Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Znalazłem ogłoszenie na allegro, ciągnik jest w dobrym staniem wizualnie, w kabinie nie widać, więc można sie tylko domyślać czy zadbana czy też nie, ale co ważniejsze, jestem ciekaw i chciałbym się zapytać jak z awaryjnąścią i mocą w tych ciągnikach? Jaki zdarzają sie najcześciej awarje, problemy z elektronika, spalanie, a moc czy 155 koni to w tym ciągniku wystarczająco dużo czy też na pograniczu? Hmm porównując do fendta 714, który ma ok 150koni (145)

 

A oto ogłoszenie. Cena przystępna jeśli nie ma żadnych ukrytych awarji, skrzynia i sprzęgło bez zarzutu itp ? http://otomoto.pl/ne...55-A187545.html

Edytowane przez Famer21
Opublikowano

witam. osobiscie jezdze nh tm 165 i nie mam z nim praktycznie zadnych problemow. jedynie powymienialismywyjscia hydlauliczne ( ten z ogłoszenia tez ma jedną pare wymieniona) bo orginalne z czasem cieknął. stosunek masy do mocy i spalania jest bardzo dobry. moge go polecic z czystym sumieniem.

Opublikowano

Jeszcze znalazłem 1 ogłoszenie, ale cena chyba trochę zbyt niska? Nic nie pisze o uszkodzeniu, stan zewnątrz idealny, ale jak na 2003 rok i 175 koni to nie wygląda zbyt idealnie ? Doczepiam sie do tego, że był malowany dobrą ręką, ale nikt sie nie zgadza.. Prosze jeszcze opinię odnośnie teggo ponieważ wujek jest na tyle zdecydowany opisem i wyglądem, że chętnie by go jechał zobaczyć przetestować i kupić. Cena brutto 130tyś (informacja od osoby, któa go sprzedaje)

http://allegro.pl/new-holland-tm-175-tuz-nie-john-deere-case-i2422590490.html

Opublikowano

TM 155 to jest dobry ciągnik. TM 165 to nie wiem ale ja nie ryzykowałem, za mało się o nim dowiedziałem.

175 i 190 omijaj dalekim łukiem. Tragedia., w nich wszystko pada.Tak twierdzą niektórzy agrofotorowicze, i nie tylko.

Ja ostatecznie kupiłem Case 150 i porządną 1634 robię w polu jak chcę. Ursus nie ma żadnych szans, a pali o 1/5 mniej.

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Zgadzam się z przedmówcą, TM175 to ruina nie kupuj tego ciągnika choćby nawet był młodszy i tańszy od 155. Mamy tm155 to jest to dosyć dobry ciągnik, dużo lepszy od tm 175. Nie ma tutaj większych awarii. Silnik w 155 jest jeszcze na niezawodnej mechanicznej pompie wtryskowej i nie ma z nim żadnego problemu. Ogólnie to szkoda że kupiliśmy 175 i 155, gdyby się można było cofnąć w czasie to wzięlibyśmy dwie 155.

 

TM165 to bardzo udany model ma go dużo znajomych mi osób i te ciągniki chodzą bez zarzutu.

cena tej 155 w ogloszeniu wydaje się być w porządku.

Ewentualnie możesz poszukać coś z Case MX.

 

Ten NH TM 175 z ogłoszenia jest strasznie odpicowany, na dodatek ma nowe przednie opony czyli przebieg już ma spory. Ciągnik wygląda kusząco, bo ładny lakier, nowe opony ale wybijcie go sobie z głowy, tak poza tym to co z tego że ma nowe opony ( warte 10-12 tysięcy - przednia oś) jak przy pierwszej awarii będziesz musiał tyle wydać. Poza tym ma on elektrohydrauliczne sterowanie zaworami hydrauliki zewnętrznej a to w TM lubi się popsuć bardzo często.

Edytowane przez yarecki12
Opublikowano

Kurcze, Panowie, dzięki wielkie za ta Wasze posty.. Właśnie, że on tak wygląda z zewnątrz jak ledwie używana i podpadło mi to, że nie ma zdjęcia w kabinie i widoku na siedzenie, a wiadomo, że siedzenie w ciągniku to jak jego dusza. Czyli malowany był, pewnie nowe nakleji maska...

