Skocz do zawartości
marcino84

Agrotron 6.30 problem ze skrzynią

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź filtr i stan oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    1

Sprawdź filtr i stan oleju.

 

 

Oleju jest ponad stan, jezdze nim pierwszy sezon i taki poziom był zalany.

Co dziwne po dłuższej pracy w polu jak sie porządnie rozgrzał sie zaczeła zapalać, po dłuższej chwili pośtoju zgasła i potem znow, jak odpale zimny nie świeci sie wcale.

 

Czy do hydrauliki i sterowania skrzynią są dwie pompy? czy jedna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcino84    1

za dużo oleju, wyższe ciśnienie po rozgzaniu

 

to kontrolka jest na za wysokie ćisnienie? myslałem ze na za niskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Kończy się pompa oleju. Lub układ gubi ciśnienie na którymś z odbiorników. Za wysoki stan oleju świadczy o tym, że poprzedni właściciel to widział i odruchowo widząc kontrolkę dolewał olej lub liczył, że więej oleju póxniej się rozgrzeje i kontrolka odrazu zapalać się nie będzie. Co jest ważne przy sprzedaży. W skrazyni co prawda może być zlany nie taki olej jak trzeba. Ale to wszystko można zweryfikować dopiero po zmierzeniu ćśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    1

W skrzyni jest zalany jakiś czerwony olej, Faktycznie pompa sie moze kończyć bo jak sie rozgrzeje wolno podnosi ale nie wiem czy do skrzyni i do hydrauliki jest jedna pompa?

 

Ostatnio sie nie zapala ta kontroloka mimo ze olej jest dobrze rozgrzany.

Czyli do wymiany bedzie jedna pompa czy dwie?

 

 

Kończy się pompa oleju. Lub układ gubi ciśnienie na którymś z odbiorników. Za wysoki stan oleju świadczy o tym, że poprzedni właściciel to widział i odruchowo widząc kontrolkę dolewał olej lub liczył, że więej oleju póxniej się rozgrzeje i kontrolka odrazu zapalać się nie będzie. Co jest ważne przy sprzedaży. W skrazyni co prawda może być zlany nie taki olej jak trzeba. Ale to wszystko można zweryfikować dopiero po zmierzeniu ćśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tego co wydedukowałem z serwisówki to wychodzi na to, ze jest jedna pompa i ciśnienie jej pracy wynosi 200 bar.

@marcino84 tak na przyszłość nie cytuj poprzednich postów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    1

to że pompa słaba to widać dokładnie po rozgrzaniu jak podnosi wyraźna jest różnica, tylko nie wiedziałem czy kontrolka sie odnosi do Ciśnienia tej pompy, czy jakiejs innej odpowiedzialnej za przełaczanie biegów w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Na początek wymieniłbym filtry i olej bo czerwony to może być atf, boxol lub inne podobne, które napewno nie są przewidziane do tej skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×