Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Silnik zostal wyjety, chce wyjac wal i wymienic te uszczelniacze czesci juz zamowione lecz trafilem na kolejny problem. Nie moge odkrecic kola pasowego od strony rozrzadu. Probowalem w lewo i w prawo i nic a nie chce uszkodzic czegos. Ktos wie w ktora strone to sie odkreca?
 

http://zapodaj.net/4015ba0827b00.jpg.html

 

http://zapodaj.net/66fbb1fcf6c1c.jpg.html

 

http://zapodaj.net/3cf573c208fa1.jpg.html

Opublikowano

mam pytanie z jakim momentem dokrecacie panewki korbowodowe?? niestety urwala mi sie jedna sruba wiec pewnie przesadzilem. chcialbym ustawic odpowiedni moment na kluczu dynamometrycznym lecz nie wiem jaki moment mam ustawic?? podpowie ktos ??

pozdrawiam

Opublikowano

Lej do stanu między mini a max na skali wskaźnika bagnetowego, nowego oleju wlejesz 11-11,5 L

Wskazane sprawdzenie szczeliny na zaworach, warto wymienić filtry paliwa i pasek klinowy od pompy wodnej, a i lepiej sprawdzić czy są luzy na łożyskach pompy wodnej, w razie potrzeby wymień całą pompę. O sprawdzaniu ilości płynu w chłodnicy chyba nie warto przypominać jak i o czystości szczelin żeber w chłodnicy. Reszta wedle potrzeby lub konieczności

Opublikowano

Czyli dobrze sądziłem, że 10l to jakoś za mało się wydaje. Tyle mówił wlewać znajomy z takim silnikiem w New hollandzie 1540. Możliwe że to już nowsza generacja? Albo sam do końca nie wie jaki ma silnik :) Sam nie sprawdze szczeliny na zaworach niestety i tak. Filtry i oleje na pewno pójdą wszystkie do wymiany zapobiegawcza. Dzięki za pomoc :)

Opublikowano

Witam,podpowiedzcie jakie luzy powinny być na zaworach w tym silniku i czy zasada regulacji jest taka sama jak w większości silników 6cyl tzn.mijanka na 6cyl regulacja 1 itd.
w moim silniku obecnie luz na pierwszym cyl to 0.9mm chyba trochę za dużo

Opublikowano (edytowane)

luzy są już wiadome ale ta tabelka-sposób ich kolejności regulacji to czarna magia

Six cylinder-

Valves Open
I and 4
8 and 10
2 and 6
9 and 12
3 and 5
7 and 11
Valves to Adjust
9 In. and 12 Ex.
3 Ex. and 5 In.
7In. and 11Ex.
1Ex. and 4 In.
8 In. and 10 Ex.
2 Ex. and 6 In.
 

Edytowane przez KOSTEK12
Opublikowano

ok.dzięki już wiem o co chodzi,ale dlaczego 1 i 2 są ex czyli wydechowe przecież nie mogą być dwa takie same na jednym tłoku- to samo 5 i 6 ssące,7 i 8ssące,11 i 12wydech,w tym się właśnie nie mogłem połapać

Opublikowano (edytowane)

czy też tak macie ustawione pompy wtryskowe w silniku Ford,

 

wiem że jest teraz sporo roboty, ale czy nikt nie znajdzie chwilki na odpowiedź

post-33176-0-37740600-1500580515_thumb.jpg

Edytowane przez KOSTEK12
Opublikowano

Witam,

Czy ktoś w ostatnim czasie remontował silnik forda 2712e lub podobny z tej rodziny. Gdzie można dostać części typu tłoki, tuleje, panewki. Na internecie coś wyskakuje ale mało dlatego poszukuje kontaktu do jakiegoś konkretnego sklepu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilost
      Witam może ktoś coś o new Holland seria Tf czy Deutz Topliner głównie zboże i qq
    • Przez ramzesss
      prosił bym o wskazanie róznic miedzy tymi modelami ( są one 5 klawiszowe na dwóch bębnach) czym się różnią te modele bo nie ma informacji. Proszę o pomoc
      może ktoś posiada taką maszynę to niech się wypowie czy to warte uwagi względem tx64
    • Przez renovoltage
      Czy podczas pracy silnika bez włączonej sieczkarni powinien grzać się ten wałek od elektrosprzęgła  przez co i łożysko na zdjęciu, łożysko świeżo wymienione, temperatura jest wysoka że nie można złapać, najcieplejszy jest wałek z tej strony, od strony drugiego łożyska jest normalnie


    • Przez nojsze
      Witam wszystkich, 
      mam problem z NH TX 64 po załączeniu młocarni przestaje działać podnoszenie opuszczanie hedera, bez włączonego zespołu omłotowego wszystko działa .
      - oddałem alternator do naprawy - ładuje 13,8-14,5
      Proszę o pomoc.
    • Przez mate2132
      Witam mam taki problem z kombajnem Nh tx66  że prędkość  jazdy na 4 biegu pełnym gazie mam 18,5 km/h a gdy włączę młocarnie kombajn jedzie dużo szybciej bo 27km/h czy miał ktoś taki przypadek ? Czy da się to zmienić żeby jechać te 27 ale bez załączonej młocarni ? Kombajn z 1995r .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v