emilko

Bieganie

Polecane posty

emilko    20

Jestem początkującym biegaczem -na razie życiówka nie wygląda imponująco - 8,50 km w 60 min, ale jak na 100kg mojej wagi uważam, że jest całkiem nieźle. Ostatni wpadłem na pomysł, aby nie biegać po chodnikach i drogach asfaltowych tylko pobiec sobie po drogach polnych. W ten oto sposób będę mógł częściej kontrolować swoje uprawy. Piszcie jakie macie wyniki i jakie robicie postępy, może kiedyś spotkamy się na jakimś półmaratonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrmagyster    31

Ja za bieganie to się zabieram od kilku lat ale w tym roku tak na dobre zaczynam. Jak chodzi o sprint to na 60 m mam 11 s, na 1 km mam 4.27 min, a na 1.500 m miałem we wrześniu 6 min. Czasy trochę d*p*e ale coż. Biegnąć to ja bym biegł i biegł bo nogi mnie nigdy nie bolą tylko albo zaraz kolka a i płuca mam kiepsko wydalne i staram się nad tymi płucami popracować.

 

@emilko polecisz może jakąś taktykę na dłuższe biegi dla takiego jak ja?


welcome :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19459

Kiedyś kiedyś w technikum biegałem przełaje ale to było ok 25kg temu a życiówka na 1000m to 2minuty 50sekund

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3135

U mnie tak wygląda bieganie,jak się krowa cieli to biegnie 60m poniżej 10s, przelecę się tak parę razy na dzień i nic mnie nie boli,tylko właśnie ta kolka ale idzie przeżyć. Zawodowo nie biegam. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinas16    2

na 1 km mam 4.27 min, a na 1.500 m miałem we wrześniu 6 min

 

wychodzi na to, że masz lepszy czas na 1500m niż na km.

Osobiście na km w granicach 3min 30s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
globus512    18