Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria
KRISS75    40

koledzy w czasie orki w silniku pojawia się dziwny stukot po chwili ustaje,po pewnym czasie znów się pojawia,co to może być?ktoś się z tym spotkał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    58

może poluzowała się panewka ale lepiej niech sie koledzy bardziej fachowi wypowiedzą, napisz jaki silnik jeszcze, przebieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Może być dużo rzeczy. Da się określić dokładniej okolice tego stukania?

Kiedy stuka na wolnych obrotach, czy przy rozpędzaniu, czy schodzeniu z obrotów.

Możesz mieć nawet pęknięty wał, tak że radził bym zdjąć miskę i zobaczyć, bo wróżka nikt nie jest musisz sam szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stuka równo czy nierównomiernie względem obrotów silnika??

 

miałem juz przypadek że sprężyna zaworu wylotowego się wykruszyła i zawór stukał lekko o tłok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

stuka na wysokich obrotach i przy schodzeniu z obrotów,wydaje mi się że stukot dochodzi z przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

A jaki to dokładnie ciągnik?

Jeśli to możliwe zdejmij pokrywę głowicy, odpal i przyglądaj się zaworom jak któryś ma opóźnienie to go zobaczysz. Może jak kolega wyżej pisał pęknięta sprężyna, albo skrzywiony zawór i tłok go dobija.

Jak nic nie znajdziesz to zdejmuj miskę i szukaj dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

pewnie zawor

 

tylko zebyi sie nie urwal/odpiol bo pobije tlok i glowice wiec zobacz czy wszystkie zawory sa dobrze przypiete i czy sprezyny cale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

Ciągnik mf 6170,piszecie że to może być zawór,jeśli tak to nie powinien stukać cały czas?.Tak mi się wydaje.Bardziej bym podejrzewał panewkę bo stukot pojawia się i znika ale nie znam się więc to tylko moje przypuszczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

tez tak miałem mówić ale wtedy też na każdych obrotach by stukał nie? najlepiej jakbys obkrecil mise olejowa i zobaczyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

może być masa rzeczy od poluzowania rozrządu do panewki albo zawór albo wał morze być luźne ktoreś koło w rozrządzie i też przy pewnych obrotach będzie dzwonić albo może być że klawiatura źle ustawiona.

edit.

lepiej wezwij mechanika bo ty jak się nie znasz to będziesz szukał rok czasu ;P i tylko na uszczelki wydawał

Edytowano przez rolniku360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

czy wasze mf z serii 61...też bardzo dymią tym wężem odpowietrzającym wychodzącym z pokrywy klawiatury?mój dymi i jak zdjąłem ten wąż jest cały mokry od oleju,Co jeszcze zauważyłem: jak zatkałem ten króciec na pokrywie na około10sekund i puściłem to powietrze leciało tym króćcem "jak z butli ze sprężarki powietrza "to normalne?

 

koło pasowe jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Normalne to jest jak są przedmuchy do komory korbowej. W zdrowym silniku tego na pewno nie ma.

A od dawna dymi odmą?

Jaki kolor tego dymu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

powiem wam ze nie widzialem jeszcze perkinsa ktory nie dymil odma :P mam 2 mf silniki maja takie zdrowe ze zadusze go az zgasnie i nie dymi na czarno a odma daje para :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

Zdjąłem pokrywę zaworów ,sprężyny są ok,zamki na miejscu więc górna część według mnie w porządku.Przy okazji sprawdziłbym luzy bo wydają mi się za duże-0,9 według szczelinomierza.Ktoś wie jakie powinny być luzy i jak regulować poszczególne cylindry??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kacper123022
      Wiatm. Na okres żniwny pożyczyłem od Teścia przyczepę wraz z ciągnikiem MF 2640 i podczas jazdy powstaje problem z przyśpieszaczem ponieważ po naciśnięciu przycisku przy biegach od przyśpieszki jest zero jakiej kolwiek reakcij. Ciągnik jest z 88r. Pytałem Teścia i mówi że mechaniczne wszystko ok jest tylko uwalona jest elektryka. I tu moje pytanie chciał bym to naprawić lecz nie wiem co gdzie i jak... gdzie powinny iść 3 kabelki co wychodzą z przycisku przyśpieszki. Może miał by ktoś schemat elektryczny lub jaką kolwiek wiedzę i doświadczenie i chciał by podzielić sie i pomóc bo wujek google za bardzo nic mi nie mówi... Za wszystkie porady i sugestie z góry dziękuję a jeśli jest już taki temat to przepraszam za utworzenie nowego. Pozdrawiam.
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. W moim mf przestał działać wom, napęd zmiana żółw zając, jest na żółwiu i reszta kontrolek zgasła. Kiedyś miałem podobnie ale ruszyłem wtyczką i było okej. Dodatkowo nie pokazuje prędkości jazdy. Proszę o szybką pomoc.
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pwierzbicki
      ile powinno byc zalozonych filtrow powietrza massey ferguson 3690. W moim zalozone sa dwa mniejszy w wiekszym. Czy nie wplynie to na doladowanie
    • Przez Oliwier1234321
      Dlaczego tylni podnośnik unosi mi do połowy zamiast do końca. dzieje się tak od miesiąca, czasami tylko załapie do końca
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.