A co do mocy i modelu.. Normalnie go nie chcemy tylko do max 140-150 koni, ale z tego wzlgędu, że tak wygląda, taki rok i taka cena jesteśmy kuszeni..

Hmm, a inaczej. Jeśli wujek bedzie chciał jego go zobaczyć i sprawdzić, na co mam dokładnie patrzeć żeby stwierdzić czy jednak można by kupić? Nigdy Nh nie jechałem z tego co widze w tym Nh to wgl mają inne rozwiązanie techniczne i sterowanie, obsługa, kolega @yarecki12 mówił o tym elektoro-hydraulicznym sterowaniu zaworami, na coś innego patrzeć? Nie wiem synchornizacja biegów powinne wchodzić pynnie jak w aucie czy coś szarpią?, coś w elektornicke, podnosniku hydrauliczynym?

 

To mówicie, że tego TM jeśli w środku ok to można brać?

Opublikowano (edytowane)

TM 175 nawet nie wybieraj się oglądać bo to nic Ci nie da. Tam nie ma co sprawdzać bo to trupy są wszystkie co do jednego. Więc nawet jak wszystko fajnie będzie chodziło to tylko do czasu. Naprawdę nawet nie zajmuj sobie głowy tym ciągnikiem. Ja bym się zamienił nawet 175 za 155 i jeszcze bym ewentualnie mógł dopłacić do 155tki. Niska cena modelu 175 bierze się właśnie z tej awaryjności, ludzie się tego pozbywają. No chyba że ktoś ma dopiero 2000-3000 godzin to dopiero się potem zacznie zabawa.

 

Patrząc na to jak chodzi 155 i i 175 i jak one się sprawują to mam wrażenie że te ciągniki są wogle od innych producentów tylko nazwa ta sama. Jeden się sypie a drugi nic ( kilka drobnych awarii).

 

Podstawowe różnice między 155 a 175 to :

-175 - elektronicznie sterowana pompa wtryskowa a w 155 mechaniczna

-175 ma mocniejszy podnośnik , i masywniejszą budowę ( szczególnie z tyłu to widać)

-175 pali więcej przy tej samej robocie - tylko że my mamy chipa na 200 koni

-175 ma skrzynię powercommand 18 lub 19 biegów do przodu pod obciążeniem a 155 ma 3 grupy A,B,C, po 6 półbiegów w każdej grupio, i jedną i drugą skrzynie się wygodnie obsługuje (chociaż czasem były TM155 ze skrzynią taką jak TM175 - więcej do poczytania w temacie PC czy RC -powercommand czy range command była taka dyskusja)

-175 miały w opcji elektroniczne sterowanie zaworami hydrauliki , my akurat mamy mechaniczne sterowanie na linki, ale te ehry nie mają zbyt dobrej opinii.

Dodam jeszcze że jak czipowaliśmy ciągnik to pomiar mocy na hamowni tm175 wykazał jedynie 148 koni, a pomiar mocy w TM155 wykazał 149 koni, więc te konie tylko na papierze są , dlatego daliśmy chipa bo niby 175 koni a nie dawał rady z 5x50 pługiem, dopiero po chipie można było orać ( przedtem oraliśmy 4x45)

 

Generalnie powiedz wujkowi ze 175 to trup, i że nie ma co oglądać, my mamy w naszym koło 9 tys godzin to wiem co mówię.

Tutaj oglądanie nic nie pomoże bo to tykająca bomba zegarowa. Poszukaj w galerii ( nie pamiętam czy tm 175 czy tm 190) to znajdziesz zdjęcia tego ciągnika z popsutym silnikiem i poczytaj komentarze moje i użytkownika turq. Albo wejdź do galerii turq. TM175 i TM190 to te same ciągniki tylko różnią się mocą silnika, ale z awariami u nich tak samo.

Wiesz my jak kupowaliśmy kilka lat temu nówkę to nie było opini o tym ciągniku bo była to nowość i człowiek brał maszynę w ciemno, niestety wyszło jak wyszło, mam nadzieję że jeszcze 2-3 lata ten ciągnik wytrzyma. Dzisiaj masz opinie użytkowników i lepiej się zastanów czy warto pchać się w te bagno. Chyba że masz odłożone sporo $$$ na naprawy i zapasowy ciągnik do uprawy pola.

