Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam olej filtry teraz co po kolei, ze skrzyni pod mostem ampulową 19stką odkręce ten korek, ale tam jest jakimś silikonem chyba uszczelnione czy potem też trzeba by czymś uszczelniać, oraz z przodu w 2giej połowie skrzyni też jest korek na klucz 13 czy tam jest jakaś gumowa czy mosiężna uszczelka mała śrubeczka i duża podkładka, co tam jest w ogóle, żebym potem nie musiał 2gi raz jeździć, oraz co to za mały filterek z tyłu kabiny nad rozdzielaczami taka mała czarna puszeczka od czego to?

Opublikowano

Mnie własnie tez to czeka ^^ Powiedz ile płaciłes za litr oleju i ile dałeś za te filtry ?Ile ci to wszystko razem wyszło? ;)

filtry kupiłem w tamtym sezonie po około 90zł szt w tym jeden musi być dłuższy to wspomaganie kierownicy podobno lżej chodzi,\

olej total MPV utto 338zł/20l jak instrukcja napisała utto to leje utto ale zastanawiałem się czy nie stou cieżko dostać utto panie z hurtowni z chełma uświadamiały mnie że stou to to samo co utto że utto to już się nie stosuje i abrdzo to bitnie to mówiły więc nie śmiałem się już kłucić hehehe

ps. to co z tymi korkami dziwnymi spsutowymi i z tym małym filterkiem nad rozdzielaczami?

Opublikowano

Koledzy tak sie sklada ze tym filterkirm mala puszka nad rodzielaczami wlewa sie olej do skrzyni i mostu. Pracowalem na lini montazowej innego modelu ale one maja praktycznie tak samo. Ten filterek to odpowietrznik skrzyni i mostu odkreca sie go i wlewa przez niego olej

Opublikowano

gdzie masz w instrukcji że 72l? ja nic takiego nie mam wchodzi 42 ale dobrze by było żeby podczas pracy było coś widać na tym szkiełku więc podejrzewam że z 50 na pewno wejdzie, poza tym filtry to dodatkowe 3l może więcej i jakieś ubytki też zawsze się zdarzają, co do tego odpowietrznika to jest 85tce duży korek wlewowy nad rozdzielaczem to po co tym odpowietrznikiem lać, a ciągle nic nie wiemy o tym magicznym korku w skrzyni biegów na klucz 13stkę, na pewno olej nie zejdzie bo międzyt tą skrzynią a mostem jest wysoka przegroda

ps. a tak szczerze to kto na af zmieniał olej w przednim moście w agrofarmie/r3/ explorer3?

Opublikowano

Na szybie naklejka Agrofarm 85 GS DT ;p jeden korek z ojcem odkręciliśmy ściekł jeden baniak cały 25 litrów i do drugiego jeszcze z 8/9 litrów i wykręciliśmy ten filtr wkład do niego ojciec kupił nowy 373 zł bodajże w fino... a z przedniego mostu to nie wiem bo to ci z fino robili a z hydrauliki to są tam 2 korki jakieś ?? ja tam mam tylko jeden chyba z tego co zauważyłem i wyleciało tyle co napisałem z tego... Pozdro :D

Opublikowano

hmmm nie wiem jak w gs-e bo tam inne sprzęgło i inna skrzynia u mnie jest zaraz pod tylnym mostem duży korek na ampul 19 i 2gi korek z przodu bardziej na skrzyni bliżej sprzęgła duża podkładka i śrubka na klucz 13, wiem że z przedniej skrzyni nie przepłynie do tyłu, bo miałem problem z cieknieniem na złączu tej skrzyni z mostem jest taka jakby przegroda i olej na pewno nie ścieknie ze skrzyni od sprzęgła pod tylny most tam jest wysoka przegroda można to sprawdzić bo jest taka jakby szczelinka wchodzi w nią z 10-12 cm drucik więc pewnie tak wysoka jest ta przegroda

Opublikowano

Jeżeli chodzi o silikon że tam masz to ja miałem zwykłą mosiężną podkładke pod tym dużym korkiem na ampula :) a no i olej wszystki tam spłynął bo to takie zadolenie a dalej jest wyżej już tylko a korek też jeszcze jeden jakiś znalazłem pod jakimś metalowym przewodem ale to nic. Możesz mi powiedzieć jakie masz filtry do niego ? :P Do wspomagania idzie jakiś filtr ? :P sory że tak dużo pytań itd :D

Opublikowano

Ja odkrecilem tylko ten duży i wszystko ściekło jeden filtr był i tyle wszystko gra nowy olej zalany 40 litrow i stanu co prawda nie ma ale jeszcze doleje 5/10 litrów bo jednak tur jest i ten olej idzie w piach przy podlaczaniu np chwytaka do bel bo czasami nie da rady podpiac i troche oleju ucieknie :D

Opublikowano

olej zmieniony chyba już trzeba było bo nie za pieknie wyglądało to co było, zalałem total dynatrans mpv piersze wrażenie to nie słychać w ogóle żadnego buczenia z tyłu ciągnika a przynajmniej dużo ciszej, porównanie organoleptyczne z sdf utto bo mam jeszcze banieczkę 5l i z 1l na dnie to można zauwazyć że total jest minimalnie żadszy,

Opublikowano

Koledzy tak sie sklada ze tym filterkirm mala puszka nad rodzielaczami wlewa sie olej do skrzyni i mostu. Pracowalem na lini montazowej innego modelu ale one maja praktycznie tak samo. Ten filterek to odpowietrznik skrzyni i mostu odkreca sie go i wlewa przez niego olej

 

A czy to nie jest filtr od podnośnika?

Obok niego jest korek z miarką i tam wlewam olej, przynajmniej w moim 410 jest

Opublikowano

 

A czy to nie jest filtr od podnośnika?

Obok niego jest korek z miarką i tam wlewam olej, przynajmniej w moim 410 jest

To nie jest miarka z korkiem,do pomiaru oleju jest wziernik od tyłu po prawej stronie ale -uwaga na pierwszy rzut oka go nie widać.

Opublikowano

jak często zmieniacie olej w zwolnicach i przednim moscie i co zalewacie?

 

 

czy skrzynia biegów jest połączona z olejem hydrauliczno-przekładniowym? czy wymienia i sprawdza sie olej osobno ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v