Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Podczas jazdy lamborghini r4 110 po lekkich wybojach znikły biegi. Ciągnik nie reaguje na każdym biegu.

Sprzęgło raczej nie siadło ponieważ miał wymieniane około 6 miesięcy. Ma on około 2800 mth.

Może ktoś wie co było tego przyczyną?

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Opublikowano

A właśnie sprzęgło jest tu najbardziej prawdopodobne. Ale skoro nie ono to skrzynia :( .

Może wałek sprzęgłowy ukręciło.

Da się włożyć bieg bez wciskania sprzęgła?

Wałek WOM działa?

Opublikowano

Wałek WOM działa bo akurat to się stało podczas współpracy z beczką gdzie dalej WOM działał. Biegi wchodzą bez sprzęgła bardzo dobrze ale nie ma reakcji skrzyni

Opublikowano

Witam. Okazało się że wałek sprzęgłowy się ukręcił po naprawie w serwisie został wymieniony ale zanim dojechałem do domu okazało się ze nie do końca został zrobiony. Wydobywa się z okolic skrzyni dźwięk niezgrywających się trybów ponadto na najniższej grupie biegów bez wrzuconego biegu ale z wrzuconym rewersem (wsteczny lub do przodu) ciągnik jedzie na większych grupach koła delikatnie ruszają.

Po wezwaniu ponownie serwisu następnego dnia serwisant sam nie wiedział co się dzieje... stwierdził że trzeba jeździć aż się popsuje....

Po rozmowie z niezależnym doświadczonym mechanikiem wynika ze wałek mógł zostać źle złożony...

Może macie jakieś sugestie co do tego tematu?

Liczę na szybką pomoc.

Pozdrawiam.

Opublikowano

przyciśnij serwis zeby ci to poprawił, to jest w ich obowiazku rozebrać i sprawdzić co sie dziej , co jest nie tak i wg.Zdarzaja sie wadliwe czesci bądz błędy ludzi serwisantów ale muszą miec odwage sie przyznac i poprawić oczywiscie w przeciwnym razie zmien serwis bo tylko możesz sie w koszty władować.Pozdrawiam

nie dopasowanie wypracowań zębow nowego i starego może hałasować, ale jezeli ciagnik ciagnie na luzie na skrzyni to cos jest za ścisło złożone moim zdaniem, koła są w ciaglym zazębieniu z tego co zrozumiałem wiec ich niedopasowanie nie skutkowało by ciągnięciem (przekazywaniem momentu na koła). Ja osobiście nie ryzykował bym jeżdzić tym ciagnikiem z kilku powodów

1 był naprawiany i jest zle nalezy sie reklamacja

2 zanim sie dotrze to może coś sie dalej rozwalić

3 tarcie to opiłki a wymyć dokładnie skrzynie most to jest wyczyn.

to tyle jesli chodzi o moje zdanie na ten temat

 

Temat raczej nie aktualny ale pozwoliłem sobie wyrazić swoje zdanie dla potomnosci.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v