Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria
KRISS75    40

koledzy w czasie orki w silniku pojawia się dziwny stukot po chwili ustaje,po pewnym czasie znów się pojawia,co to może być?ktoś się z tym spotkał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    64

może poluzowała się panewka ale lepiej niech sie koledzy bardziej fachowi wypowiedzą, napisz jaki silnik jeszcze, przebieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Może być dużo rzeczy. Da się określić dokładniej okolice tego stukania?

Kiedy stuka na wolnych obrotach, czy przy rozpędzaniu, czy schodzeniu z obrotów.

Możesz mieć nawet pęknięty wał, tak że radził bym zdjąć miskę i zobaczyć, bo wróżka nikt nie jest musisz sam szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stuka równo czy nierównomiernie względem obrotów silnika??

 

miałem juz przypadek że sprężyna zaworu wylotowego się wykruszyła i zawór stukał lekko o tłok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

stuka na wysokich obrotach i przy schodzeniu z obrotów,wydaje mi się że stukot dochodzi z przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

A jaki to dokładnie ciągnik?

Jeśli to możliwe zdejmij pokrywę głowicy, odpal i przyglądaj się zaworom jak któryś ma opóźnienie to go zobaczysz. Może jak kolega wyżej pisał pęknięta sprężyna, albo skrzywiony zawór i tłok go dobija.

Jak nic nie znajdziesz to zdejmuj miskę i szukaj dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

pewnie zawor

 

tylko zebyi sie nie urwal/odpiol bo pobije tlok i glowice wiec zobacz czy wszystkie zawory sa dobrze przypiete i czy sprezyny cale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

Ciągnik mf 6170,piszecie że to może być zawór,jeśli tak to nie powinien stukać cały czas?.Tak mi się wydaje.Bardziej bym podejrzewał panewkę bo stukot pojawia się i znika ale nie znam się więc to tylko moje przypuszczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

tez tak miałem mówić ale wtedy też na każdych obrotach by stukał nie? najlepiej jakbys obkrecil mise olejowa i zobaczyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

może być masa rzeczy od poluzowania rozrządu do panewki albo zawór albo wał morze być luźne ktoreś koło w rozrządzie i też przy pewnych obrotach będzie dzwonić albo może być że klawiatura źle ustawiona.

edit.

lepiej wezwij mechanika bo ty jak się nie znasz to będziesz szukał rok czasu ;P i tylko na uszczelki wydawał

Edytowano przez rolniku360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

czy wasze mf z serii 61...też bardzo dymią tym wężem odpowietrzającym wychodzącym z pokrywy klawiatury?mój dymi i jak zdjąłem ten wąż jest cały mokry od oleju,Co jeszcze zauważyłem: jak zatkałem ten króciec na pokrywie na około10sekund i puściłem to powietrze leciało tym króćcem "jak z butli ze sprężarki powietrza "to normalne?

 

koło pasowe jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Normalne to jest jak są przedmuchy do komory korbowej. W zdrowym silniku tego na pewno nie ma.

A od dawna dymi odmą?

Jaki kolor tego dymu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

powiem wam ze nie widzialem jeszcze perkinsa ktory nie dymil odma :P mam 2 mf silniki maja takie zdrowe ze zadusze go az zgasnie i nie dymi na czarno a odma daje para :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

Zdjąłem pokrywę zaworów ,sprężyny są ok,zamki na miejscu więc górna część według mnie w porządku.Przy okazji sprawdziłbym luzy bo wydają mi się za duże-0,9 według szczelinomierza.Ktoś wie jakie powinny być luzy i jak regulować poszczególne cylindry??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.