Skocz do zawartości
marekfendt

problem fendt 515 w silniku lu podzespolach sos piszczy pod obciazeniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
marekfendt    2

witam jestem tu nowy dzis zalogowany. pomuzciemi jak ktos mial tki problem a natomiast moj fe3ndt od dluzszego czasu przy ruszaniu z pelna przyczepa pod obciazeniem cos swirgoli w silniku lub piszczy niewiem jak ten dzwiek opisac natomiast gdy chodzi na wolnych obrotach jest ok i przy dodawaniu gazu na postoju tez tego nie slychac.

Edytowano przez marekfendt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Witaj. W silniku? A nie przypadkiem w turbosprężarce? Kiedyś miałem podobny problem w aucie. Hałasowała dopiero pod dużym obciążeniem. Sprawdz luzy wirnika. Ale może być sprzęgło tak jak kolega wyzej pisze. Spróbuj troche dokładniej zlokalizowac te dzwięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marekfendt    2

a gdzie jest ta turbosprezarka? jakiego wirnika sprawdzic?

 

a jezeli hodzi o lewe powietrze to wsztstkie gumy co ida do filtra i od filtra powietrza sa ok. a jakiego sprzegla to moze byc wina? tego olejowego? ten dzwiek wydziela sie gdzies z silnika albo okolic. sprawdzalem czy uszczelki pod glowica nie wydmuchlo ale nigdzie niema zadnych sladow dymu ktury by sie wydziela z pod glowicy lub nigdzienie jest okopcone. dodam ze uszczelke pod dryga glowica wymienialem zaraz jak go kupilem. mozw on jakis przegrzany byl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Turbo jest po lewej stronie silnika na kolektorze wydechowym. Zdejmij przewód dolotowy i bedziesz miał dojscie do wirnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

to moze wiesz na jakim biegu swobodnie mozna ruszyc bez dodawania gazu?

 

ja jak wlanczam 3 bieg i 4 polbieg to zeby ruszyc pustym ciagnikiem to muse dac gazu na jaies 1200 obr. czy to normalne czy malo oleju w sprzegle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Dokładnie to nie wiem bo nimi nie wiele jeździłem ale chyba z 3 biegu to ruszał bez dodawania gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

problemy zostaly rozwiazane. to piszczenie to jednak uszczelka pod glowica zostala zalozona nowa i tuleja troche zeszlifowana. i turbo sprzeglo tez zostalo zrobione zimeringi, oringi i lozyska nowe koszt czesci sprzegla ponad 2000zl i naszczescie wszystko chodzi super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

Witam wszystkich. Jak juz wiecie miałem problem z uszczelkami pod głowica w fendzie 515 wszystko jest zrobione nowe uszczelki pozakladane. Ale chodzi mi jeszcze o zawory. Ma nakręcone 8400mtg i jak wymieniłem uszczelki to na zaworach miały chyba duzy luz bo około 3mm wiec ustawiłem je na około 1mm. Jaka powinna być szczelina prawidlowa na zaworach? I czy taki luz na zaworach mial cos wspulnego ze wydmuchiwalo uszczelkę pod głowica? Może zawir wydechowy zalało się otwierał i wydmuchiwalo uszczelkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurak    9

Luz powinien być 0.5/05 czyli na wydechowym i ssącym zaworze taki sam. Możliwe, że za późno były otwierane przedmuchało uszczelkę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Dokładnie 0,2 powietrze; 0,3 wydech tak pisze w książce od serii 500, ja ustawiałem sobie 0,25 powietrze i 0,35 wydech i przepracowałem na tym ustawieniu już 200 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

Koledzy mam problem chodzi o fendt 515 oswiecila mi się taka kontrolka podobna jak chamulec ręczny ale po środku tej konrolki jest wykrzyknik i dodadkowo skończył się sygnał dzwiekowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

Uporałem się z problemem był to problem kończących się klocków chamulcowych odloczylem od klocków kabelki i kontrolka się nie świeci czeka mnie jeszcze wymiana klocków pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    170

Znajomy mechanik twierdzi że to prawdopodobnie uszkodzony wałek rozrządu. Za 2 tyg bede rozbierał silnik i wtedy się okaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    170

Mechanik rozebrał i stwierdził że wałek , popychacze i zawory w świetnym stanie. u mnie przyczyną tego ćwierkania była wydmuchana uszczelka głowicy. Było to pomiędzy głowicami i nie było tego widać bez rozbierania. Ciągnik mruczy teraz aż miło posłuchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ares1x
      Witam co użytkownicy Fendt'ów 511/512 myślą o nich? Warto inwestować w to pieniądze? Jak z awaryjnością? 
    • Przez HugoTomek
      Witam.
      kupiłem Fendt 512 C i mam pytanie, potrzebuję instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej najlepiej bo papierowe są dostępne ale strasznie drogie, prosze o pomoc.
      Może ktoś by mi polecił jakieś pługi od razu do tego typu fendt?? Chodzi mi o jakieś obrotowe 4 skibowe do 49 tyś (nowe)
    • Przez MsDarsen
      Witam
       
      Mam problem z półbiegami w swojej 512 a mianowicie wyskakuje mi ikonka od półbiegów i dźwięk ostrzegawczy.
      Kod błędu 5.1.43 - ponoć zdefektowany zawór magnetyczny Y1
      Możecie mi powiedzieć jak wymienić ten zawór magnetyczny? czy to będzie trudne i ewentualnie prosiłbym o zdjęcia w którym miejscu znajduje się ten zawór.
      Dodatkowo mam problem ze sprzęgłem z tego co się dowiedziałem brakuje mu oleju ale za żadne skarby nie mogę znaleźć tego wlewu do sprzęgła mógłby ktoś podesłać jakieś fotki gdzie on się znajduje?
       
      Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez mariog84
      Witam wszystkich. Wczoraj pojawił się niemały problem. Zauważyłem że między 2 a 3 głowicą pojawia się płyn chłodniczy. Czy ktoś przerabiał już ten problem?? Czy wymiana uszczelki pod głowicą powinna pomóc?? Czy to zapowiedź jakiś większych problemów?? A jeżeli to uszczelką pod głowicą to mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką siłą dokręcić głowicę i jakie ustawic luzy zaworowe?? Będę wdzięczny za wszystkie pomocne wiadomości.
    • Przez SLAWEK69
      .Na piatym tłoku slychac glosne stuki co moze byc
×