Skocz do zawartości
Roland18

john deere 6910 problem z hydraulika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Roland18    0

witam mam john deera 6910 w którym nie zostaje mi dzwignia hydrauliki zewnetrznej cały czas musze ja reka trzymac.Ta opcja jest mi potrzebna do osi skretnej w beczce. Prosze o pomoc. Czy ktos wie co tam moze byc zepsute w tej dzwigni jakaś zapatka albo co???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roland18    0

zmien ustawienie na zaworach z tyłu ciągnika, takie czarne pokrętła

 

 

a tyczy sie to tez pozycji pływającej bo głownie oto mi chodzi aby ta dzwignia zostawała w pozycji pływającej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wjanusz23    6

Roland napisz jaki rodzaj zaworów jest w twoim JD ,od tego należało by zacząć ,bo jak ktoś ma ci pomódz skoro, niewie z czym ma do czynienia ,czy są to zawory typu 100 czy 200 a może 300 ,różnica jest zasadnicza .

Na pulpicie przy każdej dżwigni SCV masz taki czarny suwak przesuń dżwignię do przodu i przesuń suwak blokując tą dżwignie i nie musisz jej trzymać ręką , pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roland18    0

Roland napisz jaki rodzaj zaworów jest w twoim JD ,od tego należało by zacząć ,bo jak ktoś ma ci pomódz skoro, niewie z czym ma do czynienia ,czy są to zawory typu 100 czy 200 a może 300 ,różnica jest zasadnicza .

Na pulpicie przy każdej dżwigni SCV masz taki czarny suwak przesuń dżwignię do przodu i przesuń suwak blokując tą dżwignie i nie musisz jej trzymać ręką , pozdrawiam.

niewiem dokładnie jaki to jest rodzaj zaworów ale na tych czarnych pokrętłach są tylko dwie pozycje: jedna z zębatkami a druga z dzwignią i ze strzałką. A o tej metodzie z suwakiem co napisałeś to też wiem ale mi chodzi oto aby dzwignia pozostała w pozycji pływającej a nie na ciśnieniu a tak jak wspomniałes o tym suwaku to gdy suwak zablokuje to bedzie cisnienie a ja potrzebuje miec pozycje plywajaca żeby mi się os w beczce skręcała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Z opisu wynika że ,w twoim JD masz założone zawort serii 200 Delux , te zawory posiadają obie funkcje ,które potrzebujesz , a niesprawnośc zazwyczaj wynika ze złej regulacji linki bądż mechanizm blokujący się zacioł , ten mechanizm jest w samym zaworze i musiał byś go przejżeć najprawdopodobniej kulki się przestawiły i blokada nie działa ot cały problem ,w tym mechaniżmie jest taka tulejka z czterema otworkami w których są małe kulki ,jak przesówasz dżwignię w pozycję zablokowania linka pociąga suwak,który powoduje rozepchnięcie tych kulek i mechanizm się blokuje.Tak to w małym skrucie działa w razie potrzeby możesz kupić uszkodzone elemęty i wymienić,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roland18    0

Z opisu wynika że ,w twoim JD masz założone zawort serii 200 Delux , te zawory posiadają obie funkcje ,które potrzebujesz , a niesprawnośc zazwyczaj wynika ze złej regulacji linki bądż mechanizm blokujący się zacioł , ten mechanizm jest w samym zaworze i musiał byś go przejżeć najprawdopodobniej kulki się przestawiły i blokada nie działa ot cały problem ,w tym mechaniżmie jest taka tulejka z czterema otworkami w których są małe kulki ,jak przesówasz dżwignię w pozycję zablokowania linka pociąga suwak,który powoduje rozepchnięcie tych kulek i mechanizm się blokuje.Tak to w małym skrucie działa w razie potrzeby możesz kupić uszkodzone elemęty i wymienić,pozdrawiam

czyli musiałbym rozebrac te czarne pokrętło?

