Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
123p

Renault 106.14 biegi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
123p    1

Od tygodnia jestem właścicielem reno 106.14 i mam problem z biegami wszystko dobrze chodzi ale mam wrazenie ze na 2 biegu jedzie szybciej niż na 3 próbowałem to na wszystkich skrzyniach i wszędzie taki sam rezultat.

Jutro dodam foto z moich lewarków dla porównania czy czasem gałka nie jest zmieniona

 

I jeszcze jedno pytanie wskaźnik paliwa cały czas stoi wlałem 70litrów i nawet nie drgną wie ktos moze jaka jest tego przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

jedynka do siedzenia i do tyłu dwujka do przodu trójka od siebie i do tyłu czwórkaod siebie ido przodu

 

a co chodzi o wskażnik paliwa to tammasz dwa zbiorniki i sprubuj przełączyc na desce rozdzielczej na drugi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

U mnie to tak wyglada 10r05qq.jpg

 

a mógłby mi ktoś powiedzieć do czego to służy ?

13yrcx.jpg

I jeszcze jedno olej w silniku mam już czarny wiec wypadało by go wymienić

jaki najlepiej wlać ?

A miska olejowa ma dwa zawory do spuszczania oleju czy jeden ?

W skrzyni co ile trzeba olej zmieniać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek77    0

to prawdopodobnie słuzy do predkosci podnoszeia i opadania podnosnika

 

gałka jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

plywak pewnie sie zawiessil, mam to samo, pokazuje 3/4 w 2 zbiorniku

gslka jak w kazdej .14

to z tylu jak pisal kolega, ale ja tego nie uzywam

aha w misce masz dwa spusty, po przekatnej, olej mineralny, reszta zalezy od Ciebie

w skrzyni chyba co 200-250 godzin, zobacz czy nie masz wlepki w skrzynce, bo nie pamietam

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

A przy przednich kołach z góry i z dołu są łożyska smaruje się je ?

bo nie mogę znaleźć smarowniczek a kolega w reno Arsen mówił że u niego są :)

 

Jaka długość agregatu będzie dobra to niego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

w zwrotnicy sa tuleje, nie ma potrzeby smarowania

o dlugosc bym sie nie martwil raczej szerokosc, jaki agregat? uprawowy czy podorywkowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

na poczatek mala poprawka: olej w skrzyni co 1200 godzin

co do agregatu mysle ze 3,5m po rownym nie bedzie sprawialo problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Dzisiaj jeździłem z agregatem 4.2 na 4biegu II skrzynia

a w skrzyni biegów można by było coś pozamieniać bo ewidentnie u mnie 2 jest szybsza od 3

Ma ktoś jakiś pomysł co by to mogło być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

a jest to możliwe żeby zamienić i wszystko działało ?

A jak wygląda sprawa z zapowietrzeniem tych silników normalnie się starteruje czy trzeba coś odkręcać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do tej dźwigni zmiany biegów to coś jest nie tak. jaką masz skrzynię 12x12 czy 16x16? ja mam model 103.14 i mam skrzynie 16x16 i gałka wygląda inaczej bo do siedzenia i do przodu jest 1, do siedzenia i do tyłu jest 2, do szyby i do przodu jest 3, do szyby i do tyłu jest 4. tylko z 2 i 3 tak masz czy z innymi biegami też?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

tylko z tymi dwoma biegami taką różnice za uwarzyłem.

skrzynia 12x12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

skrzynia 12 wszystko dobrze z ta galka i schematem

niestety nie mialem okazji widziec rozjechanej skrzyni wiec nie moge wiecej pomoc w tym temacie, ale wydaje mi sie ze nie powinno byc mozliwosci,

chyba ze ktos dopasowal kola z skrzyni 16

co do odpowietrzania na pompie jest sruba m6 w gornej czesci, odkrecasz i odpowietrzasz, dalej sam sobie poradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×