Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Poszukuję właścicieli case 956xl aby napiasli mi parę informacji : Wlew oleju do skrzyni biegów gdzie jest miarka tego oleju,? Lub śruba przelewowa, ? Rodzaj oleju. Korki spustu który od czego? Jaki olej do Hydrauliki? Proszę o sprawdzone informacje od właścicieli. JEŻELI JEST JAKIŚ WŁAŚCICIEL CASE 956xl Z OKOLIC SOKOŁOŁOWA PODLASKIEGO CHĘTNIE BYM SIĘ SPOTKAŁ W CELU WYMIANY DOŚWIADCZEŃ>

Edytowane przez koteczek
Opublikowano (edytowane)

mam case 1056 i własnie nie ma w tych ciągnikach miarki oleju od skrzyni.spuszcza się cały olej ze skrzyni i wlewa 29 litrów nowego i to wszystko.wlew znajduje się po środku skrzyni więc ja u siebie wyciołem w kabinie otwór i na klucz 32 odkręciłem śrubę i na tym problem się zakończył.ja do skrzyni zalałem olej agrol U a do hydrauliki lh-46.

Edytowane przez turion23
Opublikowano

Ja jestem z ok. siedlec u mnie w 845 xl jest z boku skrzyni sruba przez którą sie wlewa az do przelania i powinno byc tak u ciebie

Opublikowano

mam dwa case 1056 i 845 i w case 956 tak samo jak i w 1056 nie ma wlewuuuuuuuuuuuuu oleju do skrzyni z boku obudowy tylko z góry skrzyni biegów.w case 845 jest wlew z boku skrzyni i wlewa się go aż do przelania więc nie piszcie że w modelu 956 lub 1056 jest wlew z boku skrzyni bo tam go nie ma.jak ktoś na oczy nie widział tych ciągników to niech nie pisze głupot bo już chyba z 10 razy pisałem w różnych postach i prywatnie osobom posiadającym te ciągniki na temat wlewania oleju do skrzyni biegów.

Opublikowano

Ja w 1056 z 91r. mam z boku pod stopniami z lewej strony w zaślepce z takim wybrzuszeniem śrube na 32 klucz i ona wyznacza poziom oleju w skrzyni i przez nią się dolewa spust jest po drugiej stronie pod zbiornikiem paliwa. Z góry jest też śruba na 32 ale szkoda dziurawić podłogę .

Opublikowano

Koledzy są dwa rodzaje Case 1056, wersja starsza i nowsza. One bardzo się os siebie różnią, wiele rzeczy jest inaczej. Nowsza wersja była robiona w latach 90'tych i w tej wersji wlew oleju jest z boku, odkręca się korek na klucz 32 i wlewa oleju do korka, jak ciągnik pracuje w górach to warto dolać trochę więcej niż poziom (około 3-4l więcej).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v