniem to nie świadczy o stopniu sprężania. A może nie wiesz co znaczy "stopień sprężania" :)

 

P.S Kolega edwin nie wie że do silnika nie zalicza się pompa wtryskowa. Pompa wtryskowa zalicza się do ukladu zasilania.

Więc tj. ZUCH1234 mówił, że ma inna dawkę paliwa niż 3512. Typ silnika jeśli jest taki sam w różnych modelach i innych mocy to na pewno nie ma żadnych różnic co do budowy (te same tłoki, korbowody, wał korbowy, itp.). Może się różnić tylko podzespołami tj. układ zasilania, wtryskiwacze, itp.

Opublikowano

Mam u2812 ostatnio była bardzo poważna awaria, zmieliło cały mechanizm różnicowy, śruby pourywało, koszt naprawy bez robocizny 1300 zł, traktor ma 5,5 tys. mtg rok 1996, ta hydraulika i podnośnik, które nie działaja razem jest żenujące przy rozsiewaczu z otwieraniem hydr. i przy kombajnie ziemniaczanym :) Na pochwale zasługuje mocny podnośnik 1200kg, schoć ostatnio w naszym też zaczyna szwankować, czasami wogóle nie reaguje na ruchy wajchy, to chyba po 10 leniej pracy z kombajnem Anna, rozsiewaczem i opryskiwaczem o masie całk. 850kg... W zime to tragedia z pusta przyczepa nie ruszy, lekki trakor, za to super sie nim jezdzi :) Jestesmy pierwszym właścicielem, to była chwla jak nowiuśki przyjechał do nas teraz niestety ma calą kabine i blotniki pordzewiałe dzięki super rozsiewaczowi lej, trzeba bedzie wybulic kasy na nową kabinke...

 

Edit: przednia oś też była robiona, oraz wymieniane było kolo 4 biegu, bo sie ząbki posypały na nim.

Opublikowano

Siema ja mam ciągnik MF 675 i jestem bardzo zadowolony. Moim zdanie to seria 6** jest najlepsza. Prosty przykład:

 

1) Najważniejsze to że niema elektroniki można samemu pogrzebac jak cos drobnego sie stanie.

2) Ta seria malo pali z porównanie do innych marek o tej mocy.

3) Wielu użytkowników narzeka że w MF siadają skrzynie. Pisałem z kilkoma użytkownikami i nic niemiał złego do

powiedzenia na ich temat

4) Kolejna zaleta to to że silniki to są ekonomiczne!!!!

5) Ciągnik także może pracowac nietylko w rolnictwie ale także w transporcie ponieważ ma szybką skrzynie 40km/h

6) Ważną cechą jest to że ma 4x4 to jest naprawde ważne

 

 

Pisze wam to bo ja posiadam ten ciągnik i jestem bardzo zadowolony ja odradzam serie 30** gdzyż one maja słabe skrzynie. Wiadomo nie we wszystkich sie psują zależy od operatora!!! :) i od pracy jaka wykonuje.

 

POZDROWIENIA DLA WZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW AF :)

Opublikowano

moim zdaniem najlepsze są 235 ale te z Angli :) . A poza tym nie powiem że są to popularne ciągniki MF u mnie w wiosce są 4 a 360 i ciapów to 50 albo i więcej , a ci co mają to poza tym że jak silniki są przegrzane to strasznie biorą olej nie narzekają. ale już nikt tym nie robi w ciężka w pługu. no i ta hydrałlika co nie działo jednocześnie podnośnik i zewnętrzna . ogólnie mówiąc to się tylko nadaje na ciągnik pomocniczy bez urazu

choć ma swoje zalety : mało pali , mocny podnośnik , zwrotny ,niski .

Opublikowano

Witam ma problem z podnosnikiem w mf 235 podnosnik od dłuzszego czasu opada na wolnych obrotach i słabo dzwiga oraz pulsuje zostal wymieniony tłok cylinder pierscienie pompa ma dobra wydajnosc olej wymieniony na agrol i filtr czysty i dalej to samo czy mial podobny problem czy moze byc wina rozdzielacza :P pomozcie:)

Opublikowano

Witam, jest może któryś kolega poinformowany czy U2812 ( mf235) będzie chodził na pompie wtryskowej od U3512 ( mf255) , bo pompa leży u znajomego i się zastanawiam czy zakładać, żeby coś nie krychneło przy odpalaniu ... ???

Opublikowano

Powinna chodzić bez problemu, najwyżej nie ustawisz po znakach, tylko zmienisz delikatnie kąt wtrysku. Możesz złożyć i zobaczyć jak silnik będzie się zachowywał i jaką maksymalną prędkość będzie osiągał. W końcu pompy do mf 3 cylindrowych nie są rozróżniane w sklepach internetowych, jest poprostu napisane, ze do mf 3 cylindrowego.

Opublikowano

Ok w najbliższym czasie będzie zakładana, leży gotowa :) A odnośnie tego kąta wtrysku to w którą stronę okręcić pompę od kreski?? Aha i jeszcze jedno, jak buszowałem po różnych forach też często się spotykało informacje że powinno się i wtryskiwacze wymienić, nie wiem czy one są jednakowe czy inne, co o tym sądzicie??

Opublikowano

Jeśli masz do niego instrukcję obsługi to tam powinno być napisane jaki jest kąt wyprzedzenia wtrysku przed GMP. Dla MF 255 to jest 14-18 stopni przed GMP. Mam nadzieję, ze pomogłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v