Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie myslalaem nad kokretna cena :) Narazie bede szukal,nawet jesli nie znajde to nic zlego sie nie stanie,choc ciagnie mnie do zmiany na zetorka,a nawet bardziej do kupna ursusa 3514tylko jego cena....juz lepiej kupic 4514 i dlatego zostaje mi raczej 5245 Troche sie obawiam tego z lasu :lol: Zobacze jak to bedzie,na allegro tez nie ma nic specjalnego,a cena wiadomo jaka :P

Opublikowano

28tys. to chce gosciu w Gomunicach za 6245 tylko silnik ma od 72xx no i jest z 1982 roku :lol: aktualnie przechodzi remont skrzyni(mozi ze tylko jakies kliny sie zerwaly,a tryby w super stanie) no i bedzie jeszcze pomalowany. A za tego na zdjeciach powiedzial mi 29tys.(1992r) z tym ze opony do wymiany,no i szyby(przednia,tylna i boczna)

Opublikowano
28tys. to chce gosciu w Gomunicach za 6245 tylko silnik ma od 72xx no i jest z 1982 roku :lol: aktualnie przechodzi remont skrzyni(mozi ze tylko jakies kliny sie zerwaly,a tryby w super stanie) no i bedzie jeszcze pomalowany. A za tego na zdjeciach powiedzial mi 29tys.(1992r) z tym ze opony do wymiany,no i szyby(przednia,tylna i boczna)

Jak chcesz 5245 to daj sobei spokój z 4x4 i weź 5211 bo za napęd liczą sobie jak za drugi ciągnik i jeśli nie masz zabagnionych łąk to styknie bo co z tego napędu jak silniczek słąby i jak wjedziesz w błoto to się będzie tylko dusił, 5211 kupisz dużo młodsze w lepszym stanie i mniej wysilone, a pozatym każdy woli stare zetory bez napędu bo maresorowaną przednią oś, a przednie napędy w starych zetorach bardzo awaryjne podobno są i duże luzy dostają, więc zastanów sie :P

Opublikowano
Jak chcesz 5245 to daj sobei spokój z 4x4 i weź 5211 bo za napęd liczą sobie jak za drugi ciągnik i jeśli nie masz zabagnionych łąk to styknie bo co z tego napędu jak silniczek słąby i jak wjedziesz w błoto to się będzie tylko dusił, 5211 kupisz dużo młodsze w lepszym stanie i mniej wysilone, a pozatym każdy woli stare zetory bez napędu bo maresorowaną przednią oś, a przednie napędy w starych zetorach bardzo awaryjne podobno są i duże luzy dostają, więc zastanów sie :P

niezgadzam się z tą tezą ża za napęd cenią tyle co za 2 ciągnik przeważnie jest to a granicach od5 do 10 tyś zależy od stanu i modelu a jeżeli chodzi o prace w polu to 4x4 jest bezporównania lepszy od napędu na 1 oś ale to już zależy kto co chce

 

28tys. to chce gosciu w Gomunicach za 6245 tylko silnik ma od 72xx no i jest z 1982 roku :lol: aktualnie przechodzi remont skrzyni(mozi ze tylko jakies kliny sie zerwaly,a tryby w super stanie) no i bedzie jeszcze pomalowany. A za tego na zdjeciach powiedzial mi 29tys.(1992r) z tym ze opony do wymiany,no i szyby(przednia,tylna i boczna)

nie orientuje sie czy w roku 1982 produkowali już6245 co wiem to był model seri 6011 6045

Opublikowano
Jak chcesz 5245 to daj sobei spokój z 4x4 i weź 5211 bo za napęd liczą sobie jak za drugi ciągnik i jeśli nie masz zabagnionych łąk to styknie bo co z tego napędu jak silniczek słąby i jak wjedziesz w błoto to się będzie tylko dusił, 5211 kupisz dużo młodsze w lepszym stanie i mniej wysilone, a pozatym każdy woli stare zetory bez napędu bo maresorowaną przednią oś, a przednie napędy w starych zetorach bardzo awaryjne podobno są i duże luzy dostają, więc zastanów sie :lol:

 

Za naped juz tak wcale nie licza jak za drugi ciagnik ale on jest tak jak by drugi ciagnik bo właczasz i jedziesz w ciezkich warunkach ciagnik bardzo dobrze sobie radzi,chyba nie miałeś doczyniania z pzrednim napędem.... To ze silnik słaby to słaby ale do niego sa ostosowane odpowiednie przełozenia(skrzynia) i ogumienie. wiadomo zę na dużym biegu będzie się dusił ale wrzucasz mniejszy i jedziesz z usmiechem na ustach... :P resorowana oś dobra ale zalezy do czego tak samo i napęd. a przednie napędy wcale nie mają luzów co anjwyzej tak jak każdy ciągnik moze ich dostać na koncówkach i nie mam pojęcia czemu miałyby się sypać....

Opublikowano
Jest u nas taka opinia i ludzie którzy mają zetory z napędem narzekają ze są awaryjne te mosty a po przesiadkach z zetorów bez napędu komfort jest gorszy bo bardziej trzęsie

co tam się ma sypać jeżeli od czasu doczasu przesmarujesz krzyżaki sfożnie ,kontrolujesz olej wmechanizmie różnicowym to w 5245 pojedziesz i pojedziesz dość długo ,może koszt przednich opon jest troche droższy ale coś za coś

Opublikowano

No tak opony może i droższe ale gdzieś siadziesz właczasz przód mniejszy bieg i zazwyczaj wyskoczy a bez napędu nie ma już takiej możliwości. Wiem to z doświadczenia ciągnik z przodem nawet przy bronach lepiej chodzi bo go nie spycha tak jak np. c385 a 914 niby to samo a przód daje wiele. Myślę, że jak poszukasz dobrego 5245 to nie będziesz żalowal.

 

Pozdrawiam Cichy007

Opublikowano

ale przeciez opon nie kupuje sie co rok :) wiec raz na jakis czas to mozna wiecej wydac,poza tym nie slyszalem zeby ktos narzekal ze przedni naped w zetorach,moze i komfort mniejszy,ale napewno lepszy niz w ciapku :lol: a jesli mialbym kupic 5211 to chyba zostalbym przy ferdku. Nie speszy mi sie zeby miec ciagnik na JUZ wiec spokojnie moge rozgladac sie z aczyms co bedzie w miare "dobre" :P Zastanawialem sie jeszcze nad 7245 no ale nie potrzebuje takiego ciagniczka choc moze nie jest to znowu jakiws BYDLE,ale napewno spali wiecej paliwa w lzejszych pracach,np:rotacyjna,przyczepka 4,5T

Opublikowano
w kazdym razie dzieki Adik na fatyge :lol:

 

spoko a i byłeś sie przejechać tym zetorkiem ? ale z lasu nie radził bym jak ci sie nie śpieszy z kupnem to poczekać troche może sie coś trafi po okazyjnej cenie ;]

Opublikowano

Ja kupiłem zetora na słowacji też pracował w lesie i dlatego jest zielony mam go juz rok i jeszcze niebyło wiekszych usterek. Poobijany też niejest :rolleyes:

Opublikowano
Ja kupiłem zetora na słowacji też pracował w lesie i dlatego jest zielony mam go juz rok i jeszcze niebyło wiekszych usterek. Poobijany też niejest :rolleyes:

a nie pisze czasem na masce john derre 5245 skoro jest zielony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v