Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

WITAM.

Od niedawna posiadam ciagnik Deutz Fahr 6.05 i mam z nim kilka drobnych problemów ale sam nie mogę ich rozwiązać.

-gdy na postoju skręcam kierownicą w lewą strone to jest bardzo ciezko a w prawo leciutko

-od niedawna nie swieca mi swiatla z przodu i z tylu na prawym błotniku a wczesniej dzialaly

-wskaznik paliwa cały czas pokazuje pełen zbiornik

-obrotomierz nie dziala

-po wymianie pompki hamulcowej po troche dluzszej jezdzie zablokuje mi prawe kolo i trzeba odkrecic odpowietrznik aby hamulce odbily

-od czego jest ta druga od lewej pomarańczowa kontrolka

Mialem jeszcze wczesniej problemy z ładowaniem ale z tym udało mi sie poradzić samemu.

 

wie ktos jak rozwiazac którys z tych problemów

a i od razu mówi że takie rzeczy jak zarówki, bezpieczniki sa sprawdzone

 

Proszę o pomoc

Opublikowano

Jeśli chcesz maksymalnie ograniczyć koszty to Ursus 255 wystarczy, jak chcesz coś większego żeby przyświrować przy sąsiadach to ursus 4514 bądź 5714. Chcesz Deutza? A masz kasę na remonty? Byle synchronizator to koszt ok 3 tys zł - koleś kupił taką maszynę i na dzień dobry kilka tys wsadził w rewers bo wysiadł.

Opublikowano

Mam DX 6.30 z 1986 roku. 6-cylindrowy silnik chłodzony powietrzem, przez 2 lata żadnych awarii, spalanie ok. 7 l/h. Poprzedni ciągnik to Zetor 16145 ZTS z 92 roku. Do dzisiaj żałuję, że kupiłem Zetora, a nie Deuza. Cena prawie ta sama, Deuz mając mniej koni robi lepszą robotę i pali min. 1/3 mniej. Olej? Deuz 1 olej(15 W 40) do silnika i hydrauliki. Zero wycieków. Zero elektroniki. Stare Deuz-e to solidne maszyny do pracy. Problem w tym, że takich ciągników już nikt nie robi.

  • Like 1
Opublikowano

Na wszystkie pytania nie znam odpowiedzi, ale obrotomierz jest napędzany linką. Zdejmij lewą osłonę deski rozdzielczej, będziesz mógł odkręcić linkę od obrotomierza. Jeśli się będzie kręcić ( przy włączonym silniku oczywiście), to przyczyna leży w samym obrotomierzu. Najczęściej to jednak linka się przeciera, albo przekładnia/połączenie przy silniku. Są dwie długości linek, więc zmierz swoją, bo przy zamówieniu będą pytać. Wskaźnik paliwa, pewnie pływak się zawiesił. Dostaniesz go ręką przez wlew.

Opublikowano

WITAM.

Od niedawna posiadam ciagnik Deutz Fahr 6.05 i mam z nim kilka drobnych problemów ale sam nie mogę ich rozwiązać.

-gdy na postoju skręcam kierownicą w lewą strone to jest bardzo ciezko a w prawo leciutko

-od niedawna nie swieca mi swiatla z przodu i z tylu na prawym błotniku a wczesniej dzialaly

-wskaznik paliwa cały czas pokazuje pełen zbiornik

-obrotomierz nie dziala

-po wymianie pompki hamulcowej po troche dluzszej jezdzie zablokuje mi prawe kolo i trzeba odkrecic odpowietrznik aby hamulce odbily

-od czego jest ta druga od lewej pomarańczowa kontrolka

Mialem jeszcze wczesniej problemy z ładowaniem ale z tym udało mi sie poradzić samemu.

 

wie ktoś jak rozwiązać którys z tych problemów

a i od razu mówi że takie rzeczy jak żarówki, bezpieczniki sa sprawdzone

 

Proszę o pomoc

 

 

- Na pierwsze pytanie sprawdź orbitrol może coś w nim się dziej oraz siłownik;

- światła z tym różnie bywa brak masy, bezpieczniki spalone bądź nie łączą, żarówki ( trzeba to po kolei sprawdzić )

- sprawdź czy nie zawiesił Ci się pływak w zbiorniku często to jest przyczyną gdy zaleje się do pełna jeśli to nie pomoże sprawdź kable czy nie przetarte;

- obrotomierz jest na linkę więc na pierwszym miejscu sprawdzić czy jest cała ;

- co do blokowania koła to czy dobrze odpowietrzyłeś układ hamulcowy ?

- a druga od lewej to kontrolka od ładowania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v