Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłem dzis nieorginalny włacznik masy (od zetora) i oto moje pytanie jak go podłaczyc ponieważ on ma 2 sruby na połoczenie kabla a stary miał 1

Pytam bo nie chce czegos zepsuć.

Opublikowano

Witam,podłącz ten kabel do jednej śruby,a drugi musisz dorobić i podłączyć do masy (najlepiej do bloku silnika lub skrzyni biegów ). Stary miał jedną śrubę ponieważ przewodził prąd na masę swoją metalową obudową.Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam bardzo proszę o podpowiedzenie doświadczonych osób o podpowiedzenie do czego służą zaznaczone na zdjęciu wajchy w nr. 1,2,3 itd.Oraz która służy do zmiany na biegi wsteczne.

post-125648-0-80073800-1395728282_thumb.jpg

post-125648-0-61268100-1395728292_thumb.jpg

post-125648-0-90489000-1395728374_thumb.jpg

post-125648-0-73892900-1395729172_thumb.jpg

post-125648-0-45655100-1395729177_thumb.jpg

Edytowane przez krzysiekj24
Opublikowano (edytowane)

Kolego więc tak

1 - odprężnik do zapalania/gaszenia silnoka.

2,3 - to dźwignie hydrauliki podnośnika i zewnętrznej.

4 - gaz ręczny

5i 6 to ta samo i to jest - WOM

 

Biegi wsteczne włącza się dźwignia na środku podłogi, t-25 miał 3 rodzaje skrzyni zrób dokładnie zdjęcie tej na środku i jeszcze dzwigni nr 2 bo jest troche w niestandardowym miejscu.

 

Oto schemat biegów twojego władka :

http://www.agrofoto....5_235_11637.jpg

Edytowane przez MLODY402
Opublikowano (edytowane)

Dodaje dokładniejsze zdjęcia wajcha 2 jest również na zjęciu 8 zdjęcie od dołu. Tam spadła sprężyna która leży obok. Nie wiem woóle w jakiej pozycji powinna być przekręcona ta wajcha i do czego służy czy nie przypadkiem do wstecznego. Ogólnie udało mi się traktor uruchomić i znaleźć tylko biegi do przodu narazie tylko 3 nie wiem jak przełączyć biegi do tyłu.

post-125648-0-78899000-1395730850_thumb.jpg

post-125648-0-16890900-1395730856_thumb.jpg

post-125648-0-81930000-1395730861_thumb.jpg

post-125648-0-17056700-1395731289_thumb.jpg

Edytowane przez krzysiekj24
Opublikowano (edytowane)

Proszę o pomoc jak znaleźć wbić wsteczny. Wziąłem znajomego rolnika który ma c360 udało mu się dwa razy pojechać do tyłu ale sam nie wie jak to zrobił metodą prób i błędów przypadkowo mu wyszło.

Oraz o podpowiedzenie która wajcha odpowiada za ten wsteczny i jak to zrobić.

Oraz podpowiedź czy ten traktor ma ten tzw. rewers. Jest on z 1980 roku. 1 rejestracja 1981. W dowodzie jest napisane Władymirec T25A

Edytowane przez krzysiekj24
Opublikowano

wajcha 2 załącza pompe od hydrauliki.a żeby załączyć biegi wsteczne to wciskasz sprzęgło i wajchę do samego dołu po prawej i masz biegi do tyłu a żeby zmienić do przodu to wciskasz po przeciwnej stronie wstecznego

 

ten model nie ma osobnej wajchy od rewersu wszystko jest w jednym lewarku

Opublikowano

Nie, tak to włączasz tzw polowe. żadnego w dół.

Sprzęgło, wajcha do siebie, potem do okna, potem na bieg.

Z przodu masz tak jakby polowe/szosowe.

Tłumaczę naprawdę łopatologicznie.

Jak w tym duzym wycieciu slabo zazebi to nie pojedzie.

PS zrób zdjęcie silnika z lewej strony (od pompy wtryskowej)

Co do obsługi i biegów polecam:

http://i1.ytimg.com/vi/O4Vd5vQ88LU/mqdefault.jpg

Tylko Ty masz starszy schemat biegów, ktoś już wyżej podał.

