Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Następne objawy to coraz szybciej zapalająca się kontrolka, chodzi mi o wzrost temperatury silnika, potem stuki a na koniec zobaczysz co niektóre części na zewnątrz. Co do jazdy czym dłużej będziesz jeździł tym większe ryzyko obrócenia się panewki, a co za tym jdzie uszkodzenia wału tak, że nie wyda na szlif, urwania korbowodu, rozbicia bloku. Innymi słowy im wcześniej przystapisz do naprawy tym lepiej. Winna oczywiście może byc tez pompa, która daje niższe cisnienie, ale tego za bardzo nie sprawdzisz. Możesz jedynie zmierzyć ciśnienie zegarem aby wykluczyć czujnik. Nie wiem jakie ono powinno być a objawy w sumie i tak sa typowe dla słabego wału i panewek.

Opublikowano

Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Powiedzmy, że góra była raz robiona a dół orginalny lub góra to już 3 komplet a dół raz był szlidowany. Lub sprzedający podszykował silnik do sprzedaży wymieniając pierścienie czy coś. Tak czy tak rozbiórka silnika wszystko pokażde.

Opublikowano (edytowane)

jak można podać cenę jak nie wiadomo co trzeba wymienić. Jak same panewki i szlif to myśle,że cena kosmiczna nie będzie. Jeśli dojdą tuleje czy pierścienie to cena odpowiednio rośnie do tego komplet uszczelek itd. Jeśli obróci się panewka czy urwie korbowód to już kilka czy kilkanaście tys. Panewki radzę kupić w serwisie. Nie wiem czy sa jakies dobre podróby. O szlif można zapytać w firmach robiących te usługi. Jeśli silnik nie był napewno rozbierany góra też nie będzie w super stanie. Czyli napewno kilka tys wydać trzeba.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

do

Jarekb20

 

Ja Chciałbym sie dowiedzieć jak rozwiązał Pan problem z Fendem, chodzi mi o to ze u mnie tez wspomaganie po 30 min pracy zaczyna szwankować czy wymiana oleju pomoże i na jaki rodzaj oleju zmienić dodam ze u mnie podobnie jak u Pana problem ten pojawił sie wtedy jak dolałem oleju do hydrauliki. czy jednak będzie trzeba ten zawór wymienić który Pan zailustrowal wcześniej w temacie?

Opublikowano

kolego najpierw przed ruszaniem czego koolwiek w silniku podłacz zegar mechaniczny na rurkę lub wężyk i sprawdz ciśnienie być może czujnik ciśnienia szwankuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sdcrisis
      czesc mam do was pytanie bo chcialbym wymienic ogumienie w 1614 ursusie i teraz mam do was pytanie poniewaz chcialbym szersze bo do tej pory mam przod 14,9. R24 i tył 18,9 R38 i teraz nie wiem jakie;/ ale czy jabym szersze zalozyl to czy felge tez musze zmienic na szersza??
    • Przez Dinek94
      Witam a mianowicie rozchodzi o to że jak wczoraj wywoziłem gnojówkę to przy 30 spod korka od chłodnicy wydobywała para tak jakby się zagotowała woda.
      A przez całe żniwa było dobrze dodam ze pompa wody jest nowa i głowica
    • Przez milosz1713
      Witam tak jak w temacie prosze was koledzy o pomoc w wyborze konrketnie chce kupić ciągnik i nie wiem jaki mam okazje kupić Ursus 1634 98r i Landini 2002 r Landini jest troche droższy od ursusa ale mniejsza z tym Ursus ma ponad 6000tys mtg Landini dokladnie 7500tys mtg proszę o pomoc w wyborze
    • Przez Jarekb20
      Witam kolegów mam Fendta 714 z 2001 roku. Wszystko chodziło ok do wczoraj.
      Podczas pracy w polu nagle zaczęło ciągnikowi przybywać obrotów najpierw do 2600 obr/min. Chciałem go zgasić ale nie reagował, a obroty wzrastały do 3000 a następnie do 3800obr/nim i tak pozostały. ciągnik w ogóle nie reagował na kluczyk. Dopiero udało mi się go zgasić odcinając przewód paliwowy od zbiornika. Po 5 godzinach jak już był zimny spróbowałem go znowu zapalić i gdy odpalił znów obroty zaczęły wzrastać. Jaka może być tego przyczyna i jak można to naprawić. Proszę o pomoc.
    • Przez milosz1713
      Witam wszystkich!!
      Mam problem z kontrolka od oleju przekrecam kluczyk nie wyswietla sie, sprawdzalem bezpieczniki niby OK , odkrecilem zegar zaróweczka jest OK sprawdzilem co moze byc nie tak prosze o jakies rady???moze cos z czujnikiem cos??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v