Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kubatedi

URSUS 4514

Polecane posty

miles4514    10

Jeszcze tego nie robiłem ;D Ale jest to robota słyszałem że zajmuje około 2 h Trzeba zdjąc to przy wajchcach i cos zrobic ale za bardzo nie wiem co zapytaj sie krisa ;D

 

To że ma zapytać usera Kris , mogłeś napisać PW. Post bez uzasadnienia, ja też dużo słyszałem.

Edytowano przez przemrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ja rozwiązuję ten problem tak:

 

Wykręcam korek wlewu oleju i stamtąd próbuję jakimś śrubokrętem czy czymś odkleszczyć wodzik [jeżeli zablokuje się na 2 lub 4 biegu] a jeżeli to jest nie wykonalne, odsłaniam ten gumowy kapturek na dźwigni zmiany biegów, wybijam kołek [tylko uważaj żeby do skrzyni Ci nie wypadł], wyciągam dźwignię zmiany biegów i wtedy mam podgląd na wszystkie wodziki i ustawiam wszystkie na luz na równo, potem celuję dźwignią żeby trafiła na swoje miejsce, wbijam kołek, zakładam kapturek, wkręcam korek wlewu oleju i po wszystkim. Dla wprawionej osoby to 5min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kubatedi    0
Napisano (edytowany)

A CZĘSTO SIĘ ZDARZA W TYCH URSUSACH SKRZYNIE ZAKLESZCYC BO MI TO SIE PRZYDARZYŁO PIERWSZY RAZ

Edytowano przez kubatedi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Wszystko zależy od stanu skrzyni i od zmiany biegów. Czasami przez pół roku mi się nie zakleszczy a czasami 3 razy wciągu dnia :) Jak do końca nie wysprzęgle albo szybko i niedokładnie przesuwam wajchę od biegów to potem takie cyrki mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×