Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukasz001

GASNĄCY MF 5435

Polecane posty

lukasz001    0

Witma, mam problem z moim masseyem 5435 z 2008r. Podczas pracy silnik potrafi samoczynnie zgasnąć tak jak by mu odcioł paliwo, czasami gaśnie co troche albo potrafi pracować bardzo długo bez zgaśnięcia. Lecz w ciągu dnia potrafi zgasnąć kilka razy. Jest to bardzo uciążliwe, jeśli ktoś spotkał się z takim przypadkiem lub wie co może być przyczyną prosiłbym o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz001    0

panowie nie załamujcie mnie, pompa już raz była w regeneracji, przy 200 mth sie zatarła bo było lipne paliwo, może to coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Panowie myślą najprawdopodobniej o pompce zasilającej.

 

 

Jeśli się da go później odpalić bez problemu to nie pompka zasilająca tylko coś z pompą wtryskową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz001    0

z miesiąc temu zdarzało mu sie również nie odpalać za pierwszym razem trzebabyło kilka razy po krecić aż w końcu odpalał teraz już nie ma tego problemu lecz pojawiło się właśnie to gaśnięcie. Natomiast jak zgaśnie można go bez problemu odpalić . Tak to wygląda

 

a co sądzicie o zaworku odcinającym paliwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Faktycznie może być problem z zaworkiem ewentualnie z dopływem pradu do niego. Gdzieś na chwilkę ginie napięcie i zgaśnie pochwili wróci i można palić i jechać. Problem z pompką zasilającą objawiał by się bardziej zapowietrzeniem i niemożnością odpalenia potem. Tak jak pisałeś, że było wcześniej. Sprawdź na początek instalacje, zaworek ewentualnie może przekaźnik pod którym on jest. Jeśłi przekaźnik występuje. Pompy wtryskoej i filtrów nie ruszaj.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz001    0

filtr został wymieniony przed wczoraj, idalej jest lipa. Jeszcze dziś zamówię ten zaworek i zobaczymy czy coś pomoże. A co jeśli faktycznie gdzieś na tą sekundę odetnie prąd do zaworka? - to już gorsza sprawa z tą francuską elektroniką :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

a nie da się jakoś obejść tego zaworka? Bo jeśli to nie on jest winny to pieniądze wyrzucone w błoto, a problem dalej będzie.

 

I w którym miejscu jest ten zaworek? przy pompie gdzieś czy w innym miejscu?

Edytowano przez HondaMtx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Weź miernik i sprawdź jaki prąd tam płynie na włączonym zapłonie. Jeśłi 12v możesz podpiąć się choćby z akumulatora czy z innego miejsca w którym jest taki prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

czy pompka zasilająca zawsze pracuje po przekręceniu zapłonu? u mnie takie przerywanie powodowała właśnie ta pompka, bo potrafiła pracować wtedy kiedy miała ochotę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz001    0

nareszcie jakiś przełom w sprawie. Podpiełem się z akumulatora pod zaworek i traktor nie gaśnie. Uprawiłem 5ha i ani razu nie zgasł (dla porównania wczoraj potrafił zgasnąc 10 razy na 2Ha). Tylko teraz gdzieś musi być problem z jakimś przekaźnikiem lub coś w tym stylu.

 

a jeśli chodzi o pompkę to pracuje równo i nie przerywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Prześledź uważnie drogę kabelka od zaworka. Pewnie wejdzie on w jakąś wiązkę i nie będzie łatwo. Najpierw zwróć uwagę na wtyczkę, czy dobrze trzyma i czy dobrze łączy się z kablem. Potem obejzyj dokładnie kabel jak biegnie czy go coś nie przytopiło, przełamało itd. Przy kabinie znajdziesz wtyczkę którą okablowanie silnika łączy się z resztą, sprawdź tam itd itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mirek17
      Mam propozycję kupna oleju do skrzyni GL4. Co o tym oleju sądzicie???
    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×