Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam możliwość kupna massey'a ferguson'a 152. Silnik ładnie chodzi, niestety trzeba wymienić łożysko na moście z lewej strony i uszczelnicze na łączenie skrzyni bo troche spocone. Sprzęgło też niedługo do roboty. Moje pytanie brzmi czy dostane cześci do takiego ciągniczka? Bo do silnika wiem że jest wszystko, ale jak reszta? Ciągnik z 1977 czy 76. Cena 15tys zl, opony kiepskie. Myślę że wezme go jak przyjdzie za 12tys zl poniewaz ten pan ma 3 ciagniki do sprzedania i to juz chyba z 2 miesiace sprzedaje a wiem ze kasy potrzebuje. Zna ktoś może strone z czesciami do takiego oto fergusona? Albo czy da sie w jakims serwisie zamowic? Są dostepne?

Z góry dzięki

Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie tego ciągnika. Mam możliwość sprowadzenia massey-a 152, lecz bez możliwości obejrzenia. Kolega tam jest i mówił że sprawny technicznie bo sam nim w pracy jeździ po sadzie, ale wizualnie to słabo.

 

Chciałbym dowiedzieć się czym on rożni się od polskiego mf 255? Z tego co rzuciłem okiem na internecie to 152 ma kwadratowy most, taki jak mf 255, bo w tym mf 135 to jest tak "chudy" jak w mf235. Silniki te same 3 cylindrowy Perkins.

 

Czy maska, błotniki będą pasować od polskiego bez przeróbek?

Opublikowano

Tak ale musisz wymienić wszystko - czyli razem z tablicą rozdzielczą, wspornikami maski itp. lub bawić się w doróbki. Błotniki to małe piwo - wymienisz a wsporniki można dorobić. Co do maski to może uda się odrestaurować? Jaka jest skrzynia - jeśli 8+2 to nie ma się czego obawiać chyba że nie ufasz koledze:)

Opublikowano

Ehhh, spóźniłem się nieco.... Właściciel sadu, nie posłuchał kolegi i oddał traktor na bliżej nieokreślony złom. Dziwne za 1000e chciał początkowo oddać, a (później pewnie bezpłatnie) oddał na złom.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v