Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego "rozal22" hehe to ciebie fajne wycenili ;) Bo ja wynegocjowałem 225 netto za 5612 za gołego, a za wersje z miękkim przodem i kabina to chyba 245 tys i chyba 7 tys netto za przedni tuz ;) oczywiście dyna 4

 

bym zapomniał. Kolega brał wycenę mf 5609 ( 3 gary) to cena 185 tys netto tylko ze tez podstawowa wersja, tylko ze chciał do niego tuz przedni i wom wiec wyszło 205tys netto tylko ze z tej ceny da rade cos jeszcze urwac, a jesli nie to przynajmniej gratisowy pierwszy przegląd ;)

Opublikowano (edytowane)

A z jakiego rejonu polski jesteś kolego :) ?  Ceny MF 5611 na teraz to taki standart 220 000 netto + opcje ośka ok 20 000 netto i kabina jakieś 5000 / 7000

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

ja dostałem ofertę na 5612 z przednim tuzem+womem, amortyzowaną osią i autodrive za 262tys netto ale bez przednich obciążników z ramką. Z obciążnikami chcieli 266netto. Podobno w piątek miał być już u dilera na placu. Do końca miesiąca ma być już u mnie. Drogi sprzęt ale miejmy nadzieję że warto

Opublikowano

@karol091193

Na pewno warto podobny i z ładowaczem pracuje w kramkówce u gospodarza który nie daje odpocząć mu a jego MF pracuje z prasoowijarką i jest jego największym ciągnikiem w całym jego parku tak więc lekko nie ma a żadnych awarii poważnych do tej pory nie zaliczył.

Opublikowano

@10fanta znam Tomka, to mój daleki kuzyn. Lata jeszcze z kosiarką czołową i boczną Teraz to ona będzie miałą zapierdol bo On buduje oborę na 140sztuk bydła mlecznego. Z serii 5400 chodzi jeszcze w Zblutowie u kolegi i też dostaje ostro po d*pie tylko ten jest chyba 100km a Tomka 120 o ile dobrze pamiętam. Chodzi u niego m. in. z przyczepą objętościową fliegl i prasoowijarką  lely welger chyba 235 o ile dobrze numer pamiętam. Ja mieszkam niedaleko nich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v