Polecane posty

KRISS75    54

koledzy w czasie orki w silniku pojawia się dziwny stukot po chwili ustaje,po pewnym czasie znów się pojawia,co to może być?ktoś się z tym spotkał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

może poluzowała się panewka ale lepiej niech sie koledzy bardziej fachowi wypowiedzą, napisz jaki silnik jeszcze, przebieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Może być dużo rzeczy. Da się określić dokładniej okolice tego stukania?

Kiedy stuka na wolnych obrotach, czy przy rozpędzaniu, czy schodzeniu z obrotów.

Możesz mieć nawet pęknięty wał, tak że radził bym zdjąć miskę i zobaczyć, bo wróżka nikt nie jest musisz sam szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stuka równo czy nierównomiernie względem obrotów silnika??

 

miałem juz przypadek że sprężyna zaworu wylotowego się wykruszyła i zawór stukał lekko o tłok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

stuka na wysokich obrotach i przy schodzeniu z obrotów,wydaje mi się że stukot dochodzi z przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A jaki to dokładnie ciągnik?

Jeśli to możliwe zdejmij pokrywę głowicy, odpal i przyglądaj się zaworom jak któryś ma opóźnienie to go zobaczysz. Może jak kolega wyżej pisał pęknięta sprężyna, albo skrzywiony zawór i tłok go dobija.

Jak nic nie znajdziesz to zdejmuj miskę i szukaj dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

pewnie zawor

 

tylko zebyi sie nie urwal/odpiol bo pobije tlok i glowice wiec zobacz czy wszystkie zawory sa dobrze przypiete i czy sprezyny cale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Ciągnik mf 6170,piszecie że to może być zawór,jeśli tak to nie powinien stukać cały czas?.Tak mi się wydaje.Bardziej bym podejrzewał panewkę bo stukot pojawia się i znika ale nie znam się więc to tylko moje przypuszczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

tez tak miałem mówić ale wtedy też na każdych obrotach by stukał nie? najlepiej jakbys obkrecil mise olejowa i zobaczyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

może być masa rzeczy od poluzowania rozrządu do panewki albo zawór albo wał morze być luźne ktoreś koło w rozrządzie i też przy pewnych obrotach będzie dzwonić albo może być że klawiatura źle ustawiona.

edit.

lepiej wezwij mechanika bo ty jak się nie znasz to będziesz szukał rok czasu ;P i tylko na uszczelki wydawał

Edytowano przez rolniku360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

czy wasze mf z serii 61...też bardzo dymią tym wężem odpowietrzającym wychodzącym z pokrywy klawiatury?mój dymi i jak zdjąłem ten wąż jest cały mokry od oleju,Co jeszcze zauważyłem: jak zatkałem ten króciec na pokrywie na około10sekund i puściłem to powietrze leciało tym króćcem "jak z butli ze sprężarki powietrza "to normalne?

 

koło pasowe jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Normalne to jest jak są przedmuchy do komory korbowej. W zdrowym silniku tego na pewno nie ma.

A od dawna dymi odmą?

Jaki kolor tego dymu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

powiem wam ze nie widzialem jeszcze perkinsa ktory nie dymil odma :P mam 2 mf silniki maja takie zdrowe ze zadusze go az zgasnie i nie dymi na czarno a odma daje para :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Zdjąłem pokrywę zaworów ,sprężyny są ok,zamki na miejscu więc górna część według mnie w porządku.Przy okazji sprawdziłbym luzy bo wydają mi się za duże-0,9 według szczelinomierza.Ktoś wie jakie powinny być luzy i jak regulować poszczególne cylindry??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj