Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panów i prosze o pomoc.moja c-360 tka chyba jakas przekleta.No nic rozwijam temat, mianowicie silnik po remoncie tzn.,nowy blok nowe korby nowy wal, caly zestaw naprawczy nowy , klawiatyra nowa łacznie z pompa, iiiiii 600motogodzin i bach woda w oleju, i poza tym bardzo ciezko pali..No nic zdemontowalem główice okazalo sie ze na trzeciej głowicy dziurka w korku i woda poszała,ale na zaworach wydechowych nagary ze mozna łopata wybierac, a przy tym głosna była jego praca na wysokich obrotach tzn tak 2tys tak.Rozrzad pieknie na znaki wchodzi gdy pierwszy tłok jest w GMP no wszystko ok, remont robiła firma ze szczecina tak przy okazji i malo tego na tłokach sa delikaatnie odbite zawory wydechowe, panowie pomocu co tu opuznic <a co przyspieszyc.Pozdrawiam

 

Dodam jeszcze ze wtryskiwacze tez maja taki spory nagar na sobie

 

 

Nie piszemy posta pod postem .

Opublikowano

Często sa odbite zawory w 60-kach na tłokach i trydno powiedzieć czemu. Nie zdziwił bym się jak po remoncie głowicdobrze spasowane do prowadnic nie nadążają się zamykać. Jak masz wode w oleju to wycieku szukaj. Nabij powietrzem układ chłodzenia może się gdzieć odezwie i to wyłapiesz. Czasem się udaje. Zdejmują miske i nabijają ciśnienie z wodą w układzie. W końcu gdzieś się kropla uzbiera.

 

A wtryski trudno powiedzieć. Powinieniś przeregulować cały silnik gruntownie. Zawory, wtryski i kąt wtrysku. Jak będzie dobrze ustawiony i nic się nie zmieni to będzie się myśleć dalej bo na razie trudno powiedzieć. jak remont robiła firma to zaraz po remoncie bym sprawdził jak to ustawili. Teraz 600mth to prosi się żeby to przelecieć.

Opublikowano

Kolego jak ci wali zaworami w tłoki to albo uszczelka pod głowicą zbyt cienka albo źle to poustawiane masz. Piszesz ze ciężko pali to ja innego problemu nie widzę jak źle ustawiony rozrząd. A to ze na znakach ok. to nic nie znaczy. Import części import znaki ten co to robił nie wiedział nawet do czego te części służą, a na dodatek wzór jaki dostał był już przez innego rzemieślnika spieprzony.

Jak ktoś się łudzi że ma części np. wał z ostrudy czy zestawy z Krotoszyna niech się dalej cieszy. Oni to tylko tam pakują. Pakują dlatego aby sprawdzić czy to jakiś wygląd ma. Produkować już dawno przestali.

Opublikowano

Jak ciężko pali , to warto sprawdzić czy jest luz na zaworach . U mnie w 1014 ( remont robiony w Osródzie ) po przeglądzie gwarancyjnym zaczął ciężko palić , okazało się , że nie ma luzu na zaworach wydechowych i się niedomykały .

Opublikowano

zgadzam sie z przedmowcami skoro zawory odbily na tlokach to innej opcji niema jak rozrzad zle ustawiony ,ja ostatnio znajomemu rtobilem 360 kupil kola rozrzadu i zle byly znaki ponabijane dlatego trzeba liczyc zeby na kole a co do zestawow naprawczych to tylko i wylacznie kupowac tlok gorzycki a tulej krotoszyn reszta to chinski badziew

Opublikowano

Są jeszcze zestawy orginalne ursusowskie z pierścieniami primowskimi ale są bardzo drogie bo jedna dziura wyjdzie 300zł, według mnie to lekka przesada żeby w c360 łasować takie drogie zestawy. Osobiście polecam mahle krotoszyn z gorzyckim tłokiem albo nie aż tak drogie zestawy THM jest to dość dobra firma sam mam je załóżone. A inne GMP, Icin i inne firmy krzak to szkoda gadać.

Opublikowano

No nic dziekuje panowie za podpowiedzi. Wyciek wody juz znalazlem (korek głowicy przenij), to teraz zostało mio poustawiac zawory krecic na sucho i patrzec co kiedy nastepuje. Zobaczymy jak to wyjdzie.

