Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

DEUTZ FAHR DX 6.05-problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

WITAM.

Od niedawna posiadam ciagnik Deutz Fahr 6.05 i mam z nim kilka drobnych problemów ale sam nie mogę ich rozwiązać.

-gdy na postoju skręcam kierownicą w lewą strone to jest bardzo ciezko a w prawo leciutko

-od niedawna nie swieca mi swiatla z przodu i z tylu na prawym błotniku a wczesniej dzialaly

-wskaznik paliwa cały czas pokazuje pełen zbiornik

-obrotomierz nie dziala

-po wymianie pompki hamulcowej po troche dluzszej jezdzie zablokuje mi prawe kolo i trzeba odkrecic odpowietrznik aby hamulce odbily

-od czego jest ta druga od lewej pomarańczowa kontrolka

Mialem jeszcze wczesniej problemy z ładowaniem ale z tym udało mi sie poradzić samemu.

 

wie ktos jak rozwiazac którys z tych problemów

a i od razu mówi że takie rzeczy jak zarówki, bezpieczniki sa sprawdzone

 

Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest to 1988 rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelol111    712

Jeśli chcesz maksymalnie ograniczyć koszty to Ursus 255 wystarczy, jak chcesz coś większego żeby przyświrować przy sąsiadach to ursus 4514 bądź 5714. Chcesz Deutza? A masz kasę na remonty? Byle synchronizator to koszt ok 3 tys zł - koleś kupił taką maszynę i na dzień dobry kilka tys wsadził w rewers bo wysiadł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Mam DX 6.30 z 1986 roku. 6-cylindrowy silnik chłodzony powietrzem, przez 2 lata żadnych awarii, spalanie ok. 7 l/h. Poprzedni ciągnik to Zetor 16145 ZTS z 92 roku. Do dzisiaj żałuję, że kupiłem Zetora, a nie Deuza. Cena prawie ta sama, Deuz mając mniej koni robi lepszą robotę i pali min. 1/3 mniej. Olej? Deuz 1 olej(15 W 40) do silnika i hydrauliki. Zero wycieków. Zero elektroniki. Stare Deuz-e to solidne maszyny do pracy. Problem w tym, że takich ciągników już nikt nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Na wszystkie pytania nie znam odpowiedzi, ale obrotomierz jest napędzany linką. Zdejmij lewą osłonę deski rozdzielczej, będziesz mógł odkręcić linkę od obrotomierza. Jeśli się będzie kręcić ( przy włączonym silniku oczywiście), to przyczyna leży w samym obrotomierzu. Najczęściej to jednak linka się przeciera, albo przekładnia/połączenie przy silniku. Są dwie długości linek, więc zmierz swoją, bo przy zamówieniu będą pytać. Wskaźnik paliwa, pewnie pływak się zawiesił. Dostaniesz go ręką przez wlew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

WITAM.

Od niedawna posiadam ciagnik Deutz Fahr 6.05 i mam z nim kilka drobnych problemów ale sam nie mogę ich rozwiązać.

-gdy na postoju skręcam kierownicą w lewą strone to jest bardzo ciezko a w prawo leciutko

-od niedawna nie swieca mi swiatla z przodu i z tylu na prawym błotniku a wczesniej dzialaly

-wskaznik paliwa cały czas pokazuje pełen zbiornik

-obrotomierz nie dziala

-po wymianie pompki hamulcowej po troche dluzszej jezdzie zablokuje mi prawe kolo i trzeba odkrecic odpowietrznik aby hamulce odbily

-od czego jest ta druga od lewej pomarańczowa kontrolka

Mialem jeszcze wczesniej problemy z ładowaniem ale z tym udało mi sie poradzić samemu.

 

wie ktoś jak rozwiązać którys z tych problemów

a i od razu mówi że takie rzeczy jak żarówki, bezpieczniki sa sprawdzone

 

Proszę o pomoc

 

 

- Na pierwsze pytanie sprawdź orbitrol może coś w nim się dziej oraz siłownik;

- światła z tym różnie bywa brak masy, bezpieczniki spalone bądź nie łączą, żarówki ( trzeba to po kolei sprawdzić )

- sprawdź czy nie zawiesił Ci się pływak w zbiorniku często to jest przyczyną gdy zaleje się do pełna jeśli to nie pomoże sprawdź kable czy nie przetarte;

- obrotomierz jest na linkę więc na pierwszym miejscu sprawdzić czy jest cała ;

- co do blokowania koła to czy dobrze odpowietrzyłeś układ hamulcowy ?

- a druga od lewej to kontrolka od ładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Krystiano789
      Witam! 5 lat temu wszedłem w posiadanie nowego deutz fahr'a agrofarma 100. Jest to mechaniczna wersja bez żadnego komputera i innych bajerów. Jego moc to 96 km lecz przy zrywaczu przydałoby się pare koni więcej. Ostatnio u znajomego był pewien pan który rozblokował mu Same'a Iron 115 co podobno dało mu to ponad 10km więcej. Czy przy moim Deutz'u idzie taki tunng zrobić jeżeli mam wersje mechaniczną ??
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
×