Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Maciej200000

Belarus 820 problem z podnośnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam Wszystkich forumowiczów. Mam problem z podnośnikiem.

Kupiłem sprowadzony ze Słowacji czteroletni Belarus 820.2 z przebiegiem 1000 mgh.

Problem dotyczy bardzo szybko opuszczającego podnośnika. Wystarczy ok 2 minuty żeby opadł pod niewielkim obciążeniem. Dodam że z podnoszeniem nie ma problemu, odpywa się bardzo sprawnie. Dodam również, że do uzupełnienia stan musiałem dolać jakieś 12litrów oleju hydraulicznego.

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Belarus ma zabezpieczenie mechaniczne podnośnika przed opuszczaniem. Uruchamia się go dźwignią która znajduje się po siedzeniem, obok dźwigni do zmiany prędkości wałka. Po podniesieniu podnośnika maksymalnie do góry wystarczy tylko zmienić położenie tej dźwigni, jeżeli dobrze pamiętam to pociągnąć ją w lewą stronę. I wówczas nie ma problemu z samoczynnym opuszczaniem podnośnika. Jeżeli z podnoszeniem nie masz problemów to tylko zastosowanie tej dźwigni i wszystko powinno być ok.

Pozdrawiam


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    0

Zobacz czy cięgienko od rozdzielacza ci odbija do końca, bo znajomy tak miał i też mu opuszczał a po regulacji ustał problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Z dźwigni pod siedzeniem musiałem korzystać nawet na uwrociach. Co do cięgienka o którym pisze damianmmmm to najpierw muszę je zlokalizować. Może jakieś wskazówki z której strony togo szukać. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem manipulować obiema dzwigienkami żadnych rezultatów nie było.

Mam takie przeczucie, że to może jakiś zawór w rozdzielaczu nie domyka.

Sytuacja jest o tyle problematyczna, bo nie znam żadnego dobrego fachowca w okolicy.

Proszę o podpowiedz zanim zacznę rozbierać.

Edytowano przez Maciej200000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.