Opublikowano (edytowane)

https://plus.google....72839769947082]

Co do biegów w przód i wstecznych Włądek ma rewers prawie na wszystkie biegi, nie ma jednego wstecznego.

Bieg oznaczony X jedzie tylko do przodu (nawet na rewersie)

 

 

Niestety nie wyświetla mi się to zdjęcie mimo zalogowania. Jest czarny ekran.

 

7 to blokada

Myslalem ze ma czujnik oleju, ale nie ma. Od czego ta lampa na zegarach?

 

 

Nie mam pojęcia nie montowałem jej taką juz zastałem po prostu jak włącze masę obok niej to świeci.

 

Mam też pytanie odnośnie włączenia świecy żarowej i stacyjki. Mamprzy niej dwa przyciski jeden to napewno klakson a drugi myślę że chyba od świecy wygląda tak samo. No i kierunkowskazy. Stacyjkę przekręca się w prawo dwa razy a w lewo jeden raz. Jakie pozycje za co odpowiadają prosze o podopwiedź również o włączenie świecy żarowej.

Edytowane przez krzysiekj24
Opublikowano

Dalej nie mogę jednak juz znaleźć tego wstecznego coś zapewne robię nie tak na filmiku pokazanym przez kolegę jest to świetnie zrobione tylko niestety nie mam tej drugiej wajchy i tego rewersu chyba. Wciskam na wszystkie sposoby i wstecznego nie ma.

Pewno jak ktoś już to wyczuje to jest łatwo jednak na początek jest jak jest.

Opublikowano

Wciskasz sprzęgło,przesuwasz wajchę do oporu w miejsce oznaczone niebieską strzałeczką i już masz włączone biegi wsteczne.Teraz dajesz wajchę na środek i wciskasz w dowolne miejsce oznaczone czerwoną strzałką i jedziesz do tyłu.

Jak chcesz mieć biegi do przodu to dajesz wajchę tam gdzie zielona strzałka,później na środek i dowolny bieg oznaczony kolorem czerwonym.

Może się zdarzyć że nie zawsze wskoczy Ci bieg.Wtedy puszczasz sprzęgło i jeszcze raz powtarzasz operacje.

Żółta strzałka to tzw biegi redukcyjne,jedziesz z prędkościa ślimaka.Niezależnie czy włączysz biegi do tyłu czy do przodu redukcyjne są zawsze do przodu.

Czarna to biegi polowe

Pomarańczowa biegi szosowe.

Podsumowując

Wciskasz wajchę w biegi polowe lub szosowe jak ci wygodniej,następnie wybierasz kierunek jazdy przód lub tył i dalej wybierasz konkretny bieg.

 

post-42704-0-65423700-1395743631_thumb.jpg

 

Poszczególne biegi możesz mieć jak na zdjęciu niżej .Białe okienka to biegi polowe 1 2 5 a czarne to biegi szosowe 3 4 6. Mój jest trochę młodszy i u mnie Polowe to 1 3 5 a szosowe 2 4 6

gallery_3905_235_11637.jpg

Opublikowano

Dziękuję bardzo biegi kolokwailnie mówiąc rozkminione, bardzo przydała się pomoc. Mam mały problem tylko ze wstecznym czasem po prostu nie można przełączyć na wsteczne cały czas jest luz, robię wtedy tak ruszam kawałek do przodu i problem znika, można przełączać. Nie wiem z czym to jest związane.

 

Następną rzeczą jest to iz nie wiem czy wogóle ma on świece żarowe i podgrzewane a jak ma to gdzie się włącza podgrzewanie. Kolejną rzeczą jest to że chyba odprężnik nie działa i ciężko przy odpalaniu silnikiem zakręcić a akumulator nie jest za dobry. (dzieje się tak że pociągając odprężnik nic się nie dzieje a wizualnie cięgna pracują.)

 

Mam jeszcze pytanie gdzie znaleźć tablicę z bezpiecznikami bo światła mam tylko po lewej stronie po prawej nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v