Edytowane przez yarecki12
Opublikowano

JA osobiscie byłem posiadaczem NH TM150 co do komfortu pracy to bajka jak dla mnie :) Awaria była jedna dość poważna ceny niestety kosmiczne, ale to chyba do każdego zachodniego ciągnika tak będzie. Co do mocy to niby te 150km miał mieć, ale z tego co czytałem i z własnego doświadczenia zauwazyłem, że mógł mieć max 130km. Co do spalania nie zachwycało :mellow: Ogólnie powiem tak. Ja bym juz nie kupił używanego zachodniego ciagnika. Jeśli trafisz na dobry egzemplasz to będziesz zadowolony :)

Opublikowano

Dzięki raz jeszcze.. Wcale @yarecki12 za takie wyodrębnione wady.. Do malborka mam ponad 700km, powiedziałem wujkowi co i jak i skoro mówisz/cie, że nie ma sensu, bo 90% zajechany to skreśliśmy go. W sobote ten 155 pojedziemy zobaczyć. Może mieć nawet te 140 koni, w sumie 130 koni nam wystarczy w zupełności. Chcieliśmy kolejnego fendta 716, ale po co tyle kasy wydawać skoro te New Hollandy też tak wielkie i masywne, a do tego moc mają (tzn z wyglądu masywne jak fendt...) Wiadome, do fendta żaden traktor się nie równa, ale za to najdroższy. Szukam Deutz Fahra 130 konnego, ale z tych nowszych typów trzeba również 150 tyś położyć, dlatego tego 175 tak zainteresowani, wcale 130brutto, dlatego tak.

Opublikowano

witam, mam pytanie do znawców NH TM155, otóż skończyłem wieczorem orkę wracam z pola na drodze włączyłem światła i zapaliła mi się kontrolka ładowania, na wyświetlaczu tam gdzie pokazuje obroty silnika wyświetla się cyferka '4', ale swiatła swiecily wiec dojechalem do domu, na podwórku chce opuścic pług a on nie chce, podnośnik jest elektryczny, nie ma możliwosci mechanicznej. Czy ktoś wie co to może być?

Opublikowano

Jak będą jakiekolwiek problemy z ładowaniem to EHR (czyli podnośnik) nie będzie działać.

Sprawdź wszystkie połączenia na alternatorze, i ogólnie czy masz dobre ładowanie.

Opublikowano

Jestem posiadaczem New Hollanda TM 155 Praca nim jest bardzo przyjemna, jest to jeden z wygodniejszych ciągników. Co do awaryjności, ciągnik nie jest tak bardzo awaryjny zdarzają się małe awarie ale to bardzo rzadko. Myślę że ciągnik wart jest swojej ceny. Co do mocy ciągnik jest w stanie uciągnąć 4,5 metrowego grubera na głębokości roboczej 25cm przy czym zbiornik 240 litrów wystarcza na co najwyżej 8 godzin w zależności od gleby. i to jest jego jedyny minus.

Opublikowano

Odświeżę temat jak się ma sprawa skrzyni full power shift? Czy brać czy omijać szerokim łukiem?

I jeszcze jedno gdzie szukać wycieku, w każdym którego oglądałem po prawej stronie że skrzyni lub pompy hydrauliki (nie widać dokładnie) kapie olej. Może jest jedno newralgiczne miejsce?

Opublikowano
Dnia 26.12.2012 o 19:22, PHURUMAK napisał:

Jestem posiadaczem New Hollanda TM 155 Praca nim jest bardzo przyjemna, jest to jeden z wygodniejszych ciągników. Co do awaryjności, ciągnik nie jest tak bardzo awaryjny zdarzają się małe awarie ale to bardzo rzadko. Myślę że ciągnik wart jest swojej ceny. Co do mocy ciągnik jest w stanie uciągnąć 4,5 metrowego grubera na głębokości roboczej 25cm przy czym zbiornik 240 litrów wystarcza na co najwyżej 8 godzin w zależności od gleby. i to jest jego jedyny minus.

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że uciągnie taki gruber na taką głębokość. Przy tej głębokości to max. 3 metry. Takie bajki możesz opowiadać dzieciom. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v