Widze że znasz sie na john deerach a mógłbys mi jeszcze powiedzieć cos na temat skrzyni auto qad 2. Gdy temperatura spadnie ponizej 10 stopni nie chcą mi sie przełanczac pólbiegi dopiero gdy olej sie nagrzeje wtedy sie przełanczaja i dodatkowo gdy biegi nie przeskakuja miga mi niebieska kontrolka z litera I i żółta kontrolka od skrzyni jest to normalne w tych traktorach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jelonek77    0

wjanusz23 widze ze sie dobrze znasz na john deere-ch mam taki problem z hydraulika w 6620 słabo działa .ma tam pompe tłoczkowa 41m3. na wyjsciaj hydraulicznych na wolnych obrotach cisnienie ma 50 barow pompa jest po regeneracji gdzie moze byc problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Tak musisz zdemontować to pokrętło , pokrętło zablokowane jest kołkiem wyciśnij go zdejmij pokrętło i rozkręć górną część zaworu ,odłącz najpierw linkę ,będziesz mógł swobodnie przesuwać suwak zaworu , operacja jest prosta tak że sobie spokojnie poradzisz . A jeśli chodzi o przekładnie to objawy nie są normalne i najprawdopodobniej należało by już wymienić filtry ,fakt przy bardzo niskiej temperaturze otwiera się obejście filtra, ale dziesięć stopni to nie jest taka niska temperatura , wartało by sprawdzić jakość oleju czy nie należało by dokonać wymiany,myśle że wiesz jakim olejem jest zalany twój JD wartało by odczytać kody błędów ,wtedy można by konkretniej coś powiedzieć,a tak to tylko domysły to tyle pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Jelonek musiał byś napisać jaki był powód że dawałeś pompę do regeneracji , czy po naprawie pompy hydraulika działała normalnie i przestała bo niebardzo wiem jak ci poradzić .Biorąc pod uwagę , że pompa jest po regeneracji zakładam że jest sprawna i problem tkwi nie w pompie, a w zaworze priorytetowym ,musiał byś zdemontować cały blok zaworów i dokładnie go przeglądnąć pod kontem przecieków ,po kolei zwrócić uwagę na oringi ,przekładki czy istnieją , a przedewszystkim zwrócić uwagę czy nie ma jakiś pęknięć,czasami lubi pęknąć ścianka w zaworze podnośnika oddzielająca kanał ciśnieniowy od zlotowego, stąd tak niskie ciśnienie .Napisz od kiedy masz ten problem i czy on był powodem oddania pompy do regeneracji.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roland18    0

Tak musisz zdemontować to pokrętło , pokrętło zablokowane jest kołkiem wyciśnij go zdejmij pokrętło i rozkręć górną część zaworu ,odłącz najpierw linkę ,będziesz mógł swobodnie przesuwać suwak zaworu , operacja jest prosta tak że sobie spokojnie poradzisz . A jeśli chodzi o przekładnie to objawy nie są normalne i najprawdopodobniej należało by już wymienić filtry ,fakt przy bardzo niskiej temperaturze otwiera się obejście filtra, ale dziesięć stopni to nie jest taka niska temperatura , wartało by sprawdzić jakość oleju czy nie należało by dokonać wymiany,myśle że wiesz jakim olejem jest zalany twój JD wartało by odczytać kody błędów ,wtedy można by konkretniej coś powiedzieć,a tak to tylko domysły to tyle pozdrawiam.

Dzięki wielkie za pomoc. Te błędy to chyba serwis musi mi na komputerze wykasować sam chyba do tego nie dojde?

Orientujesz się może co może być przyczyną grzania sie oleju w jd 4350 po trzech godzinach pracy grzeje mi się olej w skrzyni mimo tego ze olej nowy filter czysty hłodnica czysta a nie używam podnosnika ani hydrauliki, podnosnik przez to bardzo wolno dżwiga biegi zgzrytają i kierownica ciężko chodzi. Na zimnym oleju te problemy nie występują. Nawet gdy traktor chodzi w transporcie to tez po kilku godzinach olej zagrzany nie umiem dojść do przyczyny. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam że ci tak głowe zawracam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jelonek77    0

Wjanusz23 bardzo dziękuje . Idealnie zdiagnozowałeś usterkę [kanał na zaworze podnosnika jest pęknięty] .Powiedz mi jeszcze gdzie mają być te przekładki o których pisałeś i ewentualnie jesli byś mógł, podaj wartości ciśnienia na gniazdach diagnostycznych hydrauliki i skrzyni biegów.

