Skocz do zawartości
adrianCeys

Pompa podnośnika Case CS 86 - problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
adrianCeys    0

czesc mam pytanie na temat case'a cs86 1999r bo przy rozgrzanym oleju powoli podnosi do gory a wczesniej byl wymieniany olej i tez tak sie robilo nie wiem co to moze byc za przyczyna. Mam go od niedawna i to jest pierwsza taka marka mojego ciagnika

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrianCeys    0

dokladnie to ze nie chce podnosic do gory tylko na wiekszych obrotach to daje troche rade ale tak sie dzieje gdy jest rozgrzany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bimbrownik    0

na doraźnie i taniej żeby ciut zaradzić problemowi możesz wymienić uszczelniacz na tłoku podnośnika, bo jeżeli ma 13 lat i nie był wymieniany to może też przepuszczać, chociaż docelowo to i tak czeka cię regenaracja pompy - zawsze taniej niż kupno nowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Ale gdyby także podnośnik opadał z maszynami to można się uszczelnieniem siłownika zająć, ale kolega autor tematu nic o tym nie mówi.

Więc problem jest z pompą, więc po co wchodzić w koszty skoro to nic nie zaradzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianCeys    0

czesc to z ta pompa mam sie bawic w uszczelki i placic za robocizne czy lepiej od razu zrobic jak powinno byc 'zregenerowac ja ' bo z tego co wiem to nic przy niej nie bylo robione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    47

Napisz , czy dla Ciebie pompa hydrauliczna to synonim podnośnika ( tylnego TUZ-a) ? Nowa pompa hydrauliczna kosztuje 1800-2500zł plus filtr oleju , jeśli nie był wymieniony . Koledzy , niech ktoś napisze czy regeneracja starej pompy hydraulicznej ma jakiś sens ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Czy wy w życiu wdzieliście podnośnik w CSie?? Jaki wy siłownik chcecie uszczelniać to nie 360tka ! panowie nie pisać tu głupot bo żal czytać ten podnośnik ma tylko dwa zewnętrzne nurnikowe siłowniki i koniec jak na zewnątrz nie ciekną to nic nie ruszać ! bo autorowi narobicie tylko kosztów zbędnych jak za waszymi namowami zacznie siłowniki rozbierać! Co do pomp to zębatych nie opłaca się i nie powinno się ich regenerować bo to pic na wodę fotomontaż zaraz z powrotem będzie słaba wymień ja na nową może być nawet z zamiennika jakiegoś byle nowa do tego filtry i olej bo za pewne nie były jeszcze wymieniane , a to ze właśnie na rozgrzanym nie podnosi jest właśnie oznakiem słabej pompy a nie cieknących siłowników, olej robi się żądszy i pompa zaczyna mielić go w sobie, uprzedzę pytanie nie można zalać gęstszym nie tędy droga to gonie uzdrowi a zimą może tylko zniszczyć układ. Regeneruje się pompy tłoczkowe np. w Case 5100 MX czy w JD serii 3000 i 6000 to naprawiamy i pompa na długie lata wraca do pełnej sprawności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianCeys    0

dziekuje za podpowiedzi i zdecydowalem sie na nowa pąpe bo chcialbym zeby ten ciagnik sluzyl mi dluzszy czas. a z tlkow tylnich nic nie leci!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    47

Dzięki Kolego Mariusz(ZDUN) za info o pompach , moja też się kończy . Osobiście mam cs (steyr) większego niż ten 86 , podnośnik jest podobny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

ale jak masz od 110 do 150 to mas inne pompy bo to inna skrzyni juz jest i jak na ZF 7200 to masz trzy todzaje pomp i między innymi jest tłoczkowa nie ma sprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    47

Prawie zgadłeś ( steyr 9125 ) , pompy tłoczkowej w nim nie ma , jest w nim zrobiona przeróbka , z wyglądu jest inna niż te w sklepach ,podejrzewam , że jest wstawiona od jakiegoś DF (może agrotrona?) Pozwolę sobie kiedyś odezwać się do Ciebie w tej sprawie .Pozdrawiam !

Edytowano przez fezoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

w Steyr byly takie: albo podwójna albo pojedyncza zębate albo tłoczkowa z drogiej strony czyli od przodu ciągnika jest zawsze to samo czyli pompa zębata obsługi skrzyni, możesz pisać lub dzwonić znam ten cignik bardzo dobrze wiele skrzyń zrobilem w nich i w deutzach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    47

Zgadza się , tą od obsługi skrzyni wymieniłem kiedyś ( dobrą na nową :) ) .W poprzednim poście pisałem " nie ma "w sensie "nie ma w moim ciągniku". Pisząc o przeróbce tej pompy od podnośnika i reszty hydrauliki nie napisałem , że są przerobione ( pospawane) przyłącza i wizualnie bliżej jej do tych od DF niż do tych oryginalnych od CS ( na podstawie fot ze sklepów ) nie widać na niej oznaczeń , po demontażu coś może się ujawni .Podejrzewam , że ta skrzynia (ZF) i tylny most były montowane nie tylko w CS ( i steyr ) np. tarcze hamulcowe wstawiłem od df . Chciałem utrzymać ciągnik w dobrej kondycji , nie jest to łatwe , brakuje wiedzy i doświadczenia ( ceny części też czasami osłabiają ) , grono użytkowników jest nieliczne , a dyskusja na pewnym forum przypominała szukanie drogi we mgle . Rozpisałem się , doceniam , że bezinteresownie dzielisz się swoją wiedzą . Wirtualne piwo ! Ps . Odezwę się na pw.

