Skocz do zawartości
zetor111447

Bardzo poważny problem z kombajnem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor111447    1

witam.podczas gdy kosze kombajnem zaczyna mi słabnac i puszczac czarny dym co chwile i nie ma siły kosic dalej....wszyskie rurki odkreciłem i przeczysciłem i nadal to samo...juz nie mam pojecia co sie dzieje....jak jade kombajnem nie pracujac nim z wyłaczona młocarnia to idzie dobrze a jak załacze młocarnie to po chwili juz dzieje sie tak jak wyzej napisałem....kombajnem kosze z rozdrabniaczem,,,,bede wdzieczny za jakas podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Sprawdz przewód który idzie ze zbiornika do pompy. U mnie był pęknięty i zastąpiłem go wężykiem. Objawy były te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bel920    7

czarny dym oznacza obciążenie , spróbuj bez szarpacza ale najpierw sprawdz to co koledzy pisali wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Czarny dym oznacza przeciążenie silnika (jak kolega wcześniej napisał) spróbuj bez sieczkarni jeśli nie pomoże to raczej silnik juz do remontu sie kwalifikuje (warto by było sprawdzic ciśnienie kompresji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

raz mialem tak ze w przewodzie od filtr powietrza do kolektora ssacego popekaly te metalowe zwoje , przewod caly sciskalo do srodka dymil strasznie i brakowalo mu mocy . rozumiem ze mlocarnia nie stawia ci oporow i jestes wstanie nia obrucic recznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Panowie czarny mocny dym to jest problem z układem powietrza, zapchany albo nie szczelny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1904

Napewno nie filtry paliwowe jak pisał ktoś wyżej , bo wtedy by się krztusił i perkotał , nie zbierałby się na obroty i nie byłoby dymu ...

 

Sprzedałem poprzedniego bizona do sasiedniej wsi i silnik brał trochę olej ciekł , ale szedł dzielnie do przodu , niedawno dowiedziałem się od znajomego terazniejszego własciciela bizona ze pod koniec sezonu przegrzał silnik , gdy ostygł odpalił ale własnie pod obciążeniem też dymi na czarno i nie ma mocy ...

 

Twój może też został przegrzany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

EEE mi na myśl przychodzi tylko jedno, zbyt mało powietrza, gdyby brakowało paliwa w pewnej chwili zjadł by całe z wężyków i by zgasl, a powietrza ciągnie tylko zbyt malo. Filtr powietrza trzeba rozkręcić na części pierwsze, każdy jedynie czyści papierowy wkład bo po co resztę, w środku filtra są tzw. cyklony, rurki które zawirowują powietrze, one mają mały prześwit i się zapychają syfem, następnie kolektor ssący, nikt tam nie zagląda bo po co, a przez lata zabudowuje się od środka kurzem.

Obok chłodnicy w tej perforowanej blasze jest taki mały zbiorniczek z którego filtr zasysa powietrze, tam niekiedy jest zabite plewami, niekiedy lęgną się tam wróble lub gryzonie.

I jeszcze jedna opcja , to pompka paliwowa, ale bardziej trafne to powietrze.

  • Like 1

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor111447    1

pompke wymieniłem na nowa i to samo...zaczynam kosic i z 5o m ujade i zaczyna puszczac czarny dym i z obrotów schodzi...przewod od zbiornika paliwa zastapiłem wezykiem i to samo jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

sprawdź to powietrze bo widzę że uparłeś sie na to paliwo jak szczerbaty na suchary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor111447    1

filtry sprawdzone i czyste sa:)wywaliłem cała rurke co ze zbiornika idzie i jest narazie okej....tzn pokoiłem z 30 min i przyszła ulewa i postoj mamy..ale jak przez te 30 min to dobrze szedł:) zobaczymy jak dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gryzon
      Witam, mam pytania co do Bizona od roku posiadam Bizonka i jak na chwilę obecną wykosiłem min aby 2h na równym polu. Mam też pagórkowate i pochyłe pole na które nie wjechałem. Ponieważ poobrywały mi się łańcuchy na hederze i z racji, że musiałem natychmiast zrobić omłot nająłem inny kombajn. No ale do rzeczy, jak wiadomo Z056 ma bardzo słabe półosie. Czy jak będe kosił na pochyłym polu to czy one się nie poukręcają? Inni kombajniści jak kosili to ich lekko ściągało (kombajny to John Deere oraz Fiat Laverda) . Posiada może ktoś instrukcje napraw tego kombajnu w formie pdf? Przepraszam jeżeli taki temat już był.        
    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.