Skocz do zawartości
zetor111447

Bardzo poważny problem z kombajnem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor111447    1

witam.podczas gdy kosze kombajnem zaczyna mi słabnac i puszczac czarny dym co chwile i nie ma siły kosic dalej....wszyskie rurki odkreciłem i przeczysciłem i nadal to samo...juz nie mam pojecia co sie dzieje....jak jade kombajnem nie pracujac nim z wyłaczona młocarnia to idzie dobrze a jak załacze młocarnie to po chwili juz dzieje sie tak jak wyzej napisałem....kombajnem kosze z rozdrabniaczem,,,,bede wdzieczny za jakas podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Sprawdz przewód który idzie ze zbiornika do pompy. U mnie był pęknięty i zastąpiłem go wężykiem. Objawy były te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bel920    7

czarny dym oznacza obciążenie , spróbuj bez szarpacza ale najpierw sprawdz to co koledzy pisali wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Czarny dym oznacza przeciążenie silnika (jak kolega wcześniej napisał) spróbuj bez sieczkarni jeśli nie pomoże to raczej silnik juz do remontu sie kwalifikuje (warto by było sprawdzic ciśnienie kompresji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

raz mialem tak ze w przewodzie od filtr powietrza do kolektora ssacego popekaly te metalowe zwoje , przewod caly sciskalo do srodka dymil strasznie i brakowalo mu mocy . rozumiem ze mlocarnia nie stawia ci oporow i jestes wstanie nia obrucic recznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Panowie czarny mocny dym to jest problem z układem powietrza, zapchany albo nie szczelny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1554

Napewno nie filtry paliwowe jak pisał ktoś wyżej , bo wtedy by się krztusił i perkotał , nie zbierałby się na obroty i nie byłoby dymu ...

 

Sprzedałem poprzedniego bizona do sasiedniej wsi i silnik brał trochę olej ciekł , ale szedł dzielnie do przodu , niedawno dowiedziałem się od znajomego terazniejszego własciciela bizona ze pod koniec sezonu przegrzał silnik , gdy ostygł odpalił ale własnie pod obciążeniem też dymi na czarno i nie ma mocy ...

 

Twój może też został przegrzany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

EEE mi na myśl przychodzi tylko jedno, zbyt mało powietrza, gdyby brakowało paliwa w pewnej chwili zjadł by całe z wężyków i by zgasl, a powietrza ciągnie tylko zbyt malo. Filtr powietrza trzeba rozkręcić na części pierwsze, każdy jedynie czyści papierowy wkład bo po co resztę, w środku filtra są tzw. cyklony, rurki które zawirowują powietrze, one mają mały prześwit i się zapychają syfem, następnie kolektor ssący, nikt tam nie zagląda bo po co, a przez lata zabudowuje się od środka kurzem.

Obok chłodnicy w tej perforowanej blasze jest taki mały zbiorniczek z którego filtr zasysa powietrze, tam niekiedy jest zabite plewami, niekiedy lęgną się tam wróble lub gryzonie.

I jeszcze jedna opcja , to pompka paliwowa, ale bardziej trafne to powietrze.

  • Like 1

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor111447    1

pompke wymieniłem na nowa i to samo...zaczynam kosic i z 5o m ujade i zaczyna puszczac czarny dym i z obrotów schodzi...przewod od zbiornika paliwa zastapiłem wezykiem i to samo jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

sprawdź to powietrze bo widzę że uparłeś sie na to paliwo jak szczerbaty na suchary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor111447    1

filtry sprawdzone i czyste sa:)wywaliłem cała rurke co ze zbiornika idzie i jest narazie okej....tzn pokoiłem z 30 min i przyszła ulewa i postoj mamy..ale jak przez te 30 min to dobrze szedł:) zobaczymy jak dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×