Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jarek1991jjj

wyciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wyciek

Witam ostatnio zauwazyłem wyciek oleju w ursusie 1014 z kolektora wydechowego olej wycieka z kazdego gniazda oprocz jednego czego to morze byc przyczyna głowica jest nowa na wężu od turbiny do kolektora sacego nie widac oleju tylko jest warstwa nagaru proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Raczej chyba pęknięta głowica bo jak inaczej.Ewentualnie by uszczelkę wydmuchało, ale jak olej dostał by się na zawór.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Po pierwsze czy to olej czy może ropa?

Jeśli głowica nowa to ją na razie wykluczmy, ale ustawienie luzów zaworowych sprawdź.

Jak dużo tego oleju to popękane pierścionki, albo inne uszkodzenie elementu tłok- pierścień- cylinder np: zużycie, spora rysa.

Jeśli ropa to wtryski leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

właśnie to nie ropa tylko olej a wtryski nowe zakładane sa miesiac temu pierscionkow wlasnie nie sprawdzalem i byc morze one bo z jednego cylindra nie ma wycieku ale morze wytrzyma do jesieni zeby zaroc na zime czy robic to juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

A co ma nie wytrzymać.

No pytanie ile jeszcze masz tych ha do zaorania. :huh:

Zdajesz sobie sprawę, że nie czeka cie tylko wymiana pierścieni a całych zestawów naprawczych. Chyba, że jakimś cudem tuleje jeszcze dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    45

Po długiej pracy jak gorący jest olej to wycieka mi gdzieś z łączenia silnika i skrzyni biegów tam gdzie są pompy. Jest to olej ze skrzyni biegów. Ma ktoś może pomysł skąd ten wyciek może być??? Pewnie muszę rozjechać go bo tak to raczej tam nic nie widać.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Musisz rozpołowić i dopiero będziesz wiedział skąd leci.Mi leciało z wału na koło zamachowe.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    45

wyjaśniło się wszystko. Odkręciła się rurka od pompy co idzie zaraz za dźwignią włączania pompy. Ledwo tam klucz się zmieścił ale udało się dokręcić.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Farmoslaw
      Mam problem z silnikiem w 1224. Po generalnym remoncie - wał, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, głowica zawory - nie mogę poradzić sobie z zacierającymi się zaworami ssącymi.
      Już 4 razy rozbierałem górę silnika. Schemat awarii jest zawsze taki sam. Po przepracowaniu kilku godzin zaciera się zawór ssący na drugim albo czwartym cylindrze przez co wygina się laska popychacza i zgina zawór po uderzeniu tłoka. Na reszcie tłoków delikatnie odznaczają się zawory dolotowe co świadczy o tym że też mogą się zacierać. Winą obarczałem prawdopodobnie kiepskiej jakości zawory i prowadnice których użył zakład regenerujący głowice. Po zawiezieniu głowicy do renomowanej firmy potwierdzili że głowica jest fatalnie naprawiona. Źle osadzono zawory w gniazdach i źle doszlifowano prowadnice. Wczoraj złożyłem silnik ponownie. wyregulowałem luzy zaworowe (0,3 mm) sprawdziłem smarowanie itp. Po odpaleniu silnik pracował idealnie. Zero stukania pukania czy innych dziwnych odgłosów. Uruchamia się "na dotyk", nie kopci i nie grzeje się (utrzymuje temperaturę około 70-75 C). Po kilku przepracowanych godzinach znowu pojawiło się "cufanie" w filtr powietrza co świadczyło by o niedomykaniu się zaworu..... . Boję się że kolejny raz któryś zawór się zatrze. 
      W silniku wymieniono tuleje i tłoki, wał po szlifie, nowy wałek rozrządu. Uprzedzając pytanie - wszystko złożone na znaki jak w fabryce.
      Ma ktoś pomysł co może być przyczyną zacierania się zaworów?
      Byłbym wdzięczny jeśli ma ktoś wiedzę na temat faz rozrządu w tym silniku. Chodzi mi o dokładne parametry kątów wyprzedzenia otwarcia zaworów itp. Może tu jest gdzieś błąd. Czytałem że zdarzają się problemy po wymianie wałka i nie wszystkie będą działać po ustawieniu kół zębatych na znaki fabryczne. Może sam wałek jest kiepski i pod wpływem temperatury coś się z nim dzieje? Dziwne jest to że problem pojawia się dopiero po kliku godzinach pracy ciągnika.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      ..
    • Przez Grandzik
      Witam mam pytanie czy w 12 w pompie wtryskowej olej wymienia sie oddzielnie czy to jest razem z silnikiem. I tak odbiegając od tematu do czego słuzy taka małą dzwignia z prawej strony pod siedzeniem?
    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.