Skocz do zawartości

Service

Members
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O Service

  • Ranga
    Nowicjusz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Ciągniki TYM

    przede wszystkim można wpisać w google tym-traktor.pl i tam jest mn[color=#ff0000]ó[/color]stwo informacji na stronie importera co do zwrotności to promien skrętu 3700mm mówi sam za siebie.... udźwig podnośnika 4300kg. Spalanie w dużej mierze zależy tez od użytkownika ale jak wiadomo jest tam zwykła 4 turbo perkins bez elektroniki więc jak wiadomo oszczednośc.
  2. Ciągniki TYM

    Witam jako że znam bardzo dobrze te traktorki mogę pomagać i udzielać informacji na ich temat głównie z punktu serwisowego jak i handlowego pokieruje. co do t1003 i t903 spalanie w tych trktorkach jest na poziomie 4-11 literków ON wszystko zależy co robi i jak pracuje operator ciągnika czy potrafi dobierać biegi i obrotu ma to bardzo duży wpływ przy pracy np w pługu ciągnik nie powinien przekraczać 1800rpm wtedy ma największy moment obrotowy wyższe obroty to tylko większe spalanie i jedynie może szybciej jechac. Elektronika w trych traktorach jes na poziomie dobrej wygody i nie jest skomplikowana ani także niepotrzenie nafaszerowana. układ podnośnika na boshu przez 3 lata sprzedaży nie była jeszcze wymieniona żadna część odpowiadająca za sterownie podnośnika przy sprzedaży jakieś 200-300 traktorków. z pozostałą elektroniką też nie ma problemu. co do mostów to jeżeli ktoś chce wiedzieć to kubota pierwsze traktory robiła później niż fabryka tyma więc nie wiado kto był z czym pierwszy
  3. Case CX90

    w sumie może i masz racje pomyliło mi sie są albo 2 półbiegi albo wcale i tak tłumaczy praktyka i katalog częśći. to że nie można jeździć na jednym półbiegu bo drugi się popsuje to prosił bym Cię opisz jak wygląda działanie półbiegów i jakim cudem popsuje się nie używany koszyk. co do kosztów naprawy nie negocjujmy. w 90% jazda pod koniec na spalonych tarczkach pali też ich obudowe czyli koszyk więc trzeba i nie brać pod uwage wymiane wałka dochodza jakieś łożyska. obowiązkowo olej filtry . i żeby serwis zrobił to za 30h roboty to musi nieźle biegać zadzwoń do serwisu i pododawaj ceny zobaczysz ile wyjdzie a biorąc się za wymiane tarczek bo nie dział półbieg to musisz być niezłym optymistą a o mechanikach w stodole nie rozmawiam.
  4. Case CX90

    tzn tak napewno jakiś półbieg musi działać w innym przypadku by nie jeździł półbiegów ma 3 jeżeli jakieś półbiegi nie działają może być najczęściej cewki w granicy 1000zł jedna mogą być popalone tarczki jakies 10tys + robota lub brudny olej co pozapychał cewki lub lousensing bez półbiegów nie robota zostaje Ci 8 biegów czyli gorzej jak w c360
  5. McCormick CX [nie pokazuje prędkości]

    toretycznie masz uszkodzony jeden z czujników prędkości . jeden patrzy w koło zamachowe za zbiornikiem paliwa, drugi patrzy w ostatnie tryby na wałku atakującym wkręcony jest za prawym kołem na środku skrzyni. istnieją wersje że mają jeden czujnik. idzie to odczytać za pomocą kodów błędu co jest wadliwe ale żeby je odczytać to pisania na 2h sprawdź czy wszystko gra z kostkami łączącymi je z instalacja, a i zobacz wsówke chyba W7 na alternatorze czy wszystko ok
  6. Katalog częsci do farmtrac 70 4wd

    jeśli jeszcze potrzebny katalog proszę o wiadomość na pw to podeśle w temacie tak jak obiecałem [url="http://www17.zippyshare.com/v/24266073/file.html"]Parts Catalogue Fartmrack 80 i 70 w jednym[/url] jeśli jeszcze coś potrzebne do obojętnie jakiego farmtracka pisac
  7. McCormick MTX110