Opublikowano

@ Orzech334 jak odbiły się zawory na tłokach to jest kopnięta na rozrządzie.Znajomy też robił kapitalkę i tęż były takie jaja głośno chodziła i ciężko paliła.Przestawiona była o jeden ząbek na wale.I robił mu to mechanik.Podam ci opis jak ustawić rozrząd

Koło pośrednie i koło pompy-zero do zera

koło pośrednie i kolo wałka rozrządu-punkt w punkt

koło pośrednie i koło wału korbowego- punkt w dwa punkty

ja tak ustawiam i jest dobrze. a co do spieków na tłokach to mogły pierścienie popękać.A co do że ciężko pali to głowicę trzeba sprawdzić bon będą zawory pod klepane przez tłok i nie domykają.Ten mechanik co znajomemu robił oddał kasę żeby nie robić rozgłosu że dał ciała.I tak jak pisze zakładaliśmy nowe pierścienie głowice do roboty i ursus teraz śmiga.Muzyka do uszu.A co do części do rozrządu to polecam SKROPOL znaki się zgadzały wedle mojego opisu.Jak kiedyś zmieniałem komuś koła na rozrządzie to pasowaliśmy w sklepie na znaki wedle starych kół i były dobrze.Weź najlepiej rozkręć rozrząd podjedz do do sklepu i porównaj znaki wedle znaków z kolami ze skropolu :rolleyes: Pozdrawiam

Opublikowano

ursus55 = i GMP i THM to raczej niższa połka ...

widac to po cenie.

 

Zestawy naprawcze Ursus lub Mahle z tłokiem gorzyckim (jedno i to samo) to fakt - najlepszy wyrób.

 

Jednakże nigdy nie zawiodłem się na zestawach markowanych firma Zetor, a ostatnio calkiem mile zaskoczony jestem zestawami URSUSa.

Opublikowano

Przecież pisałem że GMP to nic ciekawego ale z THM napewno się nie zgodzę, sprzedaje się tego dużo a narzekań jeszcze nie słyszałem a cena 145zł to nie duża różnica w porównaniu z mahle 185zł

Opublikowano

co do rozrządu znajomy też robił remont tzn wymienił tłoki i tuleje wszystko dokładnie poustawiał i dalej mu źle chodził na jednej głowicy zamiana nic nie dawała dopiero sąsiad mu pomugł mianowicie poszedł wałek rozrządu krzywki powycierane były

 

Tagże poszukaj tam potem okazalo się żę większość wałków w 360 siada

Opublikowano

Kolego sebe1033 co maja wytarte krzywki na wałku rozrządu do pukających tłoków po zaworach.Jak są wytarte to nie było odpowiedniej wymiany gazowej w silniku ale co to za remont żeby nie sprawdzić wałka rozrządu :) Pozdrawiam

Opublikowano

Jak może byc śmierdząca sprawa z Mahle z porównaniem do THm jak ten drugi to w całości import ? :)

 

Ursus a co byś powiedział jakby okazalo się, że GMP to ta sama fabryka co THM ? :)

Opublikowano

Możliwe nie mówię że nie, ale zestawy jicin też są z importu i nie słyszałem o częstych reklamacjach zdarza się tj. w innych zestawach pęknięcie tłoka bądź tulei. A jeśli chodzi o zestawy mahle za ok. 185zł to nię są z Gorzyckim tłokiem bo te kosztują ok.300zł, ale bądź co bądź też bym wolał zestawy mahle ze zwykłym tłokiem ale THM są tańsze dlatego powtarzam że każdy montuje takie zestawy na jakie go stać.

Opublikowano

Ależ i tu się zgadzam, każdy montuje to na co go stać.

Okej w mahle za 175 zł :) tłok nie jest gorzycki tylko jakis tam - ale reszta jest wiadomej produkcji, natomiast w tych THMach wszystko jest jakieś tam :)

 

Pewnie, że jeżeli od tych 30 - 40 zł zależałoby to czy zjem jutro obiad to bym kupił tańsze, tylko czy znowu za jakiś czas nie będę musiał wywalać na kolejny słaby zestaw ? tego nie wiem ...

 

Buty też wolę kupic lepsze bo mi się w nich lepiej chodzi :)

Opublikowano

jezeli ktos uwaza, ze zestawy THM sa porownywalne z GMP to nie ma postawowej wiedzy o ich budowie, jakosci i parametrach i nie powinien wypowiadac sie na takim forum wprowadzjac innych w blad. Montujemy te zestawy od 7 lat i nie bylo zadnych problemow a silniki sa sprawne dluzej niz na zestawach mahle. THMy maja ciasniejsze pasowanie a tlok z ta stalowa wkladka jest praktycznie wieczny. Jesli masz za duzo kasy to montuj jakies przereklamowane szroty ale jak chcesz aby ciagnik pojezdzil pare lat bez remontu to zdecydowanie polecam THM

Opublikowano

my jak facetowi robiliśmy c360 i był wał pęknięty i wzioł jakąś lipę po pół roku przyjeżdża że co my mu z silnikiem zrobiliśmy że wał znów pękł i pojechaliśmy z tym gościem do sklepu powiedzieć że ten wał jakaś lipa a typ takie oczy i mówi że ten wał wytrzymał aż 70 mth HAHA mówi te wały się wkłada jak ciągnik idzie na sprzedaż a nie dla siebie a koleś aż czerwony haha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v