Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ile powinien mieć Ah akumulator do 8045?? dodaje że mam 1 x 12v ciagnik kupiłem 7 lat temu z czech z akumulatorem bez naklejek i dzialał bez problemu teraz nadszedł czas wymiany i nie wiem jaki to jest. ciagnik ładnie ładuje 15v dodaje że pracuje takze w zimie jeżdzi przy śniegu

wiec lampy nagrzewnice kogut na maxa.

 

Ile Ah powiniem mieć i jakiej firmy polecacie

Opublikowano

Ja polecam akumulatory Centra futura wstawiliśmy takie do samochodu(kilka lat temu), ostatnio do c-360, a w lutym do Zetora 8045 (2 x12V 100Ah 900A podłączone równolegle- cała instalacja i odpalenie są na 12V a nie na 24V). Wszystkie te akumulatory sprawdzają się bardzo dobrze i nie zawodzą. Niestety jaka pojemność to Ci nie pomogę bo nie wiem ile starczy. Mogę tylko doradzić żeby założyć grzałkę płynu w silniku bo po 10minutach grzania pali jak

latem- na dotyk.

  • Like 1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja polecam akumulatory Centra futura wstawiliśmy takie do samochodu(kilka lat temu), ostatnio do c-360, a w lutym do Zetora 8045 (2 x12V 100Ah 900A podłączone równolegle- cała instalacja i odpalenie są na 12V a nie na 24V). Wszystkie te akumulatory sprawdzają się bardzo dobrze i nie zawodzą. Niestety jaka pojemność to Ci nie pomogę bo nie wiem ile starczy. Mogę tylko doradzić żeby założyć grzałkę płynu w silniku bo po 10minutach grzania pali jak

latem- na dotyk.

Co, 2x12V? takie, tylko 120Ah, to ja mam na 12/24V, chyba 2x6V, na 12Voltowy rozruch.

Powinny być najlepiej 2x6V 190Ah.

Opublikowano

Stare akumulatory były tak samo podłączone. Tylko, że one miały 95Ah i na pewno mniej Amper i dawały radę, a pracowały od 2001 roku. Ciągnik dobrze pali, a akumulatory mają kopnięcie. Nie miałem przypadku żeby rozruch trwał dłużej niż 2-3 sekundy, oprócz próby w czasie mrozu kiedy chciałem zobaczyć jak na zimno odpala ciągnik na płynie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Aj przepraszam, źle zrozumiałem jak są podłączone.

Opublikowano

Na forum przeczytałem "aku od u914 zap 215Ah 1150a"- ciągnik praktycznie jak Twój. Myślę, że podobnego powinieneś szukać bo piszesz że dużo masz uruchomionych rzeczy- światła itp, no i zimowy rozruch łatwy nie jest więc ponad 1000A też powinno być.

Opublikowano

W u-914 mam akumulatory firmy Jenox.Na górnej naklejce podane są następujące parametry:215Ah i prąd rozruchu 1150A, zaś na bocznej 190Ah i 1000A.Bardzo dziwne.Co gorsza przy niskich temperaturach nie mogą poradzić sobie z rozrusznikiem magnetona.Dlatego w przyszłości (niedalekiej) planuje wymianę przewodów akumulatorowych,sprawdzić ładowanie,itp..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, próbuje ogarnąć elektrykę w zetorze 8145. Posiada ktoś spolszczony schemat instalacji z opisem? w Googlach są tylko tak rozmazane zdjęcia, że nie można nic odczytać. 
    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v