marekfendt

problem fendt 515 w silniku lu podzespolach sos piszczy pod obciazeniem

Polecane posty

marekfendt    2

witam jestem tu nowy dzis zalogowany. pomuzciemi jak ktos mial tki problem a natomiast moj fe3ndt od dluzszego czasu przy ruszaniu z pelna przyczepa pod obciazeniem cos swirgoli w silniku lub piszczy niewiem jak ten dzwiek opisac natomiast gdy chodzi na wolnych obrotach jest ok i przy dodawaniu gazu na postoju tez tego nie slychac.

Edytowano przez marekfendt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Witaj. W silniku? A nie przypadkiem w turbosprężarce? Kiedyś miałem podobny problem w aucie. Hałasowała dopiero pod dużym obciążeniem. Sprawdz luzy wirnika. Ale może być sprzęgło tak jak kolega wyzej pisze. Spróbuj troche dokładniej zlokalizowac te dzwięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marekfendt    2

a gdzie jest ta turbosprezarka? jakiego wirnika sprawdzic?

 

a jezeli hodzi o lewe powietrze to wsztstkie gumy co ida do filtra i od filtra powietrza sa ok. a jakiego sprzegla to moze byc wina? tego olejowego? ten dzwiek wydziela sie gdzies z silnika albo okolic. sprawdzalem czy uszczelki pod glowica nie wydmuchlo ale nigdzie niema zadnych sladow dymu ktury by sie wydziela z pod glowicy lub nigdzienie jest okopcone. dodam ze uszczelke pod dryga glowica wymienialem zaraz jak go kupilem. mozw on jakis przegrzany byl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Turbo jest po lewej stronie silnika na kolektorze wydechowym. Zdejmij przewód dolotowy i bedziesz miał dojscie do wirnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

to moze wiesz na jakim biegu swobodnie mozna ruszyc bez dodawania gazu?

 

ja jak wlanczam 3 bieg i 4 polbieg to zeby ruszyc pustym ciagnikiem to muse dac gazu na jaies 1200 obr. czy to normalne czy malo oleju w sprzegle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Dokładnie to nie wiem bo nimi nie wiele jeździłem ale chyba z 3 biegu to ruszał bez dodawania gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

problemy zostaly rozwiazane. to piszczenie to jednak uszczelka pod glowica zostala zalozona nowa i tuleja troche zeszlifowana. i turbo sprzeglo tez zostalo zrobione zimeringi, oringi i lozyska nowe koszt czesci sprzegla ponad 2000zl i naszczescie wszystko chodzi super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

Witam wszystkich. Jak juz wiecie miałem problem z uszczelkami pod głowica w fendzie 515 wszystko jest zrobione nowe uszczelki pozakladane. Ale chodzi mi jeszcze o zawory. Ma nakręcone 8400mtg i jak wymieniłem uszczelki to na zaworach miały chyba duzy luz bo około 3mm wiec ustawiłem je na około 1mm. Jaka powinna być szczelina prawidlowa na zaworach? I czy taki luz na zaworach mial cos wspulnego ze wydmuchiwalo uszczelkę pod głowica? Może zawir wydechowy zalało się otwierał i wydmuchiwalo uszczelkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurak    9

Luz powinien być 0.5/05 czyli na wydechowym i ssącym zaworze taki sam. Możliwe, że za późno były otwierane przedmuchało uszczelkę..


Pozdrawiam,
Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Dokładnie 0,2 powietrze; 0,3 wydech tak pisze w książce od serii 500, ja ustawiałem sobie 0,25 powietrze i 0,35 wydech i przepracowałem na tym ustawieniu już 200 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

Koledzy mam problem chodzi o fendt 515 oswiecila mi się taka kontrolka podobna jak chamulec ręczny ale po środku tej konrolki jest wykrzyknik i dodadkowo skończył się sygnał dzwiekowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

Uporałem się z problemem był to problem kończących się klocków chamulcowych odloczylem od klocków kabelki i kontrolka się nie świeci czeka mnie jeszcze wymiana klocków pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    1616

Znajomy mechanik twierdzi że to prawdopodobnie uszkodzony wałek rozrządu. Za 2 tyg bede rozbierał silnik i wtedy się okaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    1616

Nic jeszcze nie robione bo mechanik chory leży w szpitalu. Jak będę miał na warsztacie to na pewno napiszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    1616

Mechanik rozebrał i stwierdził że wałek , popychacze i zawory w świetnym stanie. u mnie przyczyną tego ćwierkania była wydmuchana uszczelka głowicy. Było to pomiędzy głowicami i nie było tego widać bez rozbierania. Ciągnik mruczy teraz aż miło posłuchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sqizzy
      Mam problem z FENDT FAVORIT 509 z 1998r.
      W ciągniku miałem problem z kopceniem na czarno. Zostały wymienione końcówki wtrysków na nowe ori BOSCH. Od momentu wymiany ciągnik kopci na biało/szaro. Maszyna nie ma problemu z poborem oleju ani ubytkiem płynu chłodzącego. Co waszym zdaniem może mieć wpływ na kopcenie ciągnika na biało/szaro? 
    • Przez Komber
      Witam,
      Mam problem z Fendt Favorit 515. Po odpaleniu zimnego intensywnie dymi na jasnobiało, z delikatną poswiadką niebieskiego. Po około 15 sekundach jest spokój. Ma moc.
    • Przez skazzza
      Panowie mam pytanie - jak rozwiązać montaż 3 sekcji hydrauliki w ładowaczy fendt ?, czy można podłączyć elektrozawór do kostki wskazanej na zdjęciach ? - pytanie w szczególności do użytkowników takiego sprzętu, może ktoś się podzieli zdjęciem jak to rozwiązał u siebie. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów 


    • Przez kingway
      Witam , właśnie wymieniam tarczę w sprzęgle głównym i mam pytanie jakiej firmy polecacie takie tarcze ?? w internecie widzę masę firm w różnych cenach ? może ktoś coś by doradził to byłbym wdzięczny . 
    • Przez GrzegorzMiketa
      Powitać wszystkich. Pytanie, czy komuś udało się dopasować siedzenie pasażera/pomocnika do ciągnika serii Fendt 500. W tych ciągnikach nie ma oryginalnych, ewentualny pasażer siedzi "na błotniku" z lewej strony. Niemniej wchodzenie tam nie jest tak proste jak przy rozwiązaniu siedzenia dodatkowego obok kierowcy. Posiadam Fendt 510c. Niby miejsce z lewej strony jest, ale  kąt nadkola i konstrukcja kabiny wymagają odpowiedniego dopasowania takiego fotela pomocnika. Poza tym było by wskazane, aby taki fotel był łatwy do składania, nie utrudniając zbytnie wchodzenia kierowcy. Może komuś z was już udało się takie  kombinowanie i mógł by się podzielić radami :)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj