Skocz do zawartości
Sport

Case CX90

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Sport    0

Witam.

Mam okazję zakupić ciągnik case cx90 za ok 55000zł rok 1998 z turem. Niestety problemem jest to że, nie działają półbiegi. Dokładnie nie wiem w czym tkwi problem z tymi półbiegami, i właśnie nie wiem czy opłaca się brać taki ciągnik. Miał ktoś może podobny problem, i może mi powiedzieć ile kosztuje naprawa i na czym będzie polegała, czy psują się raczej drobne rzeczy czy to coś poważnego . Czy można pracować bez półbiegów? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Service    0

tzn tak napewno jakiś półbieg musi działać w innym przypadku by nie jeździł

półbiegów ma 3

jeżeli jakieś półbiegi nie działają może być najczęściej cewki w granicy 1000zł jedna

mogą być popalone tarczki jakies 10tys + robota

lub brudny olej co pozapychał cewki lub lousensing

bez półbiegów nie robota zostaje Ci 8 biegów czyli gorzej jak w c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plastik    0

co ty mówisz chyba założyłes se agro foto żeby pisać głupoty albo jestś dzieciakiem który umie szybko czytać i pisać

a propo tego case to ona ma 2 półbiegi i na jednym niemożna jeździć bo popsujesz drugi remont to jakieś 3000 góra 3500 tarczki i do tego robocizna

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Service    0

w sumie może i masz racje pomyliło mi sie są albo 2 półbiegi albo wcale i tak tłumaczy praktyka i katalog częśći.

to że nie można jeździć na jednym półbiegu bo drugi się popsuje to prosił bym Cię opisz jak wygląda działanie półbiegów i jakim cudem popsuje się nie używany koszyk. co do kosztów naprawy nie negocjujmy.

w 90% jazda pod koniec na spalonych tarczkach pali też ich obudowe czyli koszyk więc trzeba i nie brać pod uwage wymiane wałka

dochodza jakieś łożyska. obowiązkowo olej filtry . i żeby serwis zrobił to za 30h roboty to musi nieźle biegać

zadzwoń do serwisu i pododawaj ceny zobaczysz ile wyjdzie

a biorąc się za wymiane tarczek bo nie dział półbieg to musisz być niezłym optymistą

a o mechanikach w stodole nie rozmawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus-5314    68

ja miałem cx 80 i także rozleciały się półbiegi. Zaprowadziłem do mach. i same części wyszły mnie ok. 14 tys. a do tego robocizna to razem 17tys, nie remontowałem do więc tylko sprzedałem co i tak lepiej dla mnie wyszło niż dla kupującego, bo kupiłem go za 53 tys, a sprzedałem za 38. Do tego dodam ża ma wadliwy i słabo działający rewers. Nie polecam tego ciągnika. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel321654    0

Witam

Mam pytanie do użytkowników case cx 90. Sprawa dotyczy wymiany oleju w skrzyni, mianowicie ten model ma jeden korek spustowy, który jest widoczny czy jest jeszcze gdzieś drugi np pod obudową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Witam mam prośbę czy może mi ktoś powiedzieć jak ma być założone sprzęgło kierunkowe przy rewersie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Witam koledzy.Pytanie z innej beczki.Kupilem wczoraj case cx90 i pedal hamulca gleboko wchodzi lecz hamuje.Gdzie tam wlewa sie plyn hydrauliczny do hamulcuw?Jest pojemniczek lecz bez dekielka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Jeszcze jedno pytanie.Mianowicie gdzie znajduje sie w cx90 elektrozawor od polbiegow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39
Napisano (edytowany)

396603.pngHamulce korzystają z oleju w skrzyni, nie ma oddzielnego płynu do hamulców, obejrzyj dobrze zbiorniczek, 2 wyjścia powinny być do pompek i jedno do rurki z olejem.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×