adamnew86

Silnik Ford

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adamnew86    0

Jak można zmierzyć ciśnienie na tłokach w silniku ford kombajn new holland 8060 i ile powinno ono wynosić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    17

panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi jak sprawdza się silnik forda ok 214KM w kombajnie tc 56 większość znajomych ma z silnikiem IVECO i tak myśle czy pchać się coś takiego co myślicie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    72

Może i ten silnik ma jakieś czułe punkty o których dobrze było by wiedzieć, ale sprawdzaj go po prostu jak każdy inny, silnik to silnik.

Jak zapala zimny. Jakie w tedy ma spaliny. Czy pracuje równo.

Zagrzać go i obserwować jego prace na różnych obrotach i pod obciążeniem, zwracać uwagę na rodzaj spalin.

Obejrzeć czy nie zaczął się pocić, bo ktoś mógł go umyć.

Odkręcić korek wlewu oleju i zobaczyć czy nie dmucha spalinami.

Co do apetytu na olej to dowiesz się po kupnie. :) A tak naprawdę to właśnie rodzaj spalin dużo ci powie o apetycie na olej jak i kondycji układu wtryskowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Ciekawe czy cześci są do niego. Ja bym w to nie wchodził


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    17

no właśnie troche ryzykowna i kosztowna inwestycja wole nie ryzykować jedyna żecz która mnie dziwi to tylko to ze w tej maszynie jest silnik tego forda pierwszy raz sie z tym spotykam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,nie chcę zakładać nowego tematu,mam jednak pytanie odnośnie silnika ford turbo w 8070/8080.Jesli posiada ktoś kombajn z takim silnikiem niech napisze czy warto się pchać w taki zakup.Modelu silnika niestety nie znam,ale jak trzeba to się dowiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

nie polecam silnika forda z turbo, w silniku bez turbo tez musi wszystko grać idealnie bo jak nie to zaraz kopci na niebiesko puszcza chmury dymu a trubo w tych silnikach to ciezka sprawa, polecam zdecydowanie silniki mercedesa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawcie mnie jeśli się mylę,8070 a 8060 różni się tym,że ma większy heder , zbiornik no i mocą silnika,a i jeszcze skrzynia 4 biegowa.Więc tak sobie myślę że włożę silnik 2715E z 8060 i będzie robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

ten silnik 2715 jaką ma moc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ford 2715E ma 105 koników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
detom    18

moc 105KM ma ford 2713E ,natomiast 2715E ma 116 KM


Jeśli pomogłem kliknij lajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    270

a jakie są koszta remontu tych silników FORDa?

Pytam bo patrzę za kombajnami które mają właśnie te silniki (8040/8050). Trudne są w naprawie? Dostępność nowych części jest?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fakt, mój błąd.105 KM ma 2704E , zapomniałem napisać jeszcze jednej ciekawej rzeczy odnośnie mocy, Według norm D.I.N silnik 2715E ma 114,5 KM ( 84,2kw/2500obr)

podczas gdy 2713E ma mieć 94,5KM.

 

Różne źródła inaczej podają i tak na prawdę nie wiem którym wierzyć :wacko: i skłaniam się do większej wiarygodności danych podanych przez producenta silników.

Sory za jakość skanu, taki znalazłem w necie, źródło - http://www.ebay.co.u...=item2c69aa1936

post-42053-0-38383500-1376219229_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

przy pobieraniu pliku wyskakuje mi "Nie masz uprawnień aby zobaczyć ten załącznik." wiecie o co chodzi?

Edytowano przez mirek37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

znajomy za remont sinika forda 6cyl. w którym korba wyskoczyła bokiem i pękł blok dał 8000tyś z starego silnika przełożyli tylko pompę, a tak jeśli oddajesz silnik na chodzie to koszt naprawy to 5000tyś-6000tyś

 

części są dostępne,każdy lepszy zakład zajmujący się naprawami takich silników ma części na sklepie i wysyłają od ręki.:)

 

choć też słyszałem że taki silnik który jest na chodzie to nie które firmy za remont wołają 4000tyś-5000tyś wszystko zależy gdzie jest robiony i co jest w nim do roboty i w jakim stanie są podzespoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kombajn zbożowy NH 1540 silnik forda 6cyl.

