Skocz do zawartości

Renault 155.54 problem ze skrzynią biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,jeżeli ktoś potrzebuje części lub pomocy w naprawie ciągników Renault,Deutz,Case,John Deere,Massey Ferguson zapraszam najlepiej kontakt telefoniczny z powodu braku czasu..Prowadzimy sklep z częściami nowymi i używanymi oraz serwis tych marek.Pozdrawiam i zapraszam. tel:518 859 975

Opublikowano

wiatm

panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami

szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest

zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18

ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie

to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna)

różne  ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru

 skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba

zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka

 tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało,

pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze

jacek 512 457 831


wiatm

panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami

szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest

zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18

ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie

to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna)

różne  ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru

 skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba

zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka

 tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało,

pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze

jacek 512 457 831

Opublikowano

witam, pisze w sprawie ciagnika renault ceres. Podczas jazdy do przodu ( zolw, zajac) slysze tak jakby pykanie pod kabina, na wstecznym nie slychac juz tego. Spotkaliscie sie z takim przypadkiem??

Opublikowano

witam czy ktoś  wyjmował i rozbierał blok elektrozaworów na skrzyni biegów renault 120-54 problem polega na tym że nie chce odejść  ten aluminiowy blok od tej pokrywy pod nim .Odkręciłem śruby ,rurki  górna pokrywka zeszła a blok nie drgnie ,nie wiem czy  to jest przyklejone czy na kołkach .Wie ktoś jak to rozebrać?

Opublikowano

witam jestem tu nowy i mam podobny problem z renault 133.54 otóż mam w nim skrzynie z półbiegami i elektrohydr rewersem problem polega na tym że jak mam zimny olej to nie chce przeżucać półbiegów a rewers działa bez zarzutów lecz kiedy olej się nagrzeje to działają półbiegi a rewers na wstecznym działa z opóźnieniem to znaczy puszczam sprzęgło a ciągnik ruszy po chwili a do przodu rusza normalnie dodam że filtry zostały wymienione na nowe i w niczym to nie pomogło wie ktoś co w tej sytuacji zrobić co może być przyczyną

Opublikowano

Witam mam problem z rewersem elektrohydraulicznym albo sprzęgłem . Na postoju jak chcę włączyć bieg to próbuję ruszać jakby go sprzęgło nie rozłączało

Dopiero jak przełożę rewers na neutral bieg włożę bez problemu. Podczas jazdy biegi trzeba wyrywać i wbijać, połówki przełącza ładnie  z rewersa też dobrze rusza.

Kalibracja skrzyni wystarczy czy jest problem w tarczkach lub pompie za niskie ciśnienie. Olej i filtry zmienione i bez poprawy.

Opublikowano

Witam panowie mam problem z pól biegiem drugim nie chce działać pierwszy i trzeci działa do tyłu i do przodu rusza wszystko działa ogólnie ale drugi pół bieg za cholere pomóżcie co to może być gdzie szukać problemu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v