Skocz do zawartości
marcino84

Agrotron 6.30 problem ze skrzynią

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź filtr i stan oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    1

Sprawdź filtr i stan oleju.

 

 

Oleju jest ponad stan, jezdze nim pierwszy sezon i taki poziom był zalany.

Co dziwne po dłuższej pracy w polu jak sie porządnie rozgrzał sie zaczeła zapalać, po dłuższej chwili pośtoju zgasła i potem znow, jak odpale zimny nie świeci sie wcale.

 

Czy do hydrauliki i sterowania skrzynią są dwie pompy? czy jedna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcino84    1

za dużo oleju, wyższe ciśnienie po rozgzaniu

 

to kontrolka jest na za wysokie ćisnienie? myslałem ze na za niskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Kończy się pompa oleju. Lub układ gubi ciśnienie na którymś z odbiorników. Za wysoki stan oleju świadczy o tym, że poprzedni właściciel to widział i odruchowo widząc kontrolkę dolewał olej lub liczył, że więej oleju póxniej się rozgrzeje i kontrolka odrazu zapalać się nie będzie. Co jest ważne przy sprzedaży. W skrazyni co prawda może być zlany nie taki olej jak trzeba. Ale to wszystko można zweryfikować dopiero po zmierzeniu ćśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    1

W skrzyni jest zalany jakiś czerwony olej, Faktycznie pompa sie moze kończyć bo jak sie rozgrzeje wolno podnosi ale nie wiem czy do skrzyni i do hydrauliki jest jedna pompa?

 

Ostatnio sie nie zapala ta kontroloka mimo ze olej jest dobrze rozgrzany.

Czyli do wymiany bedzie jedna pompa czy dwie?

 

 

Kończy się pompa oleju. Lub układ gubi ciśnienie na którymś z odbiorników. Za wysoki stan oleju świadczy o tym, że poprzedni właściciel to widział i odruchowo widząc kontrolkę dolewał olej lub liczył, że więej oleju póxniej się rozgrzeje i kontrolka odrazu zapalać się nie będzie. Co jest ważne przy sprzedaży. W skrazyni co prawda może być zlany nie taki olej jak trzeba. Ale to wszystko można zweryfikować dopiero po zmierzeniu ćśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tego co wydedukowałem z serwisówki to wychodzi na to, ze jest jedna pompa i ciśnienie jej pracy wynosi 200 bar.

@marcino84 tak na przyszłość nie cytuj poprzednich postów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    1

to że pompa słaba to widać dokładnie po rozgrzaniu jak podnosi wyraźna jest różnica, tylko nie wiedziałem czy kontrolka sie odnosi do Ciśnienia tej pompy, czy jakiejs innej odpowiedzialnej za przełaczanie biegów w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    122

Na początek wymieniłbym filtry i olej bo czerwony to może być atf, boxol lub inne podobne, które napewno nie są przewidziane do tej skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez Andre8989
      Witam.
      Mam zamiar kupić Lamborghini 850 premium, chciałem się dowiedzieć czy jest to model wart zakupu na co zwrócić uwagę.
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
×