Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co by nowego tematu nie zakładać.

Robiłem remont 330 jednakże przy silniku tylko zawory były ustawiane i wtryski. Teraz po złożeniu i odpaleniu sytuacje wygląda tak iż silnik wchodzi na jakieś 1500 obrotów później spadają do 600 i rosną do 800-1000 znowu spadają i tak w koło. To jeżeli gaz jest do ogranicznika. Jeżeli obroty ustawić na niskie do 800 silnik pracuje ładnie tylko troszkę więcej się wciśnie i sytuacja jak wyżej. Sprawdzone ponownie zawory wtryski i nic nie pomaga. Dodam iż filtry nowe, pompka pompuje i wszystko odpowietrzone. Dodam iż wcześniej silnik pracował ładnie równiutko jedynie przy odpalaniu na zimno łapał na kilka sekund na jeden cylinder. Jak na muj gust wszystko wskazuje na regulator obrotów tylko dziwi mnie że miałby się tak nagle w tak drastyczny sposób posypać

Opublikowano

jak pisałem nic w silniku poza zaworami i wtryskami nie było ruszane. Rozrząd itp nawet pokrywy nie miał zdjętej. Wcześniej silnik chodził równiutko dobrze się wkręcał, jedynie nierówno zapalał na zimnym siniku ale nie było to tragiczne a po prostu zauważalne

Opublikowano

pompką próbowałem różnicy nie robi. Przy niedrożnym układzie paliwowy myśle że by się dusił bardziej a on z chodzi z obrotów jakby gaz miał odjęty i pochwili ładnie sie wkęca ale tylko troszkę.

Opublikowano

Miałem kilka takich przypadków, zazwyczaj to nowe końcówki niestety nie były sprawne, po za tym, pęknięta nieszczelna jedna z podkładek i zasysa powietrze, i raz mi się trafilo że powrót paliwa z wtryskiwaczy był zatkany, o ile przy ustawianiu nie "spiąłeś" zaworów tzn. ustawiłeś bez luzu.

Opublikowano (edytowane)

sprawdzę jeszcze te przewody i zmienię podkładki. Zawory ustawiałem na 0.2 sprawdzał je teraz znajomy mechanik i wszystko było ok, końcówki nie były wymieniane( w zeszłym roku wymieniałem) a tylko dla zasady ustawiłem.

 

 

znalazłem przyczynę. Niestety było tak jak od początku się obawiałem więc wina pompy wtryskowej (zapewne samego regulatora). Sąsiad jak sie okazało ma taką pompe w zapasie po przełorzeniu ciapek chodzi jak powinien. Zawiozłem dziś ta pompę ale było już za późno żeby ja sprawdzili.

Edytowane przez ukasz
Opublikowano

Witam, aby nie zakłądać nowego tematu napiszę tutaj:

Mam też mały problemik z obrotami (mały ponieważ myślę, że dopiero się zaczyna) otóż bardzo rzadko ale jednak c 330 " nie chce mi się słuchać ręcznego" , stoi sobie na 800 obrotow nagle spada do 500, marny ze mnie mechanik więc mam nadzieję, że mi pomożecie :)

z góry dzieki za podpowiedzi :)

pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam!

Panowie mam takie pytanie. po odpaleniu i wgl w czasie pracy ciagnika az do momentu az sie dobrze rozgrzeje ciagnik dodaje sobie sam wysokich obroków. co jest przyczyną? pompa wtryskowa?

Opublikowano

A moze za gesty olej w regulatorze? U nas po regeneracji pompy w 330 na superolu w regulatorze na zimnym silniku falowały bardzo obroty od wolnych po srednie, dopiero na wielosezonowym działało jak nalezy

Opublikowano

Podepnę  się, ale pytanie trochę z innej beczki ale też chodzi o obroty silnika. Co może być przyczyną że ciapek słabo pali i silnik wolno wkręca się na obroty. Może to być wina wtryskiwaczy??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v