Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko że teraz nowe pompy są składane z takich samych tandetnych części. Jakbyś znalazł dobrego mechanika od pomp który ma dojścia do oryginalnych części to jednak lepiej zrobić starą. Byłem niedawno u pompiarza z pompa od MTZ ta to mówił że te nowe pompy jak ktoś przywiezie do remontu to sa tak wyrobione że ta moja prawie trzydziestoletnia była w dużo lepszym stanie.

Opublikowano (edytowane)

witam. wczoraj podczas pracy ciągnik stracił moc. na 3 biegu nie mógł nawet ruszyć w dodatku kopcił (sadzą) jak by ciągnał kilka ton towaru. krótko przed tym ciśnienie pokazywało od 0 do max 1 czy wiecie co moglo sie stac? dodam że wał orginalny od ponad 25lat moze tez pompa olejowa i dymi z odmy

Edytowane przez jd6220
Opublikowano

U mnie to samo się dzieje tylko u mnie ciśnienie oleju pokazuje od 5 na zimnym do 3,5 gdy złapie 80 do 90°C i też dymi z odmy i czasami mu mocy brakuje ale moim zdaniem po 26lat ciągniki bez remontu żadnego to będą tak robić słaba kompresja robi swoje

Opublikowano

witam. wczoraj podczas pracy ciągnik stracił moc. na 3 biegu nie mógł nawet ruszyć w dodatku kopcił (sadzą) jak by ciągnał kilka ton towaru. krótko przed tym ciśnienie pokazywało od 0 do max 1 czy wiecie co moglo sie stac? dodam że wał orginalny od ponad 25lat moze tez pompa olejowa i dymi z odmy

Złapał na panewce.

Opublikowano

A ja mam takie pytanie , czy to brak mocy, że na 2 biegu mój t25 ciągnąc kultywaror traci obroty, a nie mieli kolami? Na 1 jak za głeboko wejdzie to koła się obracają(slizgaja) i silnik daje radę choć stoję w miejscu.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 16.09.2012 o 19:53, Qki napisał:

Witam!

 

Mam problem z moim władkiem. Wczoraj podczas orki nagle stracił moc. Przeorał elegancko ok. 70arów, nagle ni stąd ni zowąd objawy jak by kończącego się plaiwa - gaz w podłodze a on ledwo zipie. Nie było mowy o jakimś obciążeniu bo od razu gasł, doturlałem się do domu z prędkością spacerową i zauważyłem że jeden wężyk leje. Powymieniałem wszystkie, wyczyściłem filtry paliwa, wtryski - ogólnie cały układ z bakiem i paliwem włącznie - nie ruszałem pompy paliwa nic a nic. Dalej jest to samo? Czyżby pompka zasilająca? Jutro jadę po nową i wymienię. A jeśli to nie to to w czym szukać przyczyny? Latał dwa lata na Superolu więc trochę olejowo był zaniedbany, ale teraz dostał 7l świeżego Lotosu 15W40.

Władek ciągnie pług gaz na ful a po chwili jakby brakowało ropy po wciśnięciu na chwilę sprzęgła wszystko wraca do normy ale to też chwilowe co może być

Edytowane przez Oawelskuza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v