A ten zawór, który pękł muszę kupić kompletny czy samą obudowę ? :)

Edytowano przez jelonek77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roland18    0

Tak musisz zdemontować to pokrętło , pokrętło zablokowane jest kołkiem wyciśnij go zdejmij pokrętło i rozkręć górną część zaworu ,odłącz najpierw linkę ,będziesz mógł swobodnie przesuwać suwak zaworu , operacja jest prosta tak że sobie spokojnie poradzisz . A jeśli chodzi o przekładnie to objawy nie są normalne i najprawdopodobniej należało by już wymienić filtry ,fakt przy bardzo niskiej temperaturze otwiera się obejście filtra, ale dziesięć stopni to nie jest taka niska temperatura , wartało by sprawdzić jakość oleju czy nie należało by dokonać wymiany,myśle że wiesz jakim olejem jest zalany twój JD wartało by odczytać kody błędów ,wtedy można by konkretniej coś powiedzieć,a tak to tylko domysły to tyle pozdrawiam.

udało mi się naprawic ten zawór i zostaje mi wajcha w pływającym wielkie dzięki za porade.A mógłbyś coś poradzic w sprawie tego grzania oleju w drugim john deerze 4350 bo nie umiem dojść do przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    7

Witam! Mam problem z hydraulika w 6910 a mianowicie jak zagrzeje mi sie olej wyskakuje mi komunikat ,,zbyt niskie cisnienie w skrzyni sprawdz olej i filtry" olej jest filtry nowe czy to moze byc wina pompy, dodam ze przy obrocie pluga nie moze go obrocic tzn obroci do polowy pozniej z trudem dobija to na wolnych obrotach, podnosi normalnie, rewers dziala bez problemu a jak ustawie na obroty 950-1000 to caly dzien moge robic i ten komuniakat mi sie juz nie pojawi ale plug obraca tak samo jak na wolnych obrotach a przy zimnym oleju obraca normalnie. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    7

Pomoze ktos? Sprawa pilna boje sie tak jezdzic zeby czegos nie rozwalic a wiosna niedlugo i sporo pracy go czeka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomoze ktos? Sprawa pilna boje sie tak jezdzic zeby czegos nie rozwalic a wiosna niedlugo i sporo pracy go czeka

 

Według mnie to pompa. Miałem podobnie u siebie w 6800 na wolnych świecił się kontrolki od ciśnienia oleju w skrzyni i okazało się że to pompa. Sprawdzałeś jakie ma ciśnienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem z hydraulika w 6910 a mianowicie jak zagrzeje mi sie olej wyskakuje mi komunikat ,,zbyt niskie cisnienie w skrzyni sprawdz olej i filtry" olej jest filtry nowe czy to moze byc wina pompy, dodam ze przy obrocie pluga nie moze go obrocic tzn obroci do polowy pozniej z trudem dobija to na wolnych obrotach, podnosi normalnie, rewers dziala bez problemu a jak ustawie na obroty 950-1000 to caly dzien moge robic i ten komuniakat mi sie juz nie pojawi ale plug obraca tak samo jak na wolnych obrotach a przy zimnym oleju obraca normalnie. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

To ze zapala sie kontrolka cisnienia w skrzyni biegow nie ma bezposredniego zwiazku z podnoszeniem i obrotem pluga bo skrzynia to jedna pompa i csnienie systemowe 13.5 lub 16 bar a podnosnik i gniazda hydrauliki zew to pompy ( pompa doladowujaca i glowna) hydrauliki silowej i cisnienie 190-200 bar. Napisz czy jak zmieniales olej to dostawales sie do smoka oleju hydraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    7

Johndeere6800 nie sprawdzalem cisnienia

deerepiotrek nie dostawalem sie do smoka chodzi ci o ten niby filtr z siatka ktory powinno sie wyczyscic? Ale nawet gdyby smok byl brudny to przy zimnym oleju jest wieksza gestosc i powinno siecic a nie swieci dopiero jak sie zagrzeje. Na starym oleju dlugo nie pracowalem wiec nie jestem w stanie ci powiedziec czy sie swiecilo a olej zmienielem zaraz jak go kupilem i zalany jest hy-gardem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogdan987    0

Panowie pomóżcie mi kupiłem John Deere 6910 rok 2001 i mam 2 problemy nie chce wchodzić na obroty na gazie nożnym , osiąga tylko 1800 a na ręcznym 2200 czy to wina śćiegełka to jest 1 problem 2 to że po zgaszeniu zginęły mi biegi i nie wiem co się stało proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×