Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jarek1991jjj

wyciek oleju

Polecane posty

Witam ostatnio zauwazyłem wyciek oleju w ursusie 1014 z kolektora wydechowego olej wycieka z kazdego gniazda oprocz jednego czego to morze byc przyczyna głowica jest nowa na wężu od turbiny do kolektora sacego nie widac oleju tylko jest warstwa nagaru proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Raczej chyba pęknięta głowica bo jak inaczej.Ewentualnie by uszczelkę wydmuchało, ale jak olej dostał by się na zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Po pierwsze czy to olej czy może ropa?

Jeśli głowica nowa to ją na razie wykluczmy, ale ustawienie luzów zaworowych sprawdź.

Jak dużo tego oleju to popękane pierścionki, albo inne uszkodzenie elementu tłok- pierścień- cylinder np: zużycie, spora rysa.

Jeśli ropa to wtryski leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

właśnie to nie ropa tylko olej a wtryski nowe zakładane sa miesiac temu pierscionkow wlasnie nie sprawdzalem i byc morze one bo z jednego cylindra nie ma wycieku ale morze wytrzyma do jesieni zeby zaroc na zime czy robic to juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

A co ma nie wytrzymać.

No pytanie ile jeszcze masz tych ha do zaorania. :huh:

Zdajesz sobie sprawę, że nie czeka cie tylko wymiana pierścieni a całych zestawów naprawczych. Chyba, że jakimś cudem tuleje jeszcze dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    35

Po długiej pracy jak gorący jest olej to wycieka mi gdzieś z łączenia silnika i skrzyni biegów tam gdzie są pompy. Jest to olej ze skrzyni biegów. Ma ktoś może pomysł skąd ten wyciek może być??? Pewnie muszę rozjechać go bo tak to raczej tam nic nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Musisz rozpołowić i dopiero będziesz wiedział skąd leci.Mi leciało z wału na koło zamachowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    35

wyjaśniło się wszystko. Odkręciła się rurka od pompy co idzie zaraz za dźwignią włączania pompy. Ledwo tam klucz się zmieścił ale udało się dokręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×