Skocz do zawartości
rami

problem z odpaleniem renault155-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rami    6

witam mam taki problem że w zimę go nie odpalałem to na wiosnę nie chce zapalić mi teraz nie wiem co jest grane może ktoś wie co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Opisz to jakoś bardziej dokładnie. Jak kręcisz rozrusznikiem to dym z komina leci?? jeśli nie to odpowietrz.Jeżeli dym leci z komina a nie możesz zapalić to może za wolno kręci wałem. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapalenie na zaciąg i potem trochę pojeździć, zgasić i spróbować zapić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzejlud    0

Zaciąganie odpada w tych ciągnikach. Jedyna rada to spróbować odpowietrzyć i zapalać z przyciskiem START.Jeśli to nie pomorze to można podać plaka pod filter powietrza(byle nie samostartu)tak odpalają mechaniki osobówki.Jeśli odpowietrzanie nieda rezultatu i nawet nie zadymi to ciekawe co czy pompa czy wtryski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Jeśli nie zadymi to do sprawdzenia wtryski i pompa. Oczywiście nie w garażu u pana Wieśka tylko w porządnej firmie która się tym zajmuje ale z drugiej strony żeby przez zimę się po psuła pompa albo wtryski jakoś w to nie wieże. A próbowałeś odpowietrzać ?? spróbuj jeszcze podjechać do niego innym ciągnikiem z zapalonym silnikiem i podpiąć kable do akumulatora

Edytowano przez kamin60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

filtry w porządku odkręciłem przewod wysokiego ciśnienia na pompie paliwo sika do góry ale z tlumika nic nie widać kręci mało silnik nie wyskoczy

 

bo mam prostownik rozruchem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

To szczerze powiem nie mam zbytnio pojęcia a mam pytanie dlaczego nie wolno na zaciąg ?? tego ciągnika zapalać?? przecież to nie fendt z sprzęgłem olejowym czy skrzynią bezstopniowa. Sorry za błędy pisze na kom

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Jeżeli jest pełna mechanika to można odpalać. Moja jak się zapowietrzy jak mi zbraknie paliwa to zaleje chwile podpompuje ręcznie poźniej troche rozrusznikiem i linka bo inaczej to chyba ze 3 akumulatory by zżarła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Sprawdź czy na przewodach przy wtryskiwaczach jest paliwo jak sie rozruchem kręci. Później możesz wyjąć jeden wtryskiwacz i zobaczyć czy pompa daje radę rozpylić paliwo

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Moja 106-54 też nie była odpalana całą zimę i też nie chciała na wiosnę odpalić od akumulatora. Po pierwsze miałem już bardzo słaby akumulator więc kupiłem nowy. Po drugie na nowym dalej nie paliła więc poluzowałem nakrętkę od przewodu wysokiego ciśnienia na jednym wtryskiwaczu i to wystarczyło. Zakręciłem kilka obrotów na rozruszniku, jak poszło paliwo spod tej nakrętki dokręciłem ją i silnik odpalił jakby nigdy nic. Najprawdopodobniej jest to samo czyli zapowietrzony układ zasilania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Wygląda na zapowietrzony bo brak dymu to brak paliwa.

Proponuje koledze odkręcić wszystkie przewody wysokiego ciśnienia ale przy wtryskach i kręcić, dokręcać po pojawieniu się paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

wiesz jeszcze nie wiesz wykręciłem wtryski i pompę do sprawdzenia okazało się że dwa wtryski były zepsute ale pompa w porządku teraz czekam na dostawę wtrysków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
×