Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria
maly    0

Witam.

Podczas jazdy lamborghini r4 110 po lekkich wybojach znikły biegi. Ciągnik nie reaguje na każdym biegu.

Sprzęgło raczej nie siadło ponieważ miał wymieniane około 6 miesięcy. Ma on około 2800 mth.

Może ktoś wie co było tego przyczyną?

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

A właśnie sprzęgło jest tu najbardziej prawdopodobne. Ale skoro nie ono to skrzynia :( .

Może wałek sprzęgłowy ukręciło.

Da się włożyć bieg bez wciskania sprzęgła?

Wałek WOM działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly    0

Wałek WOM działa bo akurat to się stało podczas współpracy z beczką gdzie dalej WOM działał. Biegi wchodzą bez sprzęgła bardzo dobrze ale nie ma reakcji skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maly    0

Witam. Okazało się że wałek sprzęgłowy się ukręcił po naprawie w serwisie został wymieniony ale zanim dojechałem do domu okazało się ze nie do końca został zrobiony. Wydobywa się z okolic skrzyni dźwięk niezgrywających się trybów ponadto na najniższej grupie biegów bez wrzuconego biegu ale z wrzuconym rewersem (wsteczny lub do przodu) ciągnik jedzie na większych grupach koła delikatnie ruszają.

Po wezwaniu ponownie serwisu następnego dnia serwisant sam nie wiedział co się dzieje... stwierdził że trzeba jeździć aż się popsuje....

Po rozmowie z niezależnym doświadczonym mechanikiem wynika ze wałek mógł zostać źle złożony...

Może macie jakieś sugestie co do tego tematu?

Liczę na szybką pomoc.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41

Podejrzewając ze zastał założywszy nowy wałek sprzęgłowy a, koło stałego zazębienie zostało stare więc wyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

przyciśnij serwis zeby ci to poprawił, to jest w ich obowiazku rozebrać i sprawdzić co sie dziej , co jest nie tak i wg.Zdarzaja sie wadliwe czesci bądz błędy ludzi serwisantów ale muszą miec odwage sie przyznac i poprawić oczywiscie w przeciwnym razie zmien serwis bo tylko możesz sie w koszty władować.Pozdrawiam

nie dopasowanie wypracowań zębow nowego i starego może hałasować, ale jezeli ciagnik ciagnie na luzie na skrzyni to cos jest za ścisło złożone moim zdaniem, koła są w ciaglym zazębieniu z tego co zrozumiałem wiec ich niedopasowanie nie skutkowało by ciągnięciem (przekazywaniem momentu na koła). Ja osobiście nie ryzykował bym jeżdzić tym ciagnikiem z kilku powodów

1 był naprawiany i jest zle nalezy sie reklamacja

2 zanim sie dotrze to może coś sie dalej rozwalić

3 tarcie to opiłki a wymyć dokładnie skrzynie most to jest wyczyn.

to tyle jesli chodzi o moje zdanie na ten temat

 

Temat raczej nie aktualny ale pozwoliłem sobie wyrazić swoje zdanie dla potomnosci.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.