Skocz do zawartości

problem fendt 515 w silniku lu podzespolach sos piszczy pod obciazeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam jestem tu nowy dzis zalogowany. pomuzciemi jak ktos mial tki problem a natomiast moj fe3ndt od dluzszego czasu przy ruszaniu z pelna przyczepa pod obciazeniem cos swirgoli w silniku lub piszczy niewiem jak ten dzwiek opisac natomiast gdy chodzi na wolnych obrotach jest ok i przy dodawaniu gazu na postoju tez tego nie slychac.

Edytowane przez marekfendt
Opublikowano

Witaj. W silniku? A nie przypadkiem w turbosprężarce? Kiedyś miałem podobny problem w aucie. Hałasowała dopiero pod dużym obciążeniem. Sprawdz luzy wirnika. Ale może być sprzęgło tak jak kolega wyzej pisze. Spróbuj troche dokładniej zlokalizowac te dzwięki

Opublikowano

a gdzie jest ta turbosprezarka? jakiego wirnika sprawdzic?

 

a jezeli hodzi o lewe powietrze to wsztstkie gumy co ida do filtra i od filtra powietrza sa ok. a jakiego sprzegla to moze byc wina? tego olejowego? ten dzwiek wydziela sie gdzies z silnika albo okolic. sprawdzalem czy uszczelki pod glowica nie wydmuchlo ale nigdzie niema zadnych sladow dymu ktury by sie wydziela z pod glowicy lub nigdzienie jest okopcone. dodam ze uszczelke pod dryga glowica wymienialem zaraz jak go kupilem. mozw on jakis przegrzany byl?

Opublikowano

to moze wiesz na jakim biegu swobodnie mozna ruszyc bez dodawania gazu?

 

ja jak wlanczam 3 bieg i 4 polbieg to zeby ruszyc pustym ciagnikiem to muse dac gazu na jaies 1200 obr. czy to normalne czy malo oleju w sprzegle?

Opublikowano

problemy zostaly rozwiazane. to piszczenie to jednak uszczelka pod glowica zostala zalozona nowa i tuleja troche zeszlifowana. i turbo sprzeglo tez zostalo zrobione zimeringi, oringi i lozyska nowe koszt czesci sprzegla ponad 2000zl i naszczescie wszystko chodzi super

Opublikowano

Witam wszystkich. Jak juz wiecie miałem problem z uszczelkami pod głowica w fendzie 515 wszystko jest zrobione nowe uszczelki pozakladane. Ale chodzi mi jeszcze o zawory. Ma nakręcone 8400mtg i jak wymieniłem uszczelki to na zaworach miały chyba duzy luz bo około 3mm wiec ustawiłem je na około 1mm. Jaka powinna być szczelina prawidlowa na zaworach? I czy taki luz na zaworach mial cos wspulnego ze wydmuchiwalo uszczelkę pod głowica? Może zawir wydechowy zalało się otwierał i wydmuchiwalo uszczelkę?

Opublikowano

Dokładnie 0,2 powietrze; 0,3 wydech tak pisze w książce od serii 500, ja ustawiałem sobie 0,25 powietrze i 0,35 wydech i przepracowałem na tym ustawieniu już 200 mth

Opublikowano

Koledzy mam problem chodzi o fendt 515 oswiecila mi się taka kontrolka podobna jak chamulec ręczny ale po środku tej konrolki jest wykrzyknik i dodadkowo skończył się sygnał dzwiekowy

Opublikowano

Uporałem się z problemem był to problem kończących się klocków chamulcowych odloczylem od klocków kabelki i kontrolka się nie świeci czeka mnie jeszcze wymiana klocków pozdrawiam

Opublikowano

Mechanik rozebrał i stwierdził że wałek , popychacze i zawory w świetnym stanie. u mnie przyczyną tego ćwierkania była wydmuchana uszczelka głowicy. Było to pomiędzy głowicami i nie było tego widać bez rozbierania. Ciągnik mruczy teraz aż miło posłuchać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v