    [quote name='pitru' timestamp='1317901915' post='793467'] ziarkopiotr, w/g kodu błędu, sterownik widzi usterkę w obwodzie przełącznika podnośnika na tylnym błotniku. Nie wymieniaj w ciemno, najpierw sprawdź instalację do włącznika. Możliwe, że po naprawie potrzebne będzie skasowanie błędu i ponowna kalibracja podnośnika. [/quote] w tym sterowniku nie ma możliwości skasowania błędu błąd sam przestanie świecić jeżeli usterka zostanie poprawnie usunięta a co za tym idzie jeżeli błąd się świeci nie ma możliwości kalibracji hitcha
  8. Więc tak kod 5.1 jest od kołka obciążeniowego już teraz nie pamiętam czy lewy, czy problem z prawym i lewym. zaleca się wymianę zawsze obu ale wiadomo duże koszty ok. 2.5 tys. czasem wystarcza wymiana jednego czasem nie. ogólnie podnośnik z tym błędem funkcjonuje tylko czasem sam sobie uniesie lub opuści. zaleca się po każdej wymianie uszkodzonej części kalibracja hitcha. to już trochę skomplikowany rytuał ale da się zrobić pod warunkiem że wszystkie usterki wywołane kodem zostały usunięte.. Kod 4 to kod lampki (żarówki) znajdującej się w przycisku automatycznego podnośnika obok biegów taki żółto-czarny coś tam pewnie nie łączy skoro tylko czasem się zapala. A co do pompy to gerotor w środku i na zewnątrz tłoczkowa o zmiennej geometrii bodajże do 120 l/min a i jeszcze głośne wycie zaworu przelewowego ogólnie zawsze tak mają przy odpalaniu. ale żeby podczas jazdy to duże prawdopodobieństow na zawór w rozdzielaczu ładowacza jeżeli to gdzieś od strony rozdzielacza. ogólnie nie jestem w stanie określić gdzie jest problem trzeba by było sprawdzić ciśnienia i wydajności na ładowaczu i na wyjściach hydraulicznych zewnętrznych ciągnika. może tam coś podpowie
  9. problem z podnosnikiem w McCormick cx105

    w zależności z którego roku jest ten cx od bodajże 2 lat nie ma wyświetlacza na podnośniku tylko wszystke kody są pokazywane na panelu liczników jesli masz starszego cx i nie wyświetla się nic w okienku podnośnika to kalibracja hitcha i powinno chulać jeśli pokazuje się coś to pisz co to poradzimy co jest uszkodzone ( zdarzają się uszkodzenia potencjometru podnosnika, kołków obciążeniowych, ) jesli masz nowszy typ cx to tak samo tyle że kody masz na desce rozdzielczej
  10. problem ze rewersem MC max 85

    [quote name='szczepan222' timestamp='1294767690' post='624584'] Witam, ma mc 85 już 3 lata ten traktor ma elektrohydrauliczne pracuje z ładowaczem czołowym i mi strasznie szarpie jak ruszam co mam zrobić? [/quote] w ciągniku c-max 85 rps z elektrohydrauliczną skrzynią jest kalibracja skrzyni półbiegów i sprzęgła. oczywiście bez podpinania komputera
  11. McCormick mtx 140 [kody diagnostyczne]

    [quote name='micro303' timestamp='1217957560' post='217860'] Witam czy mogłby mi ktos pomoc mam na panelu kod diagnostyczny 5. Moze wie ktos co zrobic. Z góry dziękuje. [/quote] pomóc mogę ale przede wszytkim rok traktora bardzo ważna informacja na panelu czyli gdzie wychodzily różne wersje na panelu liczników na panelu hitha kod 5 troche mało sprecyzowane w jakiej kategori kod 5 skrzynia kabina silnik wgl to wydaje mi się że nie ma kodu nr. 5 tylko 5 pokazuje ilośc będów które dopiero trzeba odczytać większość kodów w mtx są 4 cyfrowe
  12. przede wszystkim podaj rok traktora gdzie pokazywał się błąd na desce rozdzielczej PTO czy wyświetlacz Hitcha w zależności od traktora jaki to był numer, kod błędu i co było wymienione. po podaniu tych informacji postaram się pomóc
×