Edytowano przez fezoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Tak jak piszesz skrzynia T7200 jest montowana też w DFie agrotronie z tym ze w DFie są dwa rodzaje 7100 i włąsnie ta 7200 w Steyr i Case jest tylo 7200 z dwoma rodzajami sprzęgieł twardym i miękkim (twarde przy zmianie rewersu nalerzy wsicknąć sprzegło i miękkie power schutle z rewersem bezsprzegłowym) wiele elementów mozna spokojnie stoswać jak się wie co i jak ja mam jeszcze jedno żródło oryginalnych cześci w bardzo dobrych cenach

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zipo1    1

a co powiecie na to że w case mx 150 nie chce opadać podnośnik bez jakiegoś ciężaru, dodam żę do tej pory było normalnie, ale teraz trzeba po nim skakać żeby sam opadł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

a wyświetla się jakiś błąd? szybkość opadania ustawiona na max? pisało o tym gdzieś w serwisówce ale nie umie znaleźć gdzie, o ile dobrze pamiętam to pisało m.in. żeby sprawdzić odpowietrznik siłownika i chyba czujniki obciążenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zipo1    1

Błąd się jakiś wyświetla czasami mryga 5 i 1 a później wyświetla się 4 ale wcześniej też tak było i opadał, szybkość opadania ustawiona na max, a gdzie jest ten odpowietrznik siłownika i czujnik obciążenia? jeden siłownik mi puszcza olej przez górę jak za wysoko podniosę. Macie jakiegoś mechanika kto się na tym zna, bo najbliższy serwis mam 200 km i chcą 600 zł za samą drogę.

Dzisiaj sprawdziłem i przy rozdzielaczu jest taka śrubka na imbus z kontrą, próbowałem wykręcić i wkręcić ale zero reakcji, po za tym siłowniki im niżej tym wolniej opadają i nie chowają się do końca wystają jeszcze z 5 cm i już dalej nie chcą za boga się z chować

Edytowano przez zipo1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

zapomniałem że w mx 150 są siłowniki zewnętrzne tam raczej nie ma odpowietrznika. Kod "5", "1" to właśnie usterka prawego czujnika obciążenia z tyłu przy zaczepach ramion one są. Przeczyść styki może pomoże. Gadałem kiedyś z gościem co ma mx170 dość często mu siadają te czujniki mówił że zamiennik 600 zł zdaje się. Pewności nie mam czy to przyczyna że nie opada, ale gdzieś w instrukcji pisało że to może być przyczyna że nie opada. Jeśli czujnik padł to po wymianie pewno przydała by się kalibracja podnośnika. Spróbuj pokręcić jeszcze pokrętłem od obciążenia ten po prawej od dużego pokrętła czy się coś zmienia. Kod "4" to spalona żarówka od podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zipo1    1

W poniedziałek spróbuję znaleźć ten czujnik, nie chcę zawracać ci głowy ale nie masz jakiegoś foto jak ten czujnik wygląda. Ten co znalazłem to chyba czujnik położenia podnośnika( taki okrągły jak potencjometr, z takim cięgienkiem), a może to być że ten czujnik, co mówisz bo potencjometr od szybkości opadania praktycznie nie wywołuje żadnego efektu,

Z góry dzięki.

Edytowano przez zipo1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

na dole po obu stronach przy zaczepach ramion tych z hakami są, widać tam przewody. Wejdź sobie na katalog online pozycja 09-59 (5 czujnik). Kod błędu wskazuje na czujnik obciążenia i tym trzeba się zająć, pozatym ten objaw że pod obciążeniem jednak opada. Koło potencjometru pozycyjnego (ten duży) jest potencjometr siłowy i nim pokręć, ustaw na pozycje "0" i zobacz czy się coś dzieje. To że nie opada do końca nawet pod obciążeniem to najpewniej trzeba przeprowadzić kalibrację ale do tego trzeba wyeliminować wszystkie błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

czujnik nie będzie powodował tekiego problemu wystarczy że przełaczysz na pozycyjną i czujniki praktyczie nie pracują nie będzie impusów to jest coś innego a kręcąc czym się da to gratuluję rozwal ciagnik to wtedy na 600set zł za dojazd się ne skonczy, natonmiast jeśli na max w górze ci olej aż z siłowników idzie to czujnik wysokości nie wyłacza ci zapewne podnośnika w górze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianCeys    0

siemka koledzy mam male pytanko czy przy case cs 86 to jest mozliwosc spuszczenia plynu chlodzacego z silnika czy tylko z chlodnicy i czy to jest ten zaworek na samym dole chlodnicy!!! :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×