Skocz do zawartości
marcino84

Agrotron 6.30 problem ze skrzynią

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź filtr i stan oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    2

Sprawdź filtr i stan oleju.

 

 

Oleju jest ponad stan, jezdze nim pierwszy sezon i taki poziom był zalany.

Co dziwne po dłuższej pracy w polu jak sie porządnie rozgrzał sie zaczeła zapalać, po dłuższej chwili pośtoju zgasła i potem znow, jak odpale zimny nie świeci sie wcale.

 

Czy do hydrauliki i sterowania skrzynią są dwie pompy? czy jedna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcino84    2

za dużo oleju, wyższe ciśnienie po rozgzaniu

 

to kontrolka jest na za wysokie ćisnienie? myslałem ze na za niskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Kończy się pompa oleju. Lub układ gubi ciśnienie na którymś z odbiorników. Za wysoki stan oleju świadczy o tym, że poprzedni właściciel to widział i odruchowo widząc kontrolkę dolewał olej lub liczył, że więej oleju póxniej się rozgrzeje i kontrolka odrazu zapalać się nie będzie. Co jest ważne przy sprzedaży. W skrazyni co prawda może być zlany nie taki olej jak trzeba. Ale to wszystko można zweryfikować dopiero po zmierzeniu ćśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    2

W skrzyni jest zalany jakiś czerwony olej, Faktycznie pompa sie moze kończyć bo jak sie rozgrzeje wolno podnosi ale nie wiem czy do skrzyni i do hydrauliki jest jedna pompa?

 

Ostatnio sie nie zapala ta kontroloka mimo ze olej jest dobrze rozgrzany.

Czyli do wymiany bedzie jedna pompa czy dwie?

 

 

Kończy się pompa oleju. Lub układ gubi ciśnienie na którymś z odbiorników. Za wysoki stan oleju świadczy o tym, że poprzedni właściciel to widział i odruchowo widząc kontrolkę dolewał olej lub liczył, że więej oleju póxniej się rozgrzeje i kontrolka odrazu zapalać się nie będzie. Co jest ważne przy sprzedaży. W skrazyni co prawda może być zlany nie taki olej jak trzeba. Ale to wszystko można zweryfikować dopiero po zmierzeniu ćśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tego co wydedukowałem z serwisówki to wychodzi na to, ze jest jedna pompa i ciśnienie jej pracy wynosi 200 bar.

@marcino84 tak na przyszłość nie cytuj poprzednich postów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    2

to że pompa słaba to widać dokładnie po rozgrzaniu jak podnosi wyraźna jest różnica, tylko nie wiedziałem czy kontrolka sie odnosi do Ciśnienia tej pompy, czy jakiejs innej odpowiedzialnej za przełaczanie biegów w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Na początek wymieniłbym filtry i olej bo czerwony to może być atf, boxol lub inne podobne, które napewno nie są przewidziane do tej skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez emergency12
      Witam. Zastanawiam się nad kupnem używanego ciągnika, takiego jak w temacie. Może są na forum użytkownicy takiego ciągnika. Jeśli tak to prosiłbym o opinie na jego temat
      pozdrawiam
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez ARTURO04
      Witam nie wiem czy w dobrym miejscu szukam pomocy więc w razie co proszę o wyrozumiałość jestem nowy na tym forum, do rzeczy posiadam jak w tytule Same i mam problem w nim ze skrzynią, a mianowicie przy wkładaniu jedynki bądź wyjmowaniu jej nie ostrożnie tzn w innej pozycji lewarek blokuje się cała skrzynia tak jak by dwa biegi na siebie nachodziły dzieje się to tylko na jedynce i tylko z pozycji tego biegu daję się ją rozblokować jest to skrzynia 5 biegowa z połówką. bardzo będę wdzięczny za pomoc bądź jakieś wskazówki...
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.