Wyciek oleju z silnika od strony kół pasowych. Zdjęte koło zamachowe od głównego walu korbowego. Nie ma tam żadnego uszczelniacza. Czy uszczelniacz możne być od środka? Czy jest odrzutnik?
Jak to zrobić...wyciągać silnik i zdejmować misę olejowa i wtedy będzie tam jakiś dostęp? Jeżeli ktoś coś wie na ten temat proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    270

nie wiem jak to jest zbudowane ale przygotowując kombajn w tym roku myślałem że wyciek jest przez przewód, przewód wymieniłem ale po żniwach widzę że jest ciut oleju tam gdzie mówisz. Też się zastanawiam jak te brudzenie usunąć (w sumie niewiele tego oleju jest).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U ciebie mało u mnie już drugi sezon ten wyciek a pod koniec sezonu to 5l na dzień musiałem dolewać wiec pewnie będę wyciągał silnik i rozbierał to tylko myślałem ze ktoś coś takiego już robil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    270

Dosłownie parę kropel (ciepło było w te lato ;) ).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Witam,

od strony kół pasowych jest odrzutnik na wale i  do tego dwa gumowe pół księżyce,

Ja zacząłem sobie składać drugi silnik na zapas to moge podratować fotkami w miarę postępu prac. :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    270

a poprosimy, poprosimy ;)

Dużo byłoby roboty aby wymienić te półksiężyce i odrzutnik? No i czy są dostępne te części?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Sam odrzutnik wydaje się być zamontowany na stałe i nie ma możliwości jego wymiany. W katalogu występuje jako integralna część wału. 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de271d3ffc525a95.html

 

Gumowe pół księżyce są dostępne w komplecie uszczelek misy olejowej, ale nie widzi mi się ich wymiany bez demontażu wału. 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5376137476326488.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07c061cc977fae5a.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    2

też w poprzednim roku rozbierałem silnik i zdejmowałem wał bo lało się z tej przystawki i też właśnie winne były te pół księżyce tylko ze u mnie one nie są gumowe a zrobione ze sznura jakiegoś i sam byłem zdziwiony ale dobrze smarem je nasmarowałem i przez całe lato nie było problemów z wyciekami już podczas żniw więc jeśli komuś wywala olej od strony koła pasowego to winowajcą są właśnie te dwa półksiężyce.bez zdjęcia silnika i wału nie obejdzie się niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Badyl94
      Witam. W tc 5.80 po podpięciu hederu wyskakuje błąd E 77.05 i jest ikonka motowideł. Wszystko dziala bez problemu tylko swieci sie kontrolka serwisowa caly czas. Wyskakuje od nowości w instrukcji nie ma tego błędu. Wie ktoś o co chodzi?
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Noszę się z zamiarem kupna New Holland 8060 
      Proszę o wszelkie informacje o tym modelu , awaryjność , spalanie , wydajność , codzienna obsługa ? 
       
      z góry dziękuje i pozdrawiam 
    • Przez LordBASS14
      Witam. 
      Mam pytanie. Ostatnio w moim New Hollandzie wymieniany był olej hydrauliczny oczywiście stary olej został i zastanawiam się czy mógłbym Olej ten zalać do ursusa 4514. W 4514 jest aktualnie Agrol a chciałbym wlać Ambre Multi G. Czy nie będzie żadnego problemu w działaniu hydrauliki w Ursusie?
    • Przez karat7
      Czy ktoś może  ma doświadczenie  z silnikami 4-ro cylindrowymi w kombajnach NH, jak się sprawują?
    • Przez V12
      Witam 
      Na co zwrócić uwagę przy tym silniku , 2704E
      co prawda nie jest on w NH ale w NH było ich najwięcej dlatego szukam opinie jak on wypada w porównaniu do perkinsa z pompa stojącą 
      Słyszałem o ciagłych wyciekach i urywającej korbie 
      Może lepiej jednak szukać z perkinsem ?? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj