Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
milosz1713

Landini Legend 130 problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

milosz1713    3

Witam wszystkich!!

Mam problem z kontrolka od oleju przekrecam kluczyk nie wyswietla sie, sprawdzalem bezpieczniki niby OK , odkrecilem zegar zaróweczka jest OK sprawdzilem co moze byc nie tak prosze o jakies rady???moze cos z czujnikiem cos??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1210    0

Ja w silniku perkinsa tylko, że w kombajnie fewrguson też miałem problem z kontrolką tylko, że u mnie cały czas świeciła się. Okazał się uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Podobno w tych silnikach to dość częsta usterka. Posprawdzaj kable, może gdzieś przedarty lub gdzieś rozłączył się. Może gdzieś gubi masę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

milosz1713    3

Ja w silniku perkinsa tylko, że w kombajnie fewrguson też miałem problem z kontrolką tylko, że u mnie cały czas świeciła się. Okazał się uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Podobno w tych silnikach to dość częsta usterka. Posprawdzaj kable, może gdzieś przedarty lub gdzieś rozłączył się. Może gdzieś gubi masę?

 

 

sprawdzalem wszystko wyglada na oki a mam pytanie czy jak odloncze kabel od czujnika moge sprawdzic jakos prad czy jest w kablu czy cos takiego czy raczej nie???bo kurcze chce byc pewien ze to np ten czujnik ??bo i tak bym musial go na zamowienie gdzies zamowic nie wiem nawet gdzie;/;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


 

sprawdzalem wszystko wyglada na oki a mam pytanie czy jak odloncze kabel od czujnika moge sprawdzic jakos prad czy jest w kablu czy cos takiego czy raczej nie?

 

miernikiem prądu spróbuj powinno się dać, ja tak sprawdzałem w samochodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

milosz1713    3

miernikiem prądu spróbuj powinno się dać, ja tak sprawdzałem w samochodzie.

 

Jak dobrze zrozumialem to tak przekrece kluczyk zeby prad byl ,,odepne od czujnika kabelek i przyloze do niego miernik pradu (mam taki w srubokrecie moze byc??) i powino sie wyswietlic??

Edytowano przez milosz1713

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1210    0

obawiam się, że źle myślisz. Tradycyjnym miernikem prądu w śrubokręcie możesz mierzyć prąd w gniazdku w domu a nie w ciągniku.

Tu lepszym rozwiązaniem byłby taki miernik co pokazuje napięcie, natężenie i opór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

milosz1713    3

obawiam się, że źle myślisz. Tradycyjnym miernikem prądu w śrubokręcie możesz mierzyć prąd w gniazdku w domu a nie w ciągniku.

Tu lepszym rozwiązaniem byłby taki miernik co pokazuje napięcie, natężenie i opór.

 

 

oki dzieki z gory za informacje i jak bede mial ten miernik on ma 2 takie kijki jakby plusowy i minusowy to oby dwa przylozyc do kabla od czujnika czy jak???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

oki dzieki z gory za informacje i jak bede mial ten miernik on ma 2 takie kijki jakby plusowy i minusowy to oby dwa przylozyc do kabla od czujnika czy jak???

 

tak dokładnie chodzi o taki miernik z dwoma kabelkami wyświetlaczem i pokrętłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

locke    291

weź ten kabel co idzie na czujnik zdejmij z czujnika i dotknij do masy i w tedy się powinna zapalić kontrolka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

milosz1713    3

weź ten kabel co idzie na czujnik zdejmij z czujnika i dotknij do masy i w tedy się powinna zapalić kontrolka.

 

Dzieki wielkie naprawde zrobilem tak jak mowiles przylozylem do masy kontrolka zareagowala czyli czujnik szlak trafil tak>>>??dzieki pozdrawiam

 

weź ten kabel co idzie na czujnik zdejmij z czujnika i dotknij do masy i w tedy się powinna zapalić kontrolka.

 

Dzieki wielkie naprawde zrobilem tak jak mowiles przylozylem do masy kontrolka zareagowala czyli czujnik szlak trafil tak>>>??dzieki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

locke    291

Tak.Musisz czujnik zmienić.Lub dopasować od czegoś innego jak Ci na gwint wejdzie lub przez redukcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


locke    291

to musisz wykręcić ten czujnik i zobaczyć jaki to jest gwint.Po zdjęciu wydaje mi się że to jest M10x1 to od 3p by pasował.Jak ta jest inny gwint to idziesz gdzieś to sklepu i mówisz że chcesz taką redukcję z tego gwintu co masz w bloku i na taki co masz na czujnik żeby czujnik można było w to wkręcić.Zobacz sobie w mojej galerii,wstawiłem tam zdjęcie trójnika który zrobiłem na tokarce z pręta gwintowanego "szesnastki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sdcrisis
      czesc mam do was pytanie bo chcialbym wymienic ogumienie w 1614 ursusie i teraz mam do was pytanie poniewaz chcialbym szersze bo do tej pory mam przod 14,9. R24 i tył 18,9 R38 i teraz nie wiem jakie;/ ale czy jabym szersze zalozyl to czy felge tez musze zmienic na szersza??
    • Przez Dinek94
      Witam a mianowicie rozchodzi o to że jak wczoraj wywoziłem gnojówkę to przy 30 spod korka od chłodnicy wydobywała para tak jakby się zagotowała woda.
      A przez całe żniwa było dobrze dodam ze pompa wody jest nowa i głowica
    • Przez Jarekb20
      Witam kolegów.
      Problem jest następujący, od jakiegoś czasu zaczęło mi przybywać oleju w silniku (2 miesiące temu). Okazało się, że to była wina pompki paliwowej ( pęknięta membrana). Pompę zmieniłem miesiąc temu na nową. I wszystko było ok. Aż do dzisiaj. Dodam jeszcze że przed wczoraj zmieniałem olej hydrauliczny w ciągniku (wymiana na HL-46 był wlany wcześniej GL-4) , wczoraj natomiast cały dzień pracowałem z ładowaczem czołowym i dzisiaj jak się okazało przybyło 1 centymetr oleju na bagnecie. Pompkę paliwową dzisiaj sprawdzałem i jest ok. Czy możliwe że olej przedostał się do silnika od strony pompy olejowej od hydrauliki (jest ona umieszczona tuż przy wlewie oleju do silnika), Czy mógł się tam jakiś simering rozszczelnić. Czy może wymiana oleju coś spowodowała. Chciałem dzisiaj rozebrać pompę hydrauliczną, ale wiąże się to ze zdjęciem chłodnicy żeby tam się dostać (bo są dwie pompy jedna przy drugiej) i pomyślałem że może ktoś z was miał podobny przypadek.
      Proszę o pomoc i jakieś sensowne rozwiązanie.
    • Przez milosz1713
      Witam tak jak w temacie prosze was koledzy o pomoc w wyborze konrketnie chce kupić ciągnik i nie wiem jaki mam okazje kupić Ursus 1634 98r i Landini 2002 r Landini jest troche droższy od ursusa ale mniejsza z tym Ursus ma ponad 6000tys mtg Landini dokladnie 7500tys mtg proszę o pomoc w wyborze
    • Przez Jarekb20
      Witam kolegów mam Fendta 714 z 2001 roku. Wszystko chodziło ok do wczoraj.
      Podczas pracy w polu nagle zaczęło ciągnikowi przybywać obrotów najpierw do 2600 obr/min. Chciałem go zgasić ale nie reagował, a obroty wzrastały do 3000 a następnie do 3800obr/nim i tak pozostały. ciągnik w ogóle nie reagował na kluczyk. Dopiero udało mi się go zgasić odcinając przewód paliwowy od zbiornika. Po 5 godzinach jak już był zimny spróbowałem go znowu zapalić i gdy odpalił znów obroty zaczęły wzrastać. Jaka może być tego przyczyna i jak można to naprawić. Proszę